Dat is wel een goede trouwens! Zal wel eens rondkijken op het Mitsubishi forumquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Op de sloop vind ik ook niks.. AX club heeft me meer succes opgeleverd. Ik vind denk ik hoogstens een sportstuurtje op de sloop.
Leuk die ronde standen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:
@SD Och, och, och.
[ afbeelding ]
Deze viel mij van de week nog op toen ik even stopte om te pinnen.
Doe ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leuk die ronde standen!
Dus eventjes over 10.000km opletten dat je weer op je camera klikt.
misschienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef von_Preussen het volgende:
Je bedoelt dat ze na het stappen je kamer gaat schoonmaken?
Had al een afspraak staan bij de garage voor het vervangen van de riem toen mijn oog vanmiddag ineens viel op een kaartje van de dealer helemaal links bij het dashboard. Daarop stond te lezen: d-riem vervangen bij 101000 nogwat km.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:25 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Heb sinds kort een suzuki swift gekocht uit 95. Er staat 137k op de teller en ik kan niks vinden over een eventueel vernieuwde distr. riem (even aannemende dat er een riem opzit en geen ketting, iemand enig idee daarover?)
Wat zou het vernieuwen van die riem bij een garage mij evt gaan kosten ongeveer?
Voor medische kosten is er inderdaad de zorgverzekering. Zo'n ongevallenverzekering dekt bijvoorbeeld kleding, bagage en dat soort spul. En dan eigenlijk nog alleen wanneer het niet op de WA-verzekering van de veroorzaker gegooid kan worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:46 schreef Kadooosh het volgende:
En een Ongevallen inzitten verzekering is dat nou echt nodig?
Als ik een ongeluk krijg zijn ze dan niet gewoon verzekerd bij hun zorgverzekering?
Oh pff dan moeten ze maar op eigen risico meerijdenquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Voor medische kosten is er inderdaad de zorgverzekering. Zo'n ongevallenverzekering dekt bijvoorbeeld kleding, bagage en dat soort spul. En dan eigenlijk nog alleen wanneer het niet op de WA-verzekering van de veroorzaker gegooid kan worden.
Diks heeft toch gewoon een WA+ waar ruitschade bij in zit?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:21 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of ik ergens een auto ruit verzekering kan nemen apart?
Zal wel niet.. diks bied het niet aan en zal toch echt daar verzekerd zijn(als ik 25 ben betaal ik nog maar ¤8,40 p.m daar).
Powerfilter voor op een AX?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb mijn powerfilter.. Ding is groot, zal straks wel even een foto maken
Komt van een Astra. Maar kon m overnemen voor 35 euro inclusief nog heel wat reinigingsspul. T is er eentje van Greenquote:
En wat win je ermee? -1 PK?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Komt van een Astra. Maar kon m overnemen voor 35 euro inclusief nog heel wat reinigingsspul. T is er eentje van Green
Zo goed als niks. Meer lawaai en schijnt wat beter op het gas te reageren. Maar vermogenswinst is echt minimaal.quote:
Heb je de regenpijp als uitlaat ook al klaar liggen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo goed als niks. Meer lawaai en schijnt wat beter op het gas te reageren. Maar vermogenswinst is echt minimaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |