quote:Op zondag 26 december 2010 11:53 schreef asfalthooligan het volgende:
Ben gister mooi aan het klussen pielen enz geweest .
Tapijttegels tot zover gelegd
De dvd speler die bij de 5,1 zat gerepareerd
wat film zien huishouden enz
Hoop dat ie volgend jaar wat beter word ,want dit is zo ook niks krijg gewoon amper eten naar binnen.
Doet me gewoon zeer als je die mensen hier ziet gezellig zitten en kerst te vieren met vrienden familie enz bah
quote:Op zondag 26 december 2010 11:58 schreef Hullabaloo het volgende:
Vamperotica, kan je dochter nog wat spulletjes voor haar kamer gebruiken?
Ik weet niet of ze rood / wit leuk vind, maar dan heb ik nog wat voor haar.
Ah daar kan ik je niet mee helpen.quote:Op zondag 26 december 2010 12:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Ik zal eens navragen... Ik geloof dat ik de kleuren turquoise en paars heb horen vallen ( ze heeft wat kastjes en die zijn al paars en daar wilde ze turqoise bij ofzo)
Foto is altijd welkom!quote:Op zondag 26 december 2010 12:44 schreef Hullabaloo het volgende:
[..]
Ah daar kan ik je niet mee helpen.
Ik heb een mand vol met rood witte spullen, van vloerkleed tot lampenkap
Kan er wel een foto van maken als je wil. Andere bestemming mag ook, eigen kamer?
Misschien is dit iets voor in vamp haar eigen topic ipv de slowchat?quote:Op zondag 26 december 2010 12:44 schreef Hullabaloo het volgende:
[..]
Ah daar kan ik je niet mee helpen.
Ik heb een mand vol met rood witte spullen, van vloerkleed tot lampenkap
Kan er wel een foto van maken als je wil. Andere bestemming mag ook, eigen kamer?
O ik zag je post te laat.quote:Op zondag 26 december 2010 13:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien is dit iets voor in vamp haar eigen topic ipv de slowchat?![]()
Asfalthooligan, balen dat je niet echt kunt genieten van deze dagen.Hopelijk maakt de blik in je steeds meer ingerichte huisje, de kerstkaart van je zoon en de gedachte aan wat mensen nog allemaal komen brengen het een beetje leuker voor je.
quote:Op zondag 26 december 2010 13:21 schreef asfalthooligan het volgende:
Probeer door te zetten ,maar zit al echt zo van is er niet wat te doen hier qa feest ,want word gewoon depri hiervan
Kan gebeuren joh.quote:Op zondag 26 december 2010 13:22 schreef Hullabaloo het volgende:
[..]
O ik zag je post te laat.
Haal maar weg, zoek ik even haar eigen topic.
Even onder de mensen is een goed idee. En is er niks van een kerstmarkt of zo? Hier in de buurt is er bij voorbeeld een evenement waarbij mensen in dickens kleding rondlopen. Beetje kijken, luisteren naar muziek, lekker hapje voor jezelf kopen... zoiets?quote:Op zondag 26 december 2010 13:48 schreef asfalthooligan het volgende:
Zit er sterk aan te denken om maar even de dorpskroeg te ontdekken
heb gelukkig nog wat over van vorige week.
Moet maar even ,want ik word zo ook gek de dag komt niet om zo
Onomnomnom!quote:
In een pannetje op het fornuis.quote:Op zondag 26 december 2010 14:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Heeft ook al slagroom en choco in huis ,maar weet nog niet hoe ik de choco moet opwarmen hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |