dan kan ik jou de hand schudden, zelfde hier.quote:Op maandag 27 december 2010 09:57 schreef Ireth het volgende:
Zo de kerstdagen zitten er weer op! Susanne is beide kerstdagen geveld geweest door buikgriep, die begint nu op te knappen en nu heb ik een innige relatie met wcpot en emmer![]()
Nu nog even oud&nieuw doorkomen, mijn verjaardag zien te overleven en we zitten weer in een normaal 2011
Dus toch nog een leuke tweede kerstdag!quote:Op maandag 27 december 2010 14:11 schreef asfalthooligan het volgende:
en vanacht pas 4 uur er weer uit
binnen half uur geaccepteerd en hebben ze ook 20 euri in mijn jas gestopt ipv de eigen jas hahahaha
Fijn dat je er alsnog een leuke dag van hebt kunnen maken.quote:Op maandag 27 december 2010 15:06 schreef asfalthooligan het volgende:
ja tenminste even afleiding gehad
en je ligt blauw in zo,n dorpskroeg
quote:Op maandag 27 december 2010 17:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb trouwens nog een paar prima Geoxen liggen in maat 38, heerlijk voor volgende winter.
*naar doos kijkt, hm dat past nietfrot er nog wel een tasje bij, niet tegen Cat zeggen*
Nou dat dus... ik voel me nu al echt een dweil.. en dan ben ik nog geen 24 uur bezig..quote:Op maandag 27 december 2010 22:34 schreef loecje het volgende:
lotte, k heb medelij met jou.. ik ben na 1 dag in een innige relatie met de porseleinen pot (en soms wat vreemd gaan met de emmer, of beide tegelijk) het wel heel erg zat.
haha hier ook, mn ouders hebben ook geen wc/badkamer boven.quote:Op maandag 27 december 2010 22:42 schreef Ireth het volgende:
Ik ben jaloers!Wij hebben geen pot boven! (Ik heb dus inmiddels ook al een innige relatie opgebouwd met de trap.....
)
Nou ja, badkamer hebben we wel boven, al is dat meer een betegelde inloopkast met sproeikop aan de muurquote:Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef loecje het volgende:
[..]
haha hier ook, mn ouders hebben ook geen wc/badkamer boven.
later als ik groot ben wil ik een badkamer en wc boven
mn ouders hebben gewoon hun slaapkamer beneden, ook een oplossing.quote:Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja, badkamer hebben we wel boven, al is dat meer een betegelde inloopkast met sproeikop aan de muur
Cookies verwijderen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan niet opnieuw stemmen trouwens. Helaas.
quote:11. Beste nieuwe forum (333 inzendingen / 54%)
1. FOK!kers helpen FOK!kers (98)
2. Tong80 topic verzameling (46)
3. Talentenjachten (33)
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:09 schreef Cat22 het volgende:
Uit http://verkiezingen.fok.nl/
[..]
![]()
![]()
![]()
Gaan we volgend jaar voor het populairste forum?
Oeps...Ga direct even voor je meten! Ik was het glad vergeten!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:22 schreef DJMO het volgende:
Vamperotica: had jij een paar dagen geleden mijn pm gekregen?
kan gebeuren, er komt ook zoveel op je af .. datzelfde heb ik nu met m'n katjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oeps...Ga direct even voor je meten! Ik was het glad vergeten!
Ja joh...Wat las ik nou...??? Issie aangereden?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan gebeuren, er komt ook zoveel op je af .. datzelfde heb ik nu met m'n katjeal moet ik eerlijk bekennen dat ik er vandaag bewust weinig aan gedacht heb (of althans, dat geprobeerd
) omdat ik m'n verdriet en angst om dat beessie niet de overhand te laten krijgen in front of de kleine
ja, en blijkbaar over z'n hele achterkant heen, drie fracturen, waarvan één meervoudig gecompliceeerd. Arm dier. Ik hoop dat hij geen zenuwschade heeft, want dan ben ik m kwijtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja joh...Wat las ik nou...??? Issie aangereden?
Ik weet niet of deze user inmiddels geholpen is? [Gevraagd] Laptop of computer voor broertjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:50 schreef taxibabe het volgende:
Weet iemand of er nog iemand is die een computer nodig heeft?
We hebben hier de boel opgeruimd en van een aantal PC's 1 werkende gebouwd.
Het is geen supersnelle PC, maar nog wel een Pentium 4, 2 ghz. Hij is goed genoeg voor Word, internet, msn etc.
Er zit ook nog een 19 inch (CRT) beeldscherm bij, helaas geen toetsenbord/muis/boxjes.
Ah goss toch... Beterschap ermee!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, en blijkbaar over z'n hele achterkant heen, drie fracturen, waarvan één meervoudig gecompliceeerd. Arm dier. Ik hoop dat hij geen zenuwschade heeft, want dan ben ik m kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |