quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:55 schreef Rewimo het volgende:
Wij zijn -gt- kwijtHij zou om een uur of 3 uit Nijmegen vertrekken en hij is er nu nog steeds niet. En ik heb geen telnr van hem (hij wel van ons) dus ik kan hem niet bellen.
quote:
En toen was ie vol...quote:
quote:
Ik hem wel, maar dat ging ergens anders over. Ik hoop maar niet dat er iets gebeurd isquote:
Als je antwoord krijgt, halen we opgelucht adem....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hem wel, maar dat ging ergens anders over. Ik hoop maar niet dat er iets gebeurd is
I'll keep you postedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
Als je antwoord krijgt, halen we opgelucht adem....
Ik zou een briefje op de deur hangen en een tasje achter een bloempot zettenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:48 schreef Rewimo het volgende:
Hij kon vandaag of morgen langskomen. Maar morgenmiddag zijn we er niet, dat had ik dus geschreven naar hem zondag. Dus zou hij vandaag komen. Adres en telnr gegeven maar niks meer gehoord dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:14 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou een briefje op de deur hangen en een tasje achter een bloempot zetten
(en misschien een schoteltje met een stukje taart)
Ik heb nog steeds niks gehoord, ik vind het wel vreemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
misschien even de spoiler van Elisa lezenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:17 schreef rebel-angel het volgende:
gefeliciteerd![]()
mag ik ook vragen waarmee![]()
Oh dat heb ik een keer gehad bij een bijeenkomst van de fibromyalgie stichting. Dat was echt super.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kan mensen een reiki behandeling geven, maar is dat nou iets waar doorsnee fokkers op zitten te wachten? Het is wel vaak heel ontspannend en relaxend, maar dan nog.
gelukkigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef Rewimo het volgende:-gt- is weer terecht
Compleet met uitleg waarom hij er niet was, is privé maar verklaarbaar dus, ben blij dat hij weer boven water is
Joepiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef Rewimo het volgende:
-gt- is weer terecht
Compleet met uitleg waarom hij er niet was, is privé maar verklaarbaar dus, ben blij dat hij weer boven water is
lijkt wel alsof jullie het overlegt hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:10 schreef rebel-angel het volgende:
oooooh tof allebei een zilveren controller gestuurd wat een toeval
ben benieuwd hoe de kinders het gaan vinden
Geniet er maar lekker vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:18 schreef seasushi het volgende:
Aan de anonieme nootjes en worstjesleverancier!
Heerlijk!![]()
Vanavond een lekkere tv/spelletjesavond met dochter, met eindelijk eens een keer snaaivoer zoals zij het noemt.
(en morgen, en het volgend weekend.... Er is genoeg)
Nope, was een foutje van mijn kant. Hier liggen nu een zwarte en een zilverenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:00 schreef loecje het volgende:
[..]
lijkt wel alsof jullie het overlegt hebben.
Bij voorkeur de eerste, als dat mogelijk isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:59 schreef asfalthooligan het volgende:
ps rewino logeren word de 1e week van augustus of de 2e hangt van yska af
Aha, wordt het toch nog gezelligquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:53 schreef komrad het volgende:
komt omdat ik dit topic nog niet gevonden heb
Een telling bijhouden wordt lastig, maar we proberen wel om topics over klussen die klaar zijn of spullen die van eigenaar zijn gewisseld met een duidelijke slotpost te slotten (voor zover het al niet uit het topic blijkt). Dus als je door de historie bladert krijg je een aardig beeld. En wát voor een beeld!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:09 schreef komrad het volgende:
Het is voor de schermen erg rustig geweest, als ik een beetje tussen de post doorlees is het achter de schermen gewoon in hetzelfde tempo doorgegaan
Het zou misschien wel leuk zijn om een soort van teller te hebben, de hoeveelheid pakketten die van eigenaar veranderd zijn, de hoeveelheid klussen die gedaan zijn enz enz
Niet zo zeer om het precies te documenteren (vertrouwelijkheid) maar om een beetje te laten zien wat er allemaal gebeurd.
De mods houden allemaal een oogje op dit forum, maar wellicht is niet iedereen even zichtbaar. Wat de pakketjes betreft: dat is een initiatief van ElisaB en ze heeft zich er met verve op gestort. Diverse mensen hebben haar hulp aangeboden en ik ga ervan uit dat ze die accepteert als het haar boven het hoofd groeit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:48 schreef komrad het volgende:
I second that Cat22, ben alleen zo bang dat er te veel bij Elies terecht komt. Zover ik kan beoordelen vindt ze het leuk om te doen maar het kost volgens mij wel erg veel tijd. Voor het langdurig voortbestaan van dit forumdeel en het ontlasten van Elies zou een verdeling van taken beter zijn. Maja dan moet je nog wel iemand vinden die dat allemaal wil regelen
Toppeerrrrquote:
Ik vind je ook lief. Net gestuurd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lieve mede-fokkertjes, ik plaats het in de SC misschien haalt het toch nog wat uit :p we zijn bezig met iScout. Das een online spel voor scouts. Een van onze opdrachten is minimaal 120 vrienden verzamelen op een zonet speciaal voor vandaag aangemaakte hyves.
http://is1058.hyves.nl/
Ik vind jullie allemaal heul lief! Jullie mij ook?
Tuulk! Accepteer me maarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lieve mede-fokkertjes, ik plaats het in de SC misschien haalt het toch nog wat uit :p we zijn bezig met iScout. Das een online spel voor scouts. Een van onze opdrachten is minimaal 120 vrienden verzamelen op een zonet speciaal voor vandaag aangemaakte hyves.
http://is1058.hyves.nl/
Ik vind jullie allemaal heul lief! Jullie mij ook?
Bedoel je het Vervoerstopic (wil je postbode zijn?) misschien?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:31 schreef -Engel- het volgende:
Hoi in deze SC
Ik ben op zoek naar dat topic waarin je aanbiedt wat je graag zou willen/kunnen doen...
En keep up the good work.... ik word altijd heel blij als ik de FHF-topics lees
Die hadden we ook nog inderdaad!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:41 schreef Felixa het volgende:
Deze?
[Aangeboden] Buddy activiteiten per regio
Zooo, das hipquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga er geen topic voor openen, maar als er nog mensen dringend op zoek zijn naar woonruimte in Den Haag en geen kinderen hebben (mag alleen of als stel) dan weet ik nog wel wat te regelen eventueel, voor een huurprijs van rond de 450 euro...
is netjes 'sociale huur', maar omdat het tijdelijke contracten zijn gaat 't via aanmelding en niet via wachttijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef kahlie het volgende:
[..]
Zooo, das hip
Ik kwam er zonet pas achter dat we een SC hebben hier *bloos*
Ik moet ook eens verder gaan uitmesten, zodat ik kan kijken wat ik verder nog kan aanbieden.... ik heb geloof ik ook nog veel douchespul enzo, wat ik zeer sporadisch gebruik, dus wat maar blijft liggen. *denk denk*
Zijn er nog meer mensen aan het opruimen?
Dat kan gebeurenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:08 schreef loecje het volgende:
» Er is al 105 dagen niet in dit topic gepost
Zak chips heb ik nog.....quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:52 schreef ausweiss het volgende:
[me=ausweiss]had de slow chat over het hoofd gezien.
[/me]
Ik zet een fles wijn neer,wie de nootjes ?
Hier mag je ouwehoeren lullen kletsen tot je een ons weegtquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
uhh wat is dit precies voor topic??
Top Ireth!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oh dat is enorm goed nieuws!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:29 schreef Ireth het volgende:
Gooien we er gelijk maar taart in om te vieren dat Rucky een nieuwe woning heeft!
[ afbeelding ]
[CENTRAAL] Meld hier geslaagde acties!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is enorm goed nieuws!
Gefeliciteerd Rucky!
Moet je even vanaf hier lezen, maar de kans is groot dat je hem dan nog niet snapt, het is vrouwenpraat namelijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:46 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat dat gewei nou te maken heeft met mijn pakketje dat ik gisteren bezorgd heb.
Gewei in kerstpakket van Jeleesaquote:
Alleen dat gewei? En verder eehh... niks zeg maar??quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:04 schreef Scorpie het volgende:
Voor jou zet ik hem op en maak ik een foto
Das wel heel erg koud danquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen dat gewei? En verder eehh... niks zeg maar??![]()
* Ireth eist een copie in haar pm-box!
Ik snap geen kl0te van die hele verkiezingquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben jullie al gekeken in het verkiezingstopic? Want volgens mij zijn er zat lieve FHF'ers te nomineren!
Slow Chat; zeg maar inhoudsloos slap lullenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
* Ireth zingt: Rudolph the rednose reindeer....quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
god, waar gaat dit in hemelsnaam.naartoe
Komt spuit 11 aanquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slow Chat; zeg maar inhoudsloos slap lullen
ik eerlijk gezegd ook niet.:(quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik snap geen kl0te van die hele verkiezing
Mwahahaha.. volgens mij zie jij het al helemaal gebeuren :pquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth zingt: Rudolph the rednose reindeer....
ook ongezellig zegquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef Scorpie het volgende:
Maarre, ik ga natuurlijk niet 2 keer poseren dan he. Dan haal ik Ireth op en dan drop ik haar bij Jaleesa thuis, zet dat stomme gewei op mijn harses, draai een rondje, kleed mezelf weer aan en rij weer weg.
Je mocht van mij ook gewoon een fotootje schieten hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef Scorpie het volgende:
Maarre, ik ga natuurlijk niet 2 keer poseren dan he. Dan haal ik Ireth op en dan drop ik haar bij Jaleesa thuis, zet dat stomme gewei op mijn harses, draai een rondje, kleed mezelf weer aan en rij weer weg.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je mocht van mij ook gewoon een fotootje schieten hoormaar ja, als jij er een hele live-show van wilt maken
HAHAHAHA omg!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je mocht van mij ook gewoon een fotootje schieten hoormaar ja, als jij er een hele live-show van wilt maken
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik het ook niet helemaal begrijp.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik snap geen kl0te van die hele verkiezing
Elies!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slow Chat; zeg maar inhoudsloos slap lullen
En wij krijgen geen foto's?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef Scorpie het volgende:
Dan nomineer ik alle users die in FHF hebbengeholpen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
En iedereen is vrij users te nomineren. Zoiets.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan nomineer ik alle users die in FHF hebbengeholpen.
Je wilde de foto`s doorgeven!! Das gemeenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
*snik*
waarom nou:( had me er zo op verheugd </3
He!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wilde de foto`s doorgeven!! Das gemeen
Hmpf, true, true. Ik moet er goed over nadenken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
He!Ik heb er recht op! Dankzij mij kwam jij bij haar met MIJN pakket!
(werkt het?? werkt het?? werkt het??)
En ja ik ging de hond uitlaten, maar moet eerst zelf nog piesen plassen en de plee is bezet![]()
Jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
stiekem vind je het ook veel te gezellig om weg te gaan... toch toch toch??:$
Het ziet er wel naar uit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Gefeliciteerd he? Worden we stadsgenoten?
Leuk! En ja hoor! Ook als je een keer iemand nodig hebt om te helpen schilderen ofzo.*O*quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het ziet er wel naar uit.![]()
Als ik er zit, kom je dan ook op mijn feestje?
![]()
Irethquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk! En ja hoor! Ook als je een keer iemand nodig hebt om te helpen schilderen ofzo.*O*
Welke wijk kom je ongeveer te wonen? Misschien worden we zelfs wel buren.
Schieweg? In Den Haag? Dat ken ik niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Irethheeft me geholpen met eeen woning aan de schieweg dus redelijk centraal.
De woning hoeft volgens mij niet eens opgeknapt te worden maar als je langs wild komen lijkt mij dat hartstikke gezellig.
Rotterdam, de Schieweg daar ga ik wonen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
Schieweg? In Den Haag? Dat ken ik niet.
ik heb er vlak achter gewoond, toffe buurt!quote:Op woensdag 14 december 2011 00:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Rotterdam, de Schieweg daar ga ik wonen.
Makkelijk vervoer en dicht bij mijn werk.![]()
Een nieuwe woonst; dat wil ik ookquote:Op woensdag 14 december 2011 10:39 schreef Cat22 het volgende:
Jullie snappen de SC al helemaal.Gefeliciteerd met je nieuwe woonst Rucky!.
Woonsten zijn goooood.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een nieuwe woonst; dat wil ik ook
Ik zag er gisteren nog een bij de Action, maar het was m'n kleur nietquote:
Had je dan niet gezien dat hij er ook in het lila was?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag er gisteren nog een bij de Action, maar het was m'n kleur niet
ik dacht even dat er" lang wild wilt komen" stondquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Irethheeft me geholpen met eeen woning aan de schieweg dus redelijk centraal.
De woning hoeft volgens mij niet eens opgeknapt te worden maar als je langs wild komen lijkt mij dat hartstikke gezellig.
You dirty womanquote:Op woensdag 14 december 2011 12:53 schreef seasushi het volgende:
[..]
ik dacht even dat er" lang wild wilt komen" stond...
Nee, ik zag alleen de Nel Veerkamp-look en die moet ik niet. Past niet bij mijn sleehakkenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je dan niet gezien dat hij er ook in het lila was?
Ik zit nog even te denken hoe ik het zal inrichten moet ik er misschien ook een koperen danspaal plaatsen? Dan mag je wild doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:53 schreef seasushi het volgende:
[..]
ik dacht even dat er" lang wild wilt komen" stond...
Dat meen je niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:26 schreef DJMO het volgende:
@Rucky heb jij misschien gezien of ik m'n pinpas verloren ben of dat er iemand in m'n jaszak gezeten heeft? Ik was na onze date op cs m'n pinpas kwijt; nu kan ik m'n verloren zijn met het uit m'n zak halen van m'n telefoon voor de tijd, of één of ander pools wijf heeft 'm uit m'n zak gehaald -_- ze stond zó naar Geert te kwijlen en te kweelen dat het zo'n mooie baby wasEn toen stelde ze d'r vriend ook nog aan me voor
Ik was blij dat jij op kwam dagen, ik kreeg de rillingen van dat mens
reeds laten doen toen ik nog onderweg was naar huis; heb toen ik thuis kwam ook internetaangifte gedaan van zakkenrollerij + de rabobank gemaild, + een tweetal dm's gestuurd via twitter. Tevens heb ik met m'n laatste 42 cent beltegoed m'n saldo gecontroleerd en er was (gelukkig!) geen geld afgeschrevenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Nee ik heb niets gezien. Laat anders je bank zo snel mogelijk je pas blokkeren.
Gemeen ben ik he, Ik zag je kijken en ik dacht ik kijk lekker niet terug.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef DJMO het volgende:
'k moest trouwens wel lachen; ik stond uit te kijken naar je, maar wist eigenlijk bij god niet waar ik op moest lettenineens dat nijntje knuffledoekje bijna in m'n gezicht
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
even een vraagje.. weet iemand hier waar je alle films kunt vinden die in 2011 zijn uitgekomen?
ik ben op wikipedia wat tegen gekomen, maar die was niet echt compleet.
iemand???
Wat is google toch handig.quote:Jazeker! Ga naar
http://www.imdb.com/search/title
dat is de "advanced title search"
Als je iets naar beneden scrollt, zie je vrijwel direct een invulveld voor de datum. Typ daar in 01-01-2009 en 31-12-2011. Scroll nog wat verder naar beneden, en vink het genre aan dat je zoekt. B.v. western of horror.
Ik heb even getest op het genre "mystery", en kreeg ruim 60.000 titels. Dat is natuurlijk veel te veel (alle afleveringen van tv series zitten er ook bij!), en heb het nogmaals gedaan, maar bij "Title type" feature film aangevinkt. (als je in de zoekvelden niets aanvinkt geeft ie alles weer). Nu blijven er nog "maar" 7400 titels over.
Je kunt op deze manier je zoekopdracht steeds meer verfijnen. Hoe meer je aanvinkt (land, soort film, taal, lengte etc) hoe minder titels eruit rollen, en hoe preciezer de resultaten worden.
Succes!
Als het ín de stationshal was moet de politie op camera beelden terug kunnen zien of er gerold is. Die hangen daar namelijk zo'n beetje om de 10 cm. Lijkt mij alleen dat ze die moeite niet zullen doen bij een geblokkeerde pas als er geen geld van de rekening is gehaald. Mocht er nou 1000 euro afgehaald zijn met je pas dan wordt het een ander verhaal.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:26 schreef DJMO het volgende:
@Rucky heb jij misschien gezien of ik m'n pinpas verloren ben of dat er iemand in m'n jaszak gezeten heeft? Ik was na onze date op cs m'n pinpas kwijt; nu kan ik m'n verloren zijn met het uit m'n zak halen van m'n telefoon voor de tijd, of één of ander pools wijf heeft 'm uit m'n zak gehaald -_- ze stond zó naar Geert te kwijlen en te kweelen dat het zo'n mooie baby wasEn toen stelde ze d'r vriend ook nog aan me voor
Ik was blij dat jij op kwam dagen, ik kreeg de rillingen van dat mens
om een of andere reden vind hij bij mij helemaal niksquote:
ze wilde aan Geert ruikenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als het ín de stationshal was moet de politie op camera beelden terug kunnen zien of er gerold is. Die hangen daar namelijk zo'n beetje om de 10 cm. Lijkt mij alleen dat ze die moeite niet zullen doen bij een geblokkeerde pas als er geen geld van de rekening is gehaald. Mocht er nou 1000 euro afgehaald zijn met je pas dan wordt het een ander verhaal.
(overigens, bij zeer opdringerige mensen die half over Susanne-in-draagzak heen hingen ging ik altijd vreselijk staat hoestenDe meesten namen toen wel afstand
)
Rabobank is een FOK!user?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ze wilde aan Geert ruikenIk heb toen twee passen opzij gedaan en vies gekeken, toen ging ze terug de ah in waar zij (blijkbaar) op d'r vriend stond te wachten. Het is ook eigenlijk achteraf pas dat ik dat voorval link aan de verdwijning van m'n pas. maar echt, ik zei nog tegen m'n man dat ik blij was dat ik niet m'n portemonnee bij me had met paspoort etc erin. (dat is me ook al eens gebeurd namelijk). En idd, de politie zal geen moeite doen omdat er geen geld verdwenen is .. het is gebeurd, volgende keer stop ik m'n passen tussen Geert en mij in m'n draagdoek in !!
oh, en ik krijg net een DM van de rabobankpas is idd geblokkeerd!
ja ik, 1e deel is fantastisch 2e wat minder maar ook nog erg goed, 3e is saai. Maar dat is mijn mening natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 21:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
heeft iemand de trilogie van stieg larrson gezien??
ik heb ze ook al alle 3 gezien hoor!! maar vroeg me af wat andere er van vonden.. omdat ik toevallig zojuist zag dat de engelse versie van vrouwen die mannen haten binnekort in de bioscoop komt die heet ''The girl with the dragon tattoo'' ofzo:Pquote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ja ik, 1e deel is fantastisch 2e wat minder maar ook nog erg goed, 3e is saai. Maar dat is mijn mening natuurlijkze zijn als het goed is ook te zien,in delen weliswaar op www.uitzendinggemist.nl want ze zijn uitgezonden op ned3
hmzz .. komen die ook 's avonds nog langs voor een bekertje drinken? Of kruipen ze 's nachts bij je in bed omdat ze niet kunnen slapen?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:30 schreef Felixa het volgende:
Ik heb van die collega's die de hele dag aan mijn bureau komen miepen...
Da's bijna net zo erg volgens mij.
Godzijdank niet nee!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
hmzz .. komen die ook 's avonds nog langs voor een bekertje drinken? Of kruipen ze 's nachts bij je in bed omdat ze niet kunnen slapen?fijne collega's heb jij dan
Nou dat hoeft Susanne anders ook niet te doen hoor!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
hmzz .. komen die ook 's avonds nog langs voor een bekertje drinken? Of kruipen ze 's nachts bij je in bed omdat ze niet kunnen slapen?fijne collega's heb jij dan
Ik zie wel eens collega's waarvan ik dat niet eens erg zou vinden.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:
ja maar susanne is al een heuse grote meid he!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat hoeft Susanne anders ook niet te doen hoor!Hop je eigen mand in, mijn bed is mij heilig!
nounou :pquote:
Zolang je maar aan je eigen kant van het bed blijft.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat hoeft Susanne anders ook niet te doen hoor!Hop je eigen mand in, mijn bed is mij heilig!
je spreekt jezelf tegen!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef Ireth het volgende:
Zoeken jullie maar uit wie aan welke kant ligt, ik duik wel op de bank
Dan kruip je maar over me heen.quote:
Bedoelde hier virtueel hequote:Op donderdag 15 december 2011 22:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
je spreekt jezelf tegen!
Wat een schitterende foto Jaleesa!
lief heaaaa!! met zn dikke billenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Ireth het volgende:
Jalees! Je binkie! Ik willum!Wat een lekker manneke!
Mooie foto!!!
Ja daag, dan krijgen we een topic:wie wil mijn dochter hebben.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Ireth het volgende:
Jalees! Je binkie! Ik willum!Wat een lekker manneke!
Mooie foto!!!
hmmmm. er zijn toch echt wel een paar Fok! ers niet zo tof... weliswaar niet binnen FHF maar tochquote:Op donderdag 15 december 2011 22:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik moet eerlijk bekennen: ik vind jullie hier allemaal zo onwijs tof!! FOK word langsamerhand gewoon een verslaving!!:F
Die niet zo toffe komen hier ook weleens per ongeluk terecht alleen om te zieken. En soms sla ik topics bewust ook over omdat ik zie wie er gepost heeft. Ik ben over het algemeen een lurker maar ik kan mezelf soms beter beschermen voordat er een rel ontstaat...quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:12 schreef seasushi het volgende:
[..]
hmmmm. er zijn toch echt wel een paar Fok! ers niet zo tof... weliswaar niet binnen FHF maar toch
En er zijn er ook bij die denken dat ze in ONZ ofzo zitten, maar als ze dan door hebben dat ze in FHF zitten, hun (gemeende?) excuses aanbieden. Vind ik ook wel tof om te zien, dat die ONZ-ers toch een hartje hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Die niet zo toffe komen hier ook weleens per ongeluk terecht alleen om te zieken. En soms sla ik topics bewust ook over omdat ik zie wie er gepost heeft. Ik ben over het algemeen een lurker maar ik kan mezelf soms beter beschermen voordat er een rel ontstaat...Maar de meeste mensen hier om FHF zijn heel lief... Vorig jaar december was ik ook constant FHF aan het refreshen
Oh dat zal ook vast gebeuren, maar er zijn ook echt teveel mensen die alleen naar een topic titel kijken erop klikken, blaten en de boel onder schijten en weer vrolijk verder gaan naar het volgende topic met een titel die hun triggert..quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
En er zijn er ook bij die denken dat ze in ONZ ofzo zitten, maar als ze dan door hebben dat ze in FHF zitten, hun (gemeende?) excuses aanbieden. Vind ik ook wel tof om te zien, dat die ONZ-ers toch een hartje hebben
sinds je een kerstpakket hebt afgeleverd bedoel je?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik was ook een ONZ die hard oldskool rellert, maar sinds ik FHF heb leren kennen ben ik bekeerd.
Godnondeju news travels fast.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
sinds je een kerstpakket hebt afgeleverd bedoel je?![]()
![]()
Trusten.quote:
Dat is niet waar je zit op fok te klooien.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:03 schreef Ireth het volgende:
Ik zit te klootviolen om filmpjes van het streetdance-christmasevent van de camera op mijn computer te krijgen.....
Dus je zat niet in DIG maar je keek dus in de spiegel.quote:
Dat mag ik ook binnenkort.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohja.. ik slaap vandaag voor t eerst in mn nieuwe huis.. spanneeeeend!!:@
Dus als ik een huisfeestje hou dan kan ik je een uitnodiging sturen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
We worden trouwens bijna buren zag ik :p
Dat woont ie nu nog van mijquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jaaa! je gaat hooguit 10min. verderop wonen :p
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |