Ik zit nog even te denken hoe ik het zal inrichten moet ik er misschien ook een koperen danspaal plaatsen? Dan mag je wild doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:53 schreef seasushi het volgende:
[..]
ik dacht even dat er" lang wild wilt komen" stond...
Dat meen je niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:26 schreef DJMO het volgende:
@Rucky heb jij misschien gezien of ik m'n pinpas verloren ben of dat er iemand in m'n jaszak gezeten heeft? Ik was na onze date op cs m'n pinpas kwijt; nu kan ik m'n verloren zijn met het uit m'n zak halen van m'n telefoon voor de tijd, of één of ander pools wijf heeft 'm uit m'n zak gehaald -_- ze stond zó naar Geert te kwijlen en te kweelen dat het zo'n mooie baby wasEn toen stelde ze d'r vriend ook nog aan me voor
Ik was blij dat jij op kwam dagen, ik kreeg de rillingen van dat mens
reeds laten doen toen ik nog onderweg was naar huis; heb toen ik thuis kwam ook internetaangifte gedaan van zakkenrollerij + de rabobank gemaild, + een tweetal dm's gestuurd via twitter. Tevens heb ik met m'n laatste 42 cent beltegoed m'n saldo gecontroleerd en er was (gelukkig!) geen geld afgeschrevenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Nee ik heb niets gezien. Laat anders je bank zo snel mogelijk je pas blokkeren.
Gemeen ben ik he, Ik zag je kijken en ik dacht ik kijk lekker niet terug.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef DJMO het volgende:
'k moest trouwens wel lachen; ik stond uit te kijken naar je, maar wist eigenlijk bij god niet waar ik op moest lettenineens dat nijntje knuffledoekje bijna in m'n gezicht
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
even een vraagje.. weet iemand hier waar je alle films kunt vinden die in 2011 zijn uitgekomen?
ik ben op wikipedia wat tegen gekomen, maar die was niet echt compleet.
iemand???
Wat is google toch handig.quote:Jazeker! Ga naar
http://www.imdb.com/search/title
dat is de "advanced title search"
Als je iets naar beneden scrollt, zie je vrijwel direct een invulveld voor de datum. Typ daar in 01-01-2009 en 31-12-2011. Scroll nog wat verder naar beneden, en vink het genre aan dat je zoekt. B.v. western of horror.
Ik heb even getest op het genre "mystery", en kreeg ruim 60.000 titels. Dat is natuurlijk veel te veel (alle afleveringen van tv series zitten er ook bij!), en heb het nogmaals gedaan, maar bij "Title type" feature film aangevinkt. (als je in de zoekvelden niets aanvinkt geeft ie alles weer). Nu blijven er nog "maar" 7400 titels over.
Je kunt op deze manier je zoekopdracht steeds meer verfijnen. Hoe meer je aanvinkt (land, soort film, taal, lengte etc) hoe minder titels eruit rollen, en hoe preciezer de resultaten worden.
Succes!
Als het ín de stationshal was moet de politie op camera beelden terug kunnen zien of er gerold is. Die hangen daar namelijk zo'n beetje om de 10 cm. Lijkt mij alleen dat ze die moeite niet zullen doen bij een geblokkeerde pas als er geen geld van de rekening is gehaald. Mocht er nou 1000 euro afgehaald zijn met je pas dan wordt het een ander verhaal.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:26 schreef DJMO het volgende:
@Rucky heb jij misschien gezien of ik m'n pinpas verloren ben of dat er iemand in m'n jaszak gezeten heeft? Ik was na onze date op cs m'n pinpas kwijt; nu kan ik m'n verloren zijn met het uit m'n zak halen van m'n telefoon voor de tijd, of één of ander pools wijf heeft 'm uit m'n zak gehaald -_- ze stond zó naar Geert te kwijlen en te kweelen dat het zo'n mooie baby wasEn toen stelde ze d'r vriend ook nog aan me voor
Ik was blij dat jij op kwam dagen, ik kreeg de rillingen van dat mens
om een of andere reden vind hij bij mij helemaal niksquote:
ze wilde aan Geert ruikenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als het ín de stationshal was moet de politie op camera beelden terug kunnen zien of er gerold is. Die hangen daar namelijk zo'n beetje om de 10 cm. Lijkt mij alleen dat ze die moeite niet zullen doen bij een geblokkeerde pas als er geen geld van de rekening is gehaald. Mocht er nou 1000 euro afgehaald zijn met je pas dan wordt het een ander verhaal.
(overigens, bij zeer opdringerige mensen die half over Susanne-in-draagzak heen hingen ging ik altijd vreselijk staat hoestenDe meesten namen toen wel afstand
)
Rabobank is een FOK!user?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ze wilde aan Geert ruikenIk heb toen twee passen opzij gedaan en vies gekeken, toen ging ze terug de ah in waar zij (blijkbaar) op d'r vriend stond te wachten. Het is ook eigenlijk achteraf pas dat ik dat voorval link aan de verdwijning van m'n pas. maar echt, ik zei nog tegen m'n man dat ik blij was dat ik niet m'n portemonnee bij me had met paspoort etc erin. (dat is me ook al eens gebeurd namelijk). En idd, de politie zal geen moeite doen omdat er geen geld verdwenen is .. het is gebeurd, volgende keer stop ik m'n passen tussen Geert en mij in m'n draagdoek in !!
oh, en ik krijg net een DM van de rabobankpas is idd geblokkeerd!
ja ik, 1e deel is fantastisch 2e wat minder maar ook nog erg goed, 3e is saai. Maar dat is mijn mening natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 21:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
heeft iemand de trilogie van stieg larrson gezien??
ik heb ze ook al alle 3 gezien hoor!! maar vroeg me af wat andere er van vonden.. omdat ik toevallig zojuist zag dat de engelse versie van vrouwen die mannen haten binnekort in de bioscoop komt die heet ''The girl with the dragon tattoo'' ofzo:Pquote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ja ik, 1e deel is fantastisch 2e wat minder maar ook nog erg goed, 3e is saai. Maar dat is mijn mening natuurlijkze zijn als het goed is ook te zien,in delen weliswaar op www.uitzendinggemist.nl want ze zijn uitgezonden op ned3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |