Nope, en dit filter was er ook niet gekomen als ik niet deze aanbieding kreeg hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb je de regenpijp als uitlaat ook al klaar liggen?
Zolang je alle delen van het kentekenbewijs hebt kun je het doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:24 schreef Kadooosh het volgende:
Het overschrijven van een auto moet je dat samen met de oude eigenaar doen of kan dat ook zonder?
Of misschien met een verklaring van de oude eigenaar erbij?
Kwijt? Hoe ga je de auto overschrijven dan..quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef Kadooosh het volgende:
Mooi thx, vanmiddag een vw polo gekocht voor ¤175alleen een deel van het ketekenbewijs was dus kwijt.
Nieuwe kentekenpapieren aanvragen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:44 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Kwijt? Hoe ga je de auto overschrijven dan..
Goede prijzen zijn datquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef Kadooosh het volgende:
Mooi thx, vanmiddag een vw polo gekocht voor ¤175alleen een deel van het ketekenbewijs was dus kwijt.
Idd ze zijn nu opnieuw aangevraagd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nieuwe kentekenpapieren aanvragen.
Yup wel mooi voor een eerste autoquote:
Ik was wat meer kwijt, maar toch ook aanvaardbaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Idd ze zijn nu opnieuw aangevraagd.
[..]
Yup wel mooi voor een eerste automet apk tot oktober!
Oh ja dat kan natuurlijk ook. Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Idd ze zijn nu opnieuw aangevraagd.
[..]
Yup wel mooi voor een eerste automet apk tot oktober!
Ook mooi op tijd (voor in Nederland).quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef monsterd. het volgende:
Morgen worden de winterbanden onder mijn auto gezet trouwens. Straks alsnog controleren of ze niet te hoog zijn..
Ik ga de moeite niet meer nemen iigquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ook mooi op tijd (voor in Nederland).
Werd ook eens tijd..;)quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef monsterd. het volgende:
Morgen worden de winterbanden onder mijn auto gezet trouwens. Straks alsnog controleren of ze niet te hoog zijn..
Bij mij liggen ze er nog onder.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga de moeite niet meer nemen iig
Heb het al prima overleefd zonderquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bij mij liggen ze er nog onder.
En blijven er ook nog wel even onder als ik zo de verwachtingen van het weer eens kijk.
Scheelt wel dat je smalle banden hebt. En niet heel veel power.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb het al prima overleefd zonder
Power genoegquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Scheelt wel dat je smalle banden hebt. En niet heel veel power.
Het beestje moet overbeladen half Polen nog door richting berggebied, en daarna nog het o zo strenge Duitsland in. Wel zo verstandigquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe wagen, veel veilige kilometers toegewenst!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef Kadooosh het volgende:
Mooi thx, vanmiddag een vw polo gekocht voor ¤175.
Haha, Als ik niet door Duitsland had gehoeven had ik het niet gedaan. Ik vind mij zelf een goede micra-in-de-sneeuw-rijderquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier is het ook wel glad, maar het wentquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:29 schreef Marco001 het volgende:
Pfff, spekglad hier overal. Gleed net bijna tegen een andere auto aan op een rechte weg.... XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |