quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:55 schreef Rewimo het volgende:
Wij zijn -gt- kwijtHij zou om een uur of 3 uit Nijmegen vertrekken en hij is er nu nog steeds niet. En ik heb geen telnr van hem (hij wel van ons) dus ik kan hem niet bellen.
quote:
En toen was ie vol...quote:
quote:
Ik hem wel, maar dat ging ergens anders over. Ik hoop maar niet dat er iets gebeurd isquote:
Als je antwoord krijgt, halen we opgelucht adem....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hem wel, maar dat ging ergens anders over. Ik hoop maar niet dat er iets gebeurd is
I'll keep you postedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
Als je antwoord krijgt, halen we opgelucht adem....
Ik zou een briefje op de deur hangen en een tasje achter een bloempot zettenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:48 schreef Rewimo het volgende:
Hij kon vandaag of morgen langskomen. Maar morgenmiddag zijn we er niet, dat had ik dus geschreven naar hem zondag. Dus zou hij vandaag komen. Adres en telnr gegeven maar niks meer gehoord dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:14 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou een briefje op de deur hangen en een tasje achter een bloempot zetten
(en misschien een schoteltje met een stukje taart)
Ik heb nog steeds niks gehoord, ik vind het wel vreemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
misschien even de spoiler van Elisa lezenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:17 schreef rebel-angel het volgende:
gefeliciteerd![]()
mag ik ook vragen waarmee![]()
Oh dat heb ik een keer gehad bij een bijeenkomst van de fibromyalgie stichting. Dat was echt super.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kan mensen een reiki behandeling geven, maar is dat nou iets waar doorsnee fokkers op zitten te wachten? Het is wel vaak heel ontspannend en relaxend, maar dan nog.
gelukkigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef Rewimo het volgende:-gt- is weer terecht
Compleet met uitleg waarom hij er niet was, is privé maar verklaarbaar dus, ben blij dat hij weer boven water is
Joepiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef Rewimo het volgende:
-gt- is weer terecht
Compleet met uitleg waarom hij er niet was, is privé maar verklaarbaar dus, ben blij dat hij weer boven water is
lijkt wel alsof jullie het overlegt hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:10 schreef rebel-angel het volgende:
oooooh tof allebei een zilveren controller gestuurd wat een toeval
ben benieuwd hoe de kinders het gaan vinden
Geniet er maar lekker vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:18 schreef seasushi het volgende:
Aan de anonieme nootjes en worstjesleverancier!
Heerlijk!![]()
Vanavond een lekkere tv/spelletjesavond met dochter, met eindelijk eens een keer snaaivoer zoals zij het noemt.
(en morgen, en het volgend weekend.... Er is genoeg)
Nope, was een foutje van mijn kant. Hier liggen nu een zwarte en een zilverenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:00 schreef loecje het volgende:
[..]
lijkt wel alsof jullie het overlegt hebben.
Bij voorkeur de eerste, als dat mogelijk isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:59 schreef asfalthooligan het volgende:
ps rewino logeren word de 1e week van augustus of de 2e hangt van yska af
Aha, wordt het toch nog gezelligquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:53 schreef komrad het volgende:
komt omdat ik dit topic nog niet gevonden heb
Een telling bijhouden wordt lastig, maar we proberen wel om topics over klussen die klaar zijn of spullen die van eigenaar zijn gewisseld met een duidelijke slotpost te slotten (voor zover het al niet uit het topic blijkt). Dus als je door de historie bladert krijg je een aardig beeld. En wát voor een beeld!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:09 schreef komrad het volgende:
Het is voor de schermen erg rustig geweest, als ik een beetje tussen de post doorlees is het achter de schermen gewoon in hetzelfde tempo doorgegaan
Het zou misschien wel leuk zijn om een soort van teller te hebben, de hoeveelheid pakketten die van eigenaar veranderd zijn, de hoeveelheid klussen die gedaan zijn enz enz
Niet zo zeer om het precies te documenteren (vertrouwelijkheid) maar om een beetje te laten zien wat er allemaal gebeurd.
De mods houden allemaal een oogje op dit forum, maar wellicht is niet iedereen even zichtbaar. Wat de pakketjes betreft: dat is een initiatief van ElisaB en ze heeft zich er met verve op gestort. Diverse mensen hebben haar hulp aangeboden en ik ga ervan uit dat ze die accepteert als het haar boven het hoofd groeit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:48 schreef komrad het volgende:
I second that Cat22, ben alleen zo bang dat er te veel bij Elies terecht komt. Zover ik kan beoordelen vindt ze het leuk om te doen maar het kost volgens mij wel erg veel tijd. Voor het langdurig voortbestaan van dit forumdeel en het ontlasten van Elies zou een verdeling van taken beter zijn. Maja dan moet je nog wel iemand vinden die dat allemaal wil regelen
Toppeerrrrquote:
Ik vind je ook lief. Net gestuurd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lieve mede-fokkertjes, ik plaats het in de SC misschien haalt het toch nog wat uit :p we zijn bezig met iScout. Das een online spel voor scouts. Een van onze opdrachten is minimaal 120 vrienden verzamelen op een zonet speciaal voor vandaag aangemaakte hyves.
http://is1058.hyves.nl/
Ik vind jullie allemaal heul lief! Jullie mij ook?
Tuulk! Accepteer me maarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lieve mede-fokkertjes, ik plaats het in de SC misschien haalt het toch nog wat uit :p we zijn bezig met iScout. Das een online spel voor scouts. Een van onze opdrachten is minimaal 120 vrienden verzamelen op een zonet speciaal voor vandaag aangemaakte hyves.
http://is1058.hyves.nl/
Ik vind jullie allemaal heul lief! Jullie mij ook?
Bedoel je het Vervoerstopic (wil je postbode zijn?) misschien?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:31 schreef -Engel- het volgende:
Hoi in deze SC
Ik ben op zoek naar dat topic waarin je aanbiedt wat je graag zou willen/kunnen doen...
En keep up the good work.... ik word altijd heel blij als ik de FHF-topics lees
Die hadden we ook nog inderdaad!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:41 schreef Felixa het volgende:
Deze?
[Aangeboden] Buddy activiteiten per regio
Zooo, das hipquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga er geen topic voor openen, maar als er nog mensen dringend op zoek zijn naar woonruimte in Den Haag en geen kinderen hebben (mag alleen of als stel) dan weet ik nog wel wat te regelen eventueel, voor een huurprijs van rond de 450 euro...
is netjes 'sociale huur', maar omdat het tijdelijke contracten zijn gaat 't via aanmelding en niet via wachttijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef kahlie het volgende:
[..]
Zooo, das hip
Ik kwam er zonet pas achter dat we een SC hebben hier *bloos*
Ik moet ook eens verder gaan uitmesten, zodat ik kan kijken wat ik verder nog kan aanbieden.... ik heb geloof ik ook nog veel douchespul enzo, wat ik zeer sporadisch gebruik, dus wat maar blijft liggen. *denk denk*
Zijn er nog meer mensen aan het opruimen?
Dat kan gebeurenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:08 schreef loecje het volgende:
» Er is al 105 dagen niet in dit topic gepost
Zak chips heb ik nog.....quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:52 schreef ausweiss het volgende:
[me=ausweiss]had de slow chat over het hoofd gezien.
[/me]
Ik zet een fles wijn neer,wie de nootjes ?
Hier mag je ouwehoeren lullen kletsen tot je een ons weegtquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
uhh wat is dit precies voor topic??
Top Ireth!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oh dat is enorm goed nieuws!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:29 schreef Ireth het volgende:
Gooien we er gelijk maar taart in om te vieren dat Rucky een nieuwe woning heeft!
[ afbeelding ]
[CENTRAAL] Meld hier geslaagde acties!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is enorm goed nieuws!
Gefeliciteerd Rucky!
Moet je even vanaf hier lezen, maar de kans is groot dat je hem dan nog niet snapt, het is vrouwenpraat namelijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:46 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat dat gewei nou te maken heeft met mijn pakketje dat ik gisteren bezorgd heb.
Gewei in kerstpakket van Jeleesaquote:
Alleen dat gewei? En verder eehh... niks zeg maar??quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:04 schreef Scorpie het volgende:
Voor jou zet ik hem op en maak ik een foto
Das wel heel erg koud danquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen dat gewei? En verder eehh... niks zeg maar??![]()
* Ireth eist een copie in haar pm-box!
Ik snap geen kl0te van die hele verkiezingquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben jullie al gekeken in het verkiezingstopic? Want volgens mij zijn er zat lieve FHF'ers te nomineren!
Slow Chat; zeg maar inhoudsloos slap lullenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
* Ireth zingt: Rudolph the rednose reindeer....quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
god, waar gaat dit in hemelsnaam.naartoe
Komt spuit 11 aanquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slow Chat; zeg maar inhoudsloos slap lullen
ik eerlijk gezegd ook niet.:(quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik snap geen kl0te van die hele verkiezing
Mwahahaha.. volgens mij zie jij het al helemaal gebeuren :pquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth zingt: Rudolph the rednose reindeer....
ook ongezellig zegquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef Scorpie het volgende:
Maarre, ik ga natuurlijk niet 2 keer poseren dan he. Dan haal ik Ireth op en dan drop ik haar bij Jaleesa thuis, zet dat stomme gewei op mijn harses, draai een rondje, kleed mezelf weer aan en rij weer weg.
Je mocht van mij ook gewoon een fotootje schieten hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef Scorpie het volgende:
Maarre, ik ga natuurlijk niet 2 keer poseren dan he. Dan haal ik Ireth op en dan drop ik haar bij Jaleesa thuis, zet dat stomme gewei op mijn harses, draai een rondje, kleed mezelf weer aan en rij weer weg.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je mocht van mij ook gewoon een fotootje schieten hoormaar ja, als jij er een hele live-show van wilt maken
HAHAHAHA omg!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je mocht van mij ook gewoon een fotootje schieten hoormaar ja, als jij er een hele live-show van wilt maken
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik het ook niet helemaal begrijp.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik snap geen kl0te van die hele verkiezing
Elies!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slow Chat; zeg maar inhoudsloos slap lullen
En wij krijgen geen foto's?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef Scorpie het volgende:
Dan nomineer ik alle users die in FHF hebbengeholpen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
En iedereen is vrij users te nomineren. Zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |