abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89279678
Hoi!

Bied hier jezelf aan als je tijd over hebt om een soort van 'buddy' te zijn voor iemand, voor een paar uurtjes of een dagje ^O^
Denk aan: gezellig winkelen, boodschappen doen, bordspel doen, naar de bioscoop, samen wandelen....
Maar ook voor wat praktischere zaken, denk aan muren schilderen, schoonmaken..
Geef ook even aan waar je beschikbaar bent.

Je kunt je natuurlijk ook melden als je de hulp van een van de buddy's in zou willen schakelen!
PM dan de buddy die bij jou in de buurt woont of die hulp aanbiedt waaraan je behoefte hebt, niet iedereen kijkt elke dag hier natuurlijk.

Misschien kunnen de modjes af en toe de lijst in de OP zetten/updaten?

Achterhoek - Zuid
# seasushi - plek aan tafel, coaching

Alkmaar
# Klaagtvaak - m18. (Alkmaar, en overal waar ik met de trein kan komen.) Voor alles en niets. Klussen, helpen met verhuizen, of wat dan ook.
# Douche-eendje - Stuur maar een pm :)

Almere
# Goliath_82 Een keertje mee eten ofzo is geen probleem, verder mag je altijd vragen :)
# houdjemond (21, v - Almere, Amsterdam, Hilversum en omgeving (geen auto, OV dus)) - Alles behalve klussen, want ik heb 2 linkerhandjes :')

Alphen / Gouda / Woerden (omgeving)
# Gurb - Voor alle voorkomende klussen in en om het huis

Amersfoort
# Toiletboy (Amersfoort en omstreken) - U roept en ik hobbel mee! (ik werk in ploegendiensten dus wissel nogal in tijdstippen dat ik beschikbaar ben)
#-Engel- (Regio Amersfoort/Utrecht) >>>koken, als je geen zin hebt om alleen te gaan stappen, shoppen ofzo, simpel kluswerk 8-), gezelligheid, spelletjes, hulp bij organiseren.... what ever.... :) PM mij maar

Amstelveen
# Pien85
# iamredleader (en familie) - heeft best plek aan tafel voor het avondeten; daarnaast kan ik laminaat leggen en kleine klussen in huis doen
# chocolate-chick: als gezelschap :Y

Amsterdam
# computergirl
# houdjemond (21, v - Almere, Amsterdam, Hilversum en omgeving (geen auto, OV dus)) - Alles behalve klussen, want ik heb 2 linkerhandjes :')

Apeldoorn
# 19butterfly82 (ben fiets afhankelijk) - keertje mee-eten (is wel glutenvrij), gezelligheid, fotograferen, wandelen, fietsen, kleinere klusjes in overleg.
# Lonaa - Apeldoorn, en omgeving. Je mag komen eten, samen met hondje lopen, de stad in, wat klusjes doen, roept u maar! Ben in principe fietsafhankelijk, maar we hebben soms een auto rijden. Met een beetje geluk wil vriendlief je ook nog helpen met je computer. :)

Arnhem
# missyB - voor gezelschap, spelletjes, mee-eten, shoppen, wandelen, activiteiten. In bezit van diva dochter die aankomende zomer pas hele dagen naar school zal gaan. Geen auto.
# tliciouz (omgeving Arnhem) - Voor wat maakt me allemaal niet uit, ik vergezel graag iemand een dagje! Wil je shoppen, koken, naar de bios of iets anders? Lijkt me leuk!
# gewoonfaye - Net zoals hierboven eigenlijk ->> Voor in de omgeving Arnhem! Voor wat maakt me allemaal niet uit, ik vergezel graag iemand een dagje! Wil je shoppen, koken, naar de bios of iets anders? Lijkt me leuk!
# Devion (Man 23 jaar, Omgeving Arnhem/Ede/Veenendaal/Utrecht) - Bioscoop, games, poolen e.d.
# Alanisok
# Sally (vrouw) - afhankelijk van OV en fiets: wel sportief (straal van ca. 10 km Arnhem-Zuid). Bioscoop, museum, picknicken in een park, aquarobics/aquajogging, tuincentrum bezoeken, winkelen, enz. Vind koken leuk: met verse keukenkruiden en enkele groenten van eigen balkon (moet het weer gaan opzetten, vandaar tuincentrum :P). Bordspellen als Catan en Monopoly (wel tegen verlies kunnen ;)), kletsen, thee/koffieleuten, luisterend oor, gewoon gezelligheid enz. Kleine portemonnee, maar ben wel creatief om toch rond te komen! PM maar.

Bergeijk
# L-ascorbinezuur.

Breda
# The Bitch - voor bakwerk, een hapje meeeten, knutselwerk, gezeldschap, etc.
# JoeSpeedboot 29 jaar (Breda en omgeving). - Winkelen, avondje uit, bioscoop.wandelen (in het mastbos!), hulp in huis. U roept wij draaien. Via PM! :)
# sbientje - Woon in Breda. Helpen in huis, bijv grote schoonmaak, schilderen, de tuin doen.. En ik houd erg van wandelen, dus als iemand id buurt ook graag wandelt maar niet alleen, dan mag ik het ook graag horen :)

Culemborg
# Innepin, voor ehhh gezelschap, of een maaltijd ofzo Of teken-/ontwerpding en (geboortekaartjes, muurschilderingen, tekeningen etc). Wel in bezit van dreumesmeisje. Die overigens ook heel gezellig kan zijn.

Den Bosch
# Augustus_Thijs - (en omgeving) - biedt zich aan als buddy voor koken (jij hier, ik daar), outdoor-activiteiten (fietsen, wandelen etc etc), gamen, bordspellen, gewoon gezelligheid, vurige discussies over uiteenlopende onderwerpen, vriendschap. Ook (onregelmatig) vervoer in de lijn a'dam - denbosch - ehv.
# babipangang (Man, 28 jaar) - Gewoon leuke dingen ondernemen, dagje attractiepark, terrasje pakken, dvd-tje kijken etc.... noem maar wat op. Voor mij is het sowieso niet verkeerd om wat nieuwe mensen te leren kennen.... :)
# Naaaait93 (Nijmegen en omgeving / Den Bosch) - alles! Iemand in om een leuke wandeling in het bos te maken? :)

Den Haag/Voorburg
# Tamashii

Deurne
# Loontjah (Vrouw 26 jaar, straal van 25 km rondom Deurne) - Advies :Y ; Luisterend oor :Y ; Fotograaf voor een fotoshoot :Y ; Gezellige culturele dingen doen ^O^

Doorn/Driebergen/Zeist
# RianaLuna (en omgeving; Vrouw 21 jaar) - Winkelen, bioscoop, koken, boodschappen halen, fotografie, fotobewerking, games, hulp in huis.

Dordrecht
# aloe_vera - biedt zich aan als buddy voor koken/eten, katten- en kinderoppas, klussen in/rond huis evt incl gereedschap, opruimen, adminstratie ordenen, wandelen, vrouwengetut, rug harsen (lijkt me serieus leuk :P en ik kan goed harsen), rolschaatsen,bordspel, winkelen, knutsel/hobby suftrutdingen.

Drenthe
# Knetterkrankjorum (Vrouw, 24 jaar, overal waar een trein komt, kan ik komen :)) - luisterend oor, Advies, Gezellig dom lullen, gezelschap zijn :). oh en pm graag, kijk hier niet zo vaak :@

Driebergen/Zeist/Doorn
# RianaLuna (en omgeving; Vrouw 21 jaar; en omgeving) - Winkelen, bioscoop, koken, boodschappen halen, fotografie, fotobewerking, games, hulp in huis.

Dronrijp en omgeving
# asfalthooligan - Heb een scooter dus vervoer, ong tot 50 km buiten dronrijp. Evenueel meer, maar dat moet even in overleg vanwege de benzine. Zie maar en dan zie ik of ik het wel kan of een oplossing bieden. Voor gezelligheid sta ik ook open. Ben je in friesland en even zin in koffie of fris of gezelligheid. En kan het echt niet anders bij pech met de auto of de trein gemist en ik heb me zoon niet, is er voor nood nog wel een logeerbed. DUs: klusjes, gezelschap, hulp, dagje weg, of weet ik wat. Allround inzetbaar, dus voor veel in. 1 pm of dm met je verzoek en of vraag, En ik kijk of het haalbaar is.

Ede / Wageningen
# Michelinmannetje - (E/W & omgeving) Kleine klusjes, gezelligheid, samen wat dingen ondernemen, administratie doen, koken. Als ik er iemand een handje mee kan helpen --> PM is prima.
#Devion (Man 23 jaar, Omgeving Ede/Veenendaal/Utrecht/Arnhem) - Bioscoop, games, poolen e.d.

Eindhoven
# Friek_
# Poeke, Gezellige of serieuze babbel, shoppen, samen koken, helpen met administratie/opruimen/verhuizen/klussen, spelletjes, sporten en nog veeeel meer.. roep maar.
# Glesse - Beschikbaar voor koken/samen eten, gezelligheid, tuinieren, natuur/wandelen, klusjes in huis en tuin, filmpje, fotografie, (bord)spellen, (huisdieren)oppas, beschikking over een auto.
# PerryVogelbekdier - Omgeving Eindhoven. Sommige kleine klussen, pc repareren/software vragen, aquarium dingen, gezelligheid.. PM maar :)

Emmeloord
# Sexy_M - Beetje de stad in, wat drinken op een terrasje

Enschede
# Diaan73
# Logician - voor een plekje aan tafel, hulp wbt leren koken of je administratie overzichtelijk maken, gek op bordspellen, en we hebben hier elke zaterdag "film avond" met een aantal vrienden. ^o^
# weasel85 - Duikbuddy rondom Twente of erom heen. Ben zelf een Cave diver en heb mijn Divemaster brevet. Voorjaar 2011 zal ik PADI instructeur zijn.

Goes/Vlissingen
# Fapperderfap

Groningen
# PatriQue89 (Groningen-Stad, omgeving daarvan, en alles wat de trein aandoet van Delfzijl naar Groningen!)
# YskaFredriksson, voor een keertje mee eten, een muurtje verven of iets anders :P
# Abbelsap (21, M) - Koken en eten, winkelen, gamen, films kijken, bioscoop, terrasjes, uit eten, stappen, helpen met grafische vormgeving etc. :)

Gouda / Alphen / Woerden (omgeving)

Haarlem
# Watertornado
# Ellatjuh - kom uit haarlem, ben in het bezit van een auto. technisch ben ik niet, maar met iemand boodschappen doen, wat drinken,of een spelletje doen moet goed gaan. tevens zit ik in de zorg, dus heb ervaring met mensen die in rolstoelen zitten e.d. ook is er altijd plek voor een goed gesprek.

Heemstede
# Dhaha (ook echt alleen heemstede)

Helmond omgeving
# Bellatrix

's-Hertogenbosch
# Augustus_Thijs - (DB en omgeving) - biedt zich aan als buddy voor koken (jij hier, ik daar), outdoor-activiteiten (fietsen, wandelen etc etc), gamen, bordspellen, gewoon gezelligheid, vurige discussies over uiteenlopende onderwerpen, vriendschap. Ook (onregelmatig) vervoer in de lijn a'dam - denbosch - ehv.
# babipangang (Man, 28 jaar) - Gewoon leuke dingen ondernemen, dagje attractiepark, terrasje pakken, dvd-tje kijken etc.... noem maar wat op. Voor mij is het sowieso niet verkeerd om wat nieuwe mensen te leren kennen.... :)
# Naaaait93 (Nijmegen en omgeving / Den Bosch) - alles! Iemand in om een leuke wandeling in het bos te maken? :)

Hilversum
# MissMystic - helpen opruimen/schoonmaken, software/installatie hulp bij je PC, administratie of een brief/cv schrijven. Ook erg leuk om samen te doen: goed gesprek of eens gezellig wat ondernemen! Stuur een PM als je vragen hebt :)

Hoofddorp
# oinkoink12

Leiden / Rijnwoude
# Scorpie

Maastricht
# Sjeen - voor een plek aan tafel.

Middelburg/Vlissingen
# McWurth (man 30, met vrouw 28 zoontje 15 maanden) - mee eten, op kinderen passen eventueel (hebben zelf ook een kleine), shoppen, vriendschap whatever. ^O^ PM maar, dan kan msn, skype of telnummer ;)

Omgeving Montferland
# Triples (vrouw 22 jaar.) Hapje eten; Kroeg in. Hulp bij problemen op maatschappelijk en/of psychisch gebied. Hulp bij opvoeden; Engelse les; Een potje monopoly. Eigenlijk vanalles....stuur maar een pm.

Nijmegen
# B.ertha (vrouw 20s)
# appeltjap
# Hydrah (man 24)
# tanteklara - plaats aan tafel; mee helpen rommel opruimen; helpen bij administratie; winkels kijken; 1e kerstdag mee-eten.
# badisbad - sporten, wandelen, winkelen (moet ook gebeuren :') ), samen gamen, etc. ben redelijk makkelijk met activiteiten.

Regio Noord-Nederland
# Socios - Zoek vrouwelijke buddy in (niet voor seks). Museumbezoek, wandeling, winkelen etc.

Poortugaal
# DJMO - voor een luisterend oor, een gezellig praatje, als het gaat met m'n rug een wandeling ofzo. Op t moment zwanger met rondhuppelende peuter dus wat minder mobiel (tekst van 6 december 2010).

Rotterdam:
# Myraela
# Jimbo
# Lastpost - Beetje ouwehoeren, vissen, voetballen, boodschappen, computer reparatie, fotografie, bakken, tekenen, opruimen, met de hond wandelen, gamen, sneeuwballen gevecht ... you name it. Wil je er eens de deur uit maar totaal geen budget, hoeft geen probleem te zijn. ;)
# Gewoonomdathetkan92 (Man, 18 jaar)

Rijswijk
# Bibi

Sneek
# DawN - Woon zelf in Sneek, maar heb een auto. Ben een luisterend oor, maar ben ook rete gezellig. Doe me een PM en we komen er vast uit!

Spijkenisse
# Bouke-p - ik wil best mensen in omg. Spijkenisse helpen met kleine dingetjes. Mn vrouw kan prima koken, als dr dus eens iemand geen zin heeft om alleen thuis te eten dan kan er ook meegegeten worden.

Tilburg
# Geckoo - Tillytown, voor alles wel te porren, potje catan tot klussen. PM maar :Y

Uden
# Cheaurene (Uden en omgeving.) - Voor gezelligheid! Dus chillen, shoppen, bios, drankje etc etc.

Utrecht
# Snuitebolletje (m28). Klussen, koken, vervoer, monopoly (je moet wel tegen je verlies kunnen).
# Ireth - Klein boodschapje (heb alleen een fiets :D ), hond uitlaten, oppassen, monchoutaarten maken.
# Doedezemaar (Utrecht en omgeving, Heb auto.) - Als er iemand zin heeft in een wandeling, mag ook met kindjes, of een keertje oppas nodig heeft, of graag eens naar een winkel wil waar je met een auto heen moet (vanwege locatie of grote hoeveelheden aankopen). Ik wil ook best bij je komen koken (of ik vermaak je kind en jij kookt). Heb door mijn werk ervaring met rolstoelduwen etc. (een inklapbare rolstoel past trouwens prima in mijn auto als ik de achterbank omklap). Ben vaak doordeweeks beschikbaar (en zelfs op zon- en feestdagen).
#-Engel- (Regio Amersfoort/Utrecht) >>>koken, als je geen zin hebt om alleen te gaan stappen, shoppen ofzo, simpel kluswerk 8-), gezelligheid, spelletjes, hulp bij organiseren.... what ever.... :) PM mij maar.
# ssebass - Ik wil dit wel doen. Heb alleen weinig tijd, maar er is vast wel een keer tijd te vinden. Oh ja omgeving Utrecht.
#Devion (Man 23 jaar, Omgeving Utrecht/Arnhem/Ede/Veenendaal) - Bioscoop, games, poolen e.d.

Veenendaal
#Devion (Man 23 jaar, Omgeving Veenendaal/Utrecht/Arnhem/Ede) - Bioscoop, games, poolen e.d.

Veghel
# Lutte

Regio Venray
# Dwale - (27j en mams van een meid van 4) - Heb helaas geen auto.. Aangezien de hele vriendengroep van ons in Nijmegen en omgeving woont, en ik doordeweeks gewoon in Venray ben vind ik het gezellig om terrasje te pikken, iets leuks te doen met kids, ik hou van bordspellen, gamen, uitgaan, goede films, lekker eten, noem het maar op!

Vlissingen/Goes
# Fapperderfap

Vlissingen/Middelburg
# McWurth (man 30, met vrouw 28 zoontje 15 maanden) - mee eten, op kinderen passen eventueel (hebben zelf ook een kleine), shoppen, vriendschap whatever. ^O^ PM maar, dan kan msn, skype of telnummer ;)

Voorburg/Den haag
# Tamashii

Wageningen / Ede
# Michelinmannetje - (E/W & omgeving) Kleine klusjes, gezelligheid, samen wat dingen ondernemen, administratie doen, koken. Als ik er iemand een handje mee kan helpen --> PM is prima.

Woensdrecht
# Stali - Voor tuinklusjes, muurtjes schilderen of een lekker potje koken sta ik uiteraard klaar.

Woerden / Gouda / Alphen (omgeving)

Wijk bij Duurstede
# Muck - Voor een plek aan tafel, hulp bij huiswerk, gezelligheid, spelletjes of waar je me maar voor kan gebruiken

Zeeuws-Vlaanderen
# RedBitch - ben mobiel en altijd wel in voor een babbel of een klusje. i.v.m. gezin en werk niet fulltime beschikbaar :@

Zeist/Doorn/Driebergen
# RianaLuna (en omgeving; Vrouw 21 jaar; en omgeving) - Winkelen, bioscoop, koken, boodschappen halen, fotografie, fotobewerking, games, hulp in huis.

Zwolle
# Marijkezwolle (v 29): kopje thee drinken/winkelen/spelletjes doen/ben ook wel redelijk handig dus kleine klusjes is ook geen probleem

Zuid-Achterhoek
# seasushi - plek aan tafel, coaching

=========

België

Omgeving Antwerpen
#paraDOTbe (Jeffrey m/29j) Ik kan kleine klusjes binnenshuis, wil gerust ook een een stoel extra aanschuiven. Er kan wel wat in overleg.

=========

?? Engeland ??

London
# Stuart

[ Bericht 7% gewijzigd door Cat-astrophe op 24-06-2011 18:49:23 ]
pi_89279891
Username? Lutte
Waar? Veghel, Noord-Brabant
Wat? Roept u maar!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_89279921
Nijmegen:
-B.ertha (vrouw, 20s).
pi_89280034
Nijmegen:
# B.ertha (vrouw 20s)

Rotterdam:
# Myraela

Veghel:
# Lutte
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 23:11:18 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89280126
quote:
7s.gif Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Myraela het volgende:
Nijmegen:
# B.ertha (vrouw 20s)

Rotterdam:
# Myraela

Veghel:
# Lutte
Dit is slim idd, om telkens de lijst te kopieren en aan te vullen :Y
Wij doen dan regelmatig de OP updaten.
lolwut
  zondag 28 november 2010 @ 23:17:54 #6
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_89280504
Nijmegen:
# B.ertha (vrouw 20s)

Rotterdam:
# Myraela

Veghel:
# Lutte

Enschede
# Diaan73
Make love, not war ☮
pi_89280649
Nijmegen:
# B.ertha (vrouw 20s)

Rotterdam:
# Myraela

Veghel:
# Lutte

Enschede
# Diaan73

Rijswijk
#Bibi
  zondag 28 november 2010 @ 23:23:23 #8
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_89280745
Nijmegen:
# B.ertha (vrouw 20s)

Rotterdam:
# Myraela

Veghel:
# Lutte

Enschede
# Diaan73

Rijswijk
#Bibi

Amstelveen
# Pien85

Leuk initiatief!
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_89281410
Nijmegen:
# B.ertha (vrouw 20s)

Rotterdam:
# Myraela

Veghel:
# Lutte

Enschede
# Diaan73

Rijswijk
#Bibi

Amstelveen
# Pien85

Londen
# Stuart
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_89281435
Nijmegen:
# B.ertha (vrouw 20s)

Rotterdam:
# Myraela

Veghel:
# Lutte

Enschede
# Diaan73

Rijswijk
#Bibi

Amstelveen
# Pien85

London
# Stuart

Groningen
# PatriQue89 (Groningen-Stad, omgeving daarvan, en alles wat de trein aandoet van Delfzijl naar Groningen!)
pi_89281603
OP is weer bijgewerkt. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 28 november 2010 @ 23:46:35 #12
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_89281704
Nijmegen:
# B.ertha (vrouw 20s)

Rotterdam:
# Myraela

Veghel:
# Lutte

Enschede
# Diaan73

Rijswijk
#Bibi

Amstelveen
# Pien85

London
# Stuart

Groningen
[/quote]

Heemstede (ook echt alleen heemstede)
Dhaha
wat is dit
  zondag 28 november 2010 @ 23:51:13 #13
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_89281884
Nijmegen:
# B.ertha (vrouw 20s)

Rotterdam:
# Myraela

Veghel:
# Lutte

Enschede
# Diaan73

Rijswijk
#Bibi

Amstelveen
# Pien85

London
# Stuart

Groningen
[/quote]

Dhaha

Bergeijk
# L-ascorbinezuur.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_89283656
Nijmegen:
# B.ertha (vrouw 20s)

Rotterdam:
# Myraela

Veghel:
# Lutte

Enschede
# Diaan73

Rijswijk
#Bibi

Amstelveen
# Pien85

London
# Stuart

Groningen
[/quote]

# Dhaha

Bergeijk
# L-ascorbinezuur.

Eindhoven
# Friek_

Ben benieuwd waar ik voor gevraagd word. :)
pi_89284242
Nijmegen:
# B.ertha (vrouw 20s)

Rotterdam:
# Myraela

Veghel:
# Lutte

Enschede
# Diaan73

Rijswijk
#Bibi

Amstelveen
# Pien85

London
# Stuart

Groningen
[/quote]

# Dhaha

Bergeijk
# L-ascorbinezuur.

quote:
Eindhoven
# Friek_

Ben benieuwd waar ik voor gevraagd word. :)
Friekske staat zeer nobel echt voor alles open, ik niet.
Voor tuinklusjes, muurtjes schilderen of een lekker potje koken sta ik uiteraard wel klaar,

Woensdrecht
#Stali.
pi_89284472
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 01:09 schreef Stali het volgende:
Voor tuinklusjes, muurtjes schilderen of een lekker potje koken sta ik uiteraard wel klaar,
Tijd om naar Woensdrecht te gaan.
pi_89284592
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 01:24 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Tijd om naar Woensdrecht te gaan.
Ik heb nu het romantische idee dat we over tig jaar allemaal bejaarde FOK!Kertjes zullen zijn en via een subforum voor elkaar gaan zorgen.

Ik ga zovast een zwart boekje aanschaffen. :P .
pi_89285192
En is er al wat ondernomen?
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 04:43:59 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89285645
wat, heb je het gemist?

in drieeneenhalf uur is de wereldhonger verholpen...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_89285719
Amstelveen, familie iamredleader heeft best plek aan tafel voor het avondeten :)
daarnaast kan ik laminaat leggen en kleine klussen in huis doen :P
pi_89285969
OP bijgewerkt!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89286210
Nijmegen:
# B.ertha (vrouw 20s)

Rotterdam:
# Myraela

Veghel:
# Lutte

Enschede
# Diaan73

Rijswijk
#Bibi

Amstelveen
# Pien85

London
# Stuart

Groningen
[/quote]

# Dhaha

Bergeijk
# L-ascorbinezuur.

Eindhoven
# Friek_

Woensdrecht
#Stali. Voor tuinklusjes, muurtjes schilderen of een lekker potje koken sta ik uiteraard klaar,

Amstelveen
#familie iamredleader heeft best plek aan tafel voor het avondeten
daarnaast kan ik laminaat leggen en kleine klussen in huis doen

Utrecht
Snuitebolletje m28. Klussen, koken, vervoer, monopoly (je moet wel tegen je verlies kunnen :P).
  maandag 29 november 2010 @ 08:03:41 #23
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_89286268
Nijmegen:
# B.ertha (vrouw 20s)

Rotterdam:
# Myraela

Veghel:
# Lutte

Enschede
# Diaan73

Rijswijk
#Bibi

Amstelveen
# Pien85

London
# Stuart

Groningen
[/quote]

# Dhaha

Bergeijk
# L-ascorbinezuur.

Eindhoven
# Friek_

Woensdrecht
#Stali. Voor tuinklusjes, muurtjes schilderen of een lekker potje koken sta ik uiteraard klaar,

Amstelveen

Utrecht
Snuitebolletje m28. Klussen, koken, vervoer, monopoly (je moet wel tegen je verlies kunnen ).

Zwolle
Marijkezwolle (v 29): kopje thee drinken/winkelen/spelletjes doen/ben ook wel redelijk handig dus kleine klusjes is ook geen probleem :)
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_89286645
Nijmegen:
# B.ertha (vrouw 20s)

Rotterdam:
# Myraela

Veghel:
# Lutte

Enschede
# Diaan73

Rijswijk
#Bibi

Amstelveen
# Pien85

London
# Stuart

Groningen
[/quote]

# Dhaha

Bergeijk
# L-ascorbinezuur.

Eindhoven
# Friek_

Woensdrecht

Amstelveen

Utrecht
#Snuitebolletje m28. Klussen, koken, vervoer, monopoly (je moet wel tegen je verlies kunnen ).

Zwolle
#Marijkezwolle (v 29): kopje thee drinken/winkelen/spelletjes doen/ben ook wel redelijk handig dus kleine klusjes is ook geen probleem

Alkmaar. (En overal waar ik met de trein kan komen.)
#Klaagtvaak. m18. Voor alles en niets. :) Klussen, helpen met verhuizen, of wat dan ook.
Wat is er mis met Klaasvaak?
Hij klaagt niet.
  Licht Ontvlambaar maandag 29 november 2010 @ 09:00:07 #25
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89287029
Nijmegen:
# B.ertha (vrouw 20s)

Rotterdam:
# Myraela

Veghel:
# Lutte

Enschede
# Diaan73

Rijswijk
#Bibi

Amstelveen
# Pien85

London
# Stuart

Groningen
[/quote]

# Dhaha

Bergeijk
# L-ascorbinezuur.

Eindhoven
# Friek_

Woensdrecht

Amstelveen
#familie iamredleader heeft best plek aan tafel voor het avondeten :)
daarnaast kan ik laminaat leggen en kleine klussen in huis doen :P

Maastricht
#Sjeen, voor een plek aan tafel.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')