Mja ze zijn redelijk schoon maar maak wel ff een sopje met wasmiddel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:55 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ze zijn ook goed schoon te maken als de bekleding nog om de stoel zit hoor, moet je even googlen naar interieurschoonmaakspullen, je moet ze alleen niet doordrenken met water he![]()
Zou het zowieso in de zomer doen, droogt t sneller![]()
Owja, Dasty schijnt heel goed te werken voor alles wat je schoon wilt maken
Wacht tot het enigszins fatsoenlijk weer is, en doe het met een shamperel apparaat, kun je huren bij de Gamma, speciaal setje erbij voor bekleding en je kunt aan de slag.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:45 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja wil ze idd er helemaal af doen maar als dat teveel werk is dan laat ik het wel.
Anders doe ik alleen de achterbank.
Doe ik het wel met de hand.
Hmm, dat klinkt wel handig, als ik dat had geweten voordat ik heel mn interieur had verwisseld ghehequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wacht tot het enigszins fatsoenlijk weer is, en doe het met een shamperel apparaat, kun je huren bij de Gamma, speciaal setje erbij voor bekleding en je kunt aan de slag.
Dan wordt het ook écht schoon, en het is een stuk minder ellende als je stoelen uit- en aankleden
Nice ga ik doen als de auto het komende maanden vol houdt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wacht tot het enigszins fatsoenlijk weer is, en doe het met een shamperel apparaat, kun je huren bij de Gamma, speciaal setje erbij voor bekleding en je kunt aan de slag.
Dan wordt het ook écht schoon, en het is een stuk minder ellende als je stoelen uit- en aankleden
Leuk meisje met uitgaan.. Precies totaal mijn type.. Hele avond oogcontact maar er niet op af durven stappenquote:Op zondag 9 januari 2011 07:44 schreef gateway het volgende:
[..]
Why That?
GOEDEMORGEN trouwensZo in de auto, op weg naar familie hout zagen
Hakkûh en Zagûh
i nkow the feeling..quote:Op zondag 9 januari 2011 11:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Leuk meisje met uitgaan.. Precies totaal mijn type.. Hele avond oogcontact maar er niet op af durven stappen
Dit kon haast niet fout gaan denk ik.. Maarja kweet bij god niet wat ik moet doenquote:Op zondag 9 januari 2011 11:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
i nkow the feeling..
Laatst nog gehad met een heel leuk meisje in de taxi, hele gesprekken mee gehad, heel gezellig enzo; vergeet ik op het eindadres haar mail e.d te vragen...
Meer zuipen, dan verlies je je weerstand en spreek je haar sneller aan. Natuurlijk niet teveel zuipen, want als je tegen haar aan leunt terwijl je op haar arm kwijlt en alleen "whaaaawhaaaabiertieten" kan zeggen, dan willen vrouwen daar nog wel eens niet gecharmeerd van zijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dit kon haast niet fout gaan denk ik.. Maarja kweet bij god niet wat ik moet doen
Ten eerste, ik drink nietquote:Op zondag 9 januari 2011 12:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Meer zuipen, dan verlies je je weerstand en spreek je haar sneller aan. Natuurlijk niet teveel zuipen, want als je tegen haar aan leunt terwijl je op haar arm kwijlt en alleen "whaaaawhaaaabiertieten" kan zeggen, dan willen vrouwen daar nog wel eens niet gecharmeerd van zijn.
als je dat alleen kan zeggenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Meer zuipen, dan verlies je je weerstand en spreek je haar sneller aan. Natuurlijk niet teveel zuipen, want als je tegen haar aan leunt terwijl je op haar arm kwijlt en alleen "whaaaawhaaaabiertieten" kan zeggen, dan willen vrouwen daar nog wel eens niet gecharmeerd van zijn.
Tuurlijk, dit topic blijft leuk. Altijd geweestquote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Purdey het volgende:
Toch maar eens weer om de hoek kijken
Af en toe nog steeds normale verhalen tussendoor, tof
quote:Ik denk dat ik morgen voor het eerst sinds weken weer eens een rondje met m'n auto ga doen. Even naar wat winkels toe, voor het nodige shop-werkEven kijken of ik het nog kan
Moet ergens mijn ei kwijt hequote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Purdey het volgende:
Ik denk dat ik morgen voor het eerst sinds weken weer eens een rondje met m'n auto ga doen. Even naar wat winkels toe, voor het nodige shop-werkEven kijken of ik het nog kan
Zelfs ben ik ook niet vreselijk communicatief tijdens het uitgaan, maar ik heb gemerkt dat de sad-puppy-tactiek nog wel eens het ijs wil breken. Gewoon alleen ergens in een hoekje gaan zitten, dan komen er wel vrouwen op je af die met je gaan praten. Heb zo de één of andere keer erg interessante, deels urenlange, gesprekken met leuke vrouwen gehad.quote:
Leuk dat je erbij bent Purdey, we zijn nog heel gewoon gebleven hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Purdey het volgende:
Ik denk dat ik morgen voor het eerst sinds weken weer eens een rondje met m'n auto ga doen. Even naar wat winkels toe, voor het nodige shop-werkEven kijken of ik het nog kan
Genoeg rijden helpt echtquote:Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef Purdey het volgende:
Tuurlijk gaat het lukken
Ik ga naar een sportschool, vanaf volgende week ongeveer, en daar 'moet' ik met de auto heen. Nou ja, moet, niemand houdt een pistool tegen m'n hoofd, maar dan moet ik 2 keer per week weg. En als ik met de auto ga, heb ik sowieso meer zin. En dan rij ik ook weer.
Het wordt echt een 'Verbeter Monique' jaar
Omdat toerenteller en kvs temperatuurmeterquote:Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef von_Preussen het volgende:
Mischien heb ik er overheen gelezen, maar waarom heb je een nieuw tellerhuis gekocht?
Dat is zo'n tenenkrommende reactie hèquote:Op zondag 9 januari 2011 23:33 schreef Goddelijker het volgende:
Sjoegerd, troost je met de gedachte dat een vriendin hebben ook niet altijd alles is.
Ik dacht dat het bij mij erg was, maar dat valt nog mee danquote:Op zondag 9 januari 2011 23:00 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb last van belachelijk veel vocht in de auto. Met de huidige temperaturen zitten er dikke druppels condens op vooral de voorruit, en als het gaat vriezen heb ik soms nog meer ijs aan de binnenkant dan aan de buitenkant![]()
Hoezo tenenkrommend?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is zo'n tenenkrommende reactie hè![]()
[..]
Ik dacht dat het bij mij erg was, maar dat valt nog mee dan
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Als geen vriendin hebben beter zou zijn dan wel een vriendin hebben, waarom heb je er dan één
Tja.. Maar ik ga ervanuit dat de lusten beter zijn dan de lastenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet.
Ik zeg dat als je een vriendin hebt, het ook niet _altijd_ beter is dan geen vriendin hebben. Soms wordt je wel eens moe van ze en kan je ze wel eens uit het raam gooien.
Ja, anders heeft het geen zin om nog samen te blijven.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja.. Maar ik ga ervanuit dat de lusten beter zijn dan de lasten
Iets met rendementquote:Op zondag 9 januari 2011 23:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, anders heeft het geen zin om nog samen te blijven.
Bij mijn opleiding en werk/stage word t m anders nietquote:Op maandag 10 januari 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
Leuke meisjes hoef je niet persé tijdens het uitgaan te leren kennen hoor!
Als je daar ook nog eens buiten komt dan is er gerust nog wel hoop hoor, in de supermarkt of anders als je ergens moet wachten. Tijdens het uitgaan ben ik iemand die alleen maar kakverhalen kan ophangen, maar in van die alledaagse situaties ritsel ik wel zo nu en dan wat telefoonnummers (de rest komt dan later).quote:Op maandag 10 januari 2011 00:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij mijn opleiding en werk/stage word t m anders niet
Ach, ken iedereen al in de supermarkt waar ik kom (heb er zelf gewerktquote:Op maandag 10 januari 2011 00:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je daar ook nog eens buiten komt dan is er gerust nog wel hoop hoor, in de supermarkt of anders als je ergens moet wachten. Tijdens het uitgaan ben ik iemand die alleen maar kakverhalen kan ophangen, maar in van die alledaagse situaties ritsel ik wel zo nu en dan wat telefoonnummers (de rest komt dan later).
Om het on-topic te houden: de autorijtopic-meet in Maart?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach, ken iedereen al in de supermarkt waar ik kom (heb er zelf gewerkt) en meerendeel is mijn type toch niet
. En verder kom ik niet zoveel op plekken.
Internet.. Been therequote:Op maandag 10 januari 2011 00:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Om het on-topic te houden: de autorijtopic-meet in Maart?
Durven jullie dat wel aan met al die kerels?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:17 schreef Purdey het volgende:
De meet ja, lots and lots of cute girls. Wel 2
Moet een eitje zijn, er komen alleen maar goede en leuke mensen.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Durven jullie dat wel aan met al die kerels?
Alleen is mijn GT5 project dan nog lang niet afquote:Op maandag 10 januari 2011 00:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet een eitje zijn, er komen alleen maar goede en leuke mensen.
Troost je, mijn project is dan ook nog niet af...quote:Op maandag 10 januari 2011 01:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen is mijn GT5 project dan nog lang niet af
Nou, hij heeft er anders maar 1 nodigquote:Op maandag 10 januari 2011 00:17 schreef Purdey het volgende:
De meet ja, lots and lots of cute girls. Wel 2
Fijn zo'n hoerensloep, of bedoel je gewoon een normale degelijke auto?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, hij heeft er anders maar 1 nodig
De Bartmobile is echt compleet dichtgevroren, net als alle andere voitures in de straat. Dikke pakken ijs erop
Nu ben ik best jaloers op die dikke hoerensloep van m'n vader. Met z'n standverwarming
Hier ook, zag ik toen ik de garage uit reedquote:Op maandag 10 januari 2011 09:43 schreef Bartholomeus het volgende:
De Bartmobile is echt compleet dichtgevroren, net als alle andere voitures in de straat. Dikke pakken ijs erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |