Het was echt spiegelgladquote:Op maandag 10 januari 2011 10:16 schreef L0we het volgende:
Mijn baas komt hier net veel te laat binnenstappen, blijkt dat een auto vlak voor hem in de slip is geraakt en tegen de vangrail is geklapt op de a2. Toch best wel glad dus
Dat sowieso, je zag gewoon dat het glad was...quote:Op maandag 10 januari 2011 10:18 schreef von_Preussen het volgende:
Of gewoon een debiel achter het stuur, er zijn genoeg mensen die zonder reden verongelukken.
Een praktisch full option Audi Q5 (alleen de lane assist zit er niet op, wel onzin als stoelverwarming op de achterbank en een gekoelde én verwarmde bekerhouder) voldoet wel aan mijn beeld van een hoerensloep, het ding heeft niks meer met een normale auto te makenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:01 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Fijn zo'n hoerensloep, of bedoel je gewoon een normale degelijke auto?![]()
Hier dooit het nog steeds, en het ziet ernaar uit dat het niet gaat sneeuwen of extreem hard gaat vriezen de aankomende week.
De bekeuring voor een klein gaatje is 240 euries, voor een maar half gekrabde voor/zijruit 180 euries. En terechtquote:Op maandag 10 januari 2011 10:26 schreef JDude het volgende:
Geen enkele last van gladheid gehad in 't zuidwesten. Moest wel een kijkgaatje krabben voor ik weg kon.
Apart, hier in het zuidwesten was/is het wel echt gladquote:Op maandag 10 januari 2011 10:26 schreef JDude het volgende:
Geen enkele last van gladheid gehad in 't zuidwesten. Moest wel een kijkgaatje krabben voor ik weg kon.
met een gaatje van 10 bij 10 zie je toch ook wel genoeg?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De bekeuring voor een klein gaatje is 240 euries, voor een maar half gekrabde voor/zijruit 180 euries. En terecht
Das nog knap lullig als je dan doorschiet, en tegen een paaltje belandquote:Op maandag 10 januari 2011 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Apart, hier in het zuidwesten was/is het wel echt glad
Toen ik m'n auto in een parkeervak zette en iets te enthousiast op te rem trapte greep de ABS in volgens mij
Welkom in de 21e eeuw Bart, jij hebt zeker ook pas recentelijk gordels en airbags in je auto gemonteerd?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een praktisch full option Audi Q5 (alleen de lane assist zit er niet op, wel onzin als stoelverwarming op de achterbank en een gekoelde én verwarmde bekerhouder) voldoet wel aan mijn beeld van een hoerensloep, het ding heeft niks meer met een normale auto te maken
Niet te serieus nemen die opmerkingquote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De bekeuring voor een klein gaatje is 240 euries, voor een maar half gekrabde voor/zijruit 180 euries. En terecht
+ levensgevaarlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 10:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Rijden zonder zicht vind ik ook niet erg prettig.
Die ouwe van mij zit 99,9% van de tijd alleen in dat ding, dus zelfs de stoelverwarming aan de bijrijderskant is onzin, en drinken doet ie ook al nooit in de autoquote:Op maandag 10 januari 2011 10:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welkom in de 21e eeuw Bart, jij hebt zeker ook pas recentelijk gordels en airbags in je auto gemonteerd?![]()
Gekoelde en verwarmde bekerhouder, dat is wel de meest geniale optie die ik sinds tijden heb beleefd, ik vind het erg jammer dat BMW die niet aanbied.
Noordoosten heul geen gladheid. Wél ramen krabben, plus pa was zo koppig zijn auto buiten te laten staan ipv in de garage, dus hij mocht ook lekker krabben..quote:Op maandag 10 januari 2011 10:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was echt spiegelgladBij ons waren de wegen gewoon wit.
Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar hij heeft de opties natuurlijk niet zelf uitgekozen.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die ouwe van mij zit 99,9% van de tijd alleen in dat ding, dus zelfs de stoelverwarming aan de bijrijderskant is onzin, en drinken doet ie ook al nooit in de auto
Lijkt mij ook super. We hebben in de Chevrolet wél een koelvak..:Pquote:Op maandag 10 januari 2011 10:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welkom in de 21e eeuw Bart, jij hebt zeker ook pas recentelijk gordels en airbags in je auto gemonteerd?![]()
Gekoelde en verwarmde bekerhouder, dat is wel de meest geniale optie die ik sinds tijden heb beleefd, ik vind het erg jammer dat BMW die niet aanbied.
Dat heeft ie óók. Zowel het handschoenenvak als het gat in de middenarmsteun achterquote:Op maandag 10 januari 2011 10:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook super. We hebben in de Chevrolet wél een koelvak..:P
dichtgevroren als in, de deuren willen niet open?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:21 schreef Purdey het volgende:
Wil ik een keer met m'n auto weg, is ie dichtgevroren![]()
Is dat een karma dingetje?! En m'n dag begon zo goed!
Hmm, nee, dichtgevroren in de zin van de ruiten. Nu moet ik gaan krabben, en I don't feel like krabbenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:23 schreef L0we het volgende:
[..]
dichtgevroren als in, de deuren willen niet open?
Sterkte!
Ligt niet aan jou, half Nederland heeft met bevroren ruiten te maken.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:21 schreef Purdey het volgende:
Wil ik een keer met m'n auto weg, is ie dichtgevroren![]()
Is dat een karma dingetje?! En m'n dag begon zo goed!
Ik heb dus zo'n ontdooispulfles, spuit je erop en dan haal je het met 1 veeg van een krabber wegquote:Op maandag 10 januari 2011 11:24 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hmm, nee, dichtgevroren in de zin van de ruiten. Nu moet ik gaan krabben, en I don't feel like krabbenDe zon schijnt wel heel fel, dan kan ik mn zonnebril op in de auto
Dat dus! Bovendien vind ik het krabben ergens ook een charme hebben. Je moet er even voor bikkelen alvorens het genieten kan beginnenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:27 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb dus zo'n ontdooispulfles, spuit je erop en dan haal je het met 1 veeg van een krabber weg
Nou genieten zeg, veel te vroeg mijn bed uit. Daarna krabben en dan 2 minuten in de auto zitten om op mijn stage te komen. Ik ben al 5-10 minuten kwijt aan krabben.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus! Bovendien vind ik het krabben ergens ook een charme hebben. Je moet er even voor bikkelen alvorens het genieten kan beginnen
Poor girl of yours....quote:Op maandag 10 januari 2011 11:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus! Bovendien vind ik het krabben ergens ook een charme hebben. Je moet er even voor bikkelen alvorens het genieten kan beginnen
Nee sorry..quote:Op maandag 10 januari 2011 11:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Jamaar! Het maakt het autorijden gewoon een stukje specialer vind ik. Normaal doe je de deur open, je stapt in, en je scheurt weg. Altijd hetzelfde. Nu sta je op en denk je: oeh, moet ik soms krabben? Dan loop je je een beetje spannend te maken om het eventuele tijdsverlies, loop je naar buiten, grom je een keer tegen het ijs, krab je de rotzooi aan de kant, stap je in, en dan denk je: aaaahEn dán pas rijd je weg. Dat heeft gewoon iets mensen, kom op
Normaalgesproken zitten de nagels van de vrouw in de rug van de man, maar goed, tegenwoordig is schijnbaar alles mogelijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:41 schreef Piles het volgende:
Mannen houden nou eenmaal van krabben, dat is de aard van het beestje
Eehmmmm, wat monsterd. zegt, idd "nee".quote:Op maandag 10 januari 2011 11:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Jamaar! Het maakt het autorijden gewoon een stukje specialer vind ik. Normaal doe je de deur open, je stapt in, en je scheurt weg. Altijd hetzelfde. Nu sta je op en denk je: oeh, moet ik soms krabben? Dan loop je je een beetje spannend te maken om het eventuele tijdsverlies, loop je naar buiten, grom je een keer tegen het ijs, krab je de rotzooi aan de kant, stap je in, en dan denk je: aaaahEn dán pas rijd je weg. Dat heeft gewoon iets mensen, kom op
What else is newquote:
Nee daarom juist ook, als dat klaar is ben je veel blijer dat je eindelijk in je auto zit en weg kan dan normaalquote:Krabben is niet leuk, heulemaal niet leuk. Het maakt ook een naar geluid ook!
C natuurlijk, dat levensmoeie langharige werkschuwe tuig trekt zich namelijk niks aan van welke streep dan ookquote:Op maandag 10 januari 2011 11:55 schreef vannelle het volgende:
Er is dit weekend trouwens iets verschrikkelijks gebeurd.
Mijn maat (ook ex-instructeur) en ik hebben online theorie-examen gedaan en wat denk je? Allebei gezakt.![]()
We hadden allebei precies dezelfde fouten, logica was ver te zoeken.
Voorbeeldje:
Wanneer moet je fietsers op een fietsstrook extra goed in de gaten houden?
a: bij een fietsstrook met onderbroken streep
b: bij een fietsstrook met ononderbroken streep
c: in beide gevallen.
Wie het weet mag het zeggen.
C? Maar de gekke logica van het CBR zegt vast a?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:55 schreef vannelle het volgende:
Mijn maat (ook ex-instructeur) en ik hebben online theorie-examen gedaan en wat denk je? Allebei gezakt.![]()
Voorbeeldje:
Wat een achterlijke vragen weet het CBR ook weer te verzinnen, dat is een kunst op zich.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:55 schreef vannelle het volgende:
Voorbeeldje:
Ja, frustratie jaquote:Op maandag 10 januari 2011 11:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
C natuurlijk, dat levensmoeie langharige werkschuwe tuig trekt zich namelijk niks aan van welke streep dan ook
Bewustquote:
Gefeliciteerd, het antwoord wat ze willen horen was idd A.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:56 schreef monsterd. het volgende:
[..]
C? Maar de gekke logica van het CBR zegt vast a?
De heren achter het CBR bureau hebben daar dan duidelijk een andere visie op dan hun praktijkexaminerende collega'squote:Op maandag 10 januari 2011 12:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het antwoord wat ze willen horen was idd A.
Slaat echt he-le-maal nergens op, je moet die fietsers constant in de gaten houden, ze schieten alle kanten op en verkeersregels lijken voor de meesten niet te gelden.
Volgens het CBR mag je blijkbaar volgas zonder op fietsers te letten langs een fietsstrook met een ononderbroken streep rijden.
Echt.........schiet mij maar lek, dit is toch raar?
De theorie erachter snap ik wel, want over een ononderbroken streep mag je (ook als fietser) niet heengaan terwijl dat bij een onderbroken streep dat wel zou mogen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het antwoord wat ze willen horen was idd A.
Slaat echt he-le-maal nergens op, je moet die fietsers constant in de gaten houden, ze schieten alle kanten op en verkeersregels lijken voor de meesten niet te gelden.
Volgens het CBR mag je blijkbaar volgas zonder op fietsers te letten langs een fietsstrook met een ononderbroken streep rijden.
Echt.........schiet mij maar lek, dit is toch raar?
De motivatie vind ik al aan de kromme kant maar het is een feit dat C gewoon een goed antwoord is, kun je onmogelijk fout rekenen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De theorie erachter snap ik wel, want over een ononderbroken streep mag je (ook als fietser) niet heengaan terwijl dat bij een onderbroken streep dat wel zou mogen.
Dat het in praktijk anders is doet er dan even niet toe.
They can....quote:Op maandag 10 januari 2011 12:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
De motivatie vind ik al aan de kromme kant maar het is een feit dat C gewoon een goed antwoord is, kun je onmogelijk fout rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |