Dit is slim idd, om telkens de lijst te kopieren en aan te vullenquote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Myraela het volgende:
Nijmegen:
# B.ertha (vrouw 20s)
Rotterdam:
# Myraela
Veghel:
# Lutte
Friekske staat zeer nobel echt voor alles open, ik niet.quote:Eindhoven
# Friek_
Ben benieuwd waar ik voor gevraagd word.
Tijd om naar Woensdrecht te gaan.quote:Op maandag 29 november 2010 01:09 schreef Stali het volgende:
Voor tuinklusjes, muurtjes schilderen of een lekker potje koken sta ik uiteraard wel klaar,
Ik heb nu het romantische idee dat we over tig jaar allemaal bejaarde FOK!Kertjes zullen zijn en via een subforum voor elkaar gaan zorgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm ik zie nu net de post van BrandX, ik zal even kijken hoe ik het mooi kan fatsoeneren. Ik had mijn namen mooi bold gezet + wat spaties her-en-der tussengevrot.
[ Bericht 61% gewijzigd door BrandX op 29-11-2010 09:14:57 (En ik heb het gefixed :P) ]Beter onethisch dan oneetbaar
Oh, ik was ook mijn post aan het aanpassen dus ik denk dat er iets niet goed is gegaan.quote:Op maandag 29 november 2010 09:06 schreef BrandX het volgende:
@Watertornado, ik heb je post aangepast naar alfabetische volgorde en jouw toevoeging dikgedrukt.
lol klopt!quote:Op maandag 29 november 2010 09:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik was ook mijn post aan het aanpassen dus ik denk dat er iets niet goed is gegaan.
users kunnen imo aan de hand van deze lijst een topic openen met hun vraag of de user in kwestie een PM sturen met zijn of haar vraag ofzo?quote:Op maandag 29 november 2010 09:55 schreef TimeJumper het volgende:
En is er ook van het activiteitenaanbod gebruik gemaakt? Of is dit alleen een lijstje?
Heemstede (ook echt alleen heemstede)quote:Op maandag 29 november 2010 01:09 schreef Stali het volgende:
Nijmegen:
# B.ertha (vrouw 20s)
Rotterdam:
# Myraela
Veghel:
# Lutte
Enschede
# Diaan73
Rijswijk
#Bibi
Amstelveen
# Pien85
London
# Stuart
Groningen
# PatriQue89 (Groningen-Stad, omgeving daarvan, en alles wat de trein aandoet van Delfzijl naar Groningen!)
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:09 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Haarlem
Watertornado
staat er niet meer in
Op dinsdag 30 november 2010 13:06 schreef seasushi het volgende:
Zie OP.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:37 schreef PietPietPiet het volgende:
Wat is de bedoeling van deze topic?
Goeie! Ik heb het in de OP erbij gezet, zal vast voor meer mensen gelden.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:59 schreef Stali het volgende:
Heb reeds aangeboden, maar stuur me een PM bij belangstelling he, ik volg niet altijd alles. Dus niet van aangeboden en ze doet er niks mee.
Niet als je specifieke eisen aan leeftijd of geslacht gaat stellen. Daarvoor zijn sites als Lexia.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef PietPietPiet het volgende:
Is dingen samen doen geen buddy activiteit?
Buiten dat, Piet x3 is een faalkloontje, dus mag opzouten uit dit topicquote:Op donderdag 2 december 2010 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet als je specifieke eisen aan leeftijd of geslacht gaat stellen. Daarvoor zijn sites als Lexia.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Namen moeten niet genoemd worden uiteraard.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:08 schreef BPT het volgende:
Leuk initiatief dit, maar vraag me af of er al mensen contact met elkaar hebben gezocht?
leuk jah het is wel jammer dat hier in zeeland weinig fokkers zittenquote:Op maandag 6 december 2010 16:34 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een vraag gehad
Ben nog even aan het aftasten of het ook wat wordt, maar volgens mij is het serieus.
En?quote:Op maandag 6 december 2010 16:34 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een vraag gehad
Ben nog even aan het aftasten of het ook wat wordt, maar volgens mij is het serieus.
Heb hem ondertussen op msn, verder nog niet echt maar dat is misschien ook mijn schuld. Ik heb het drukquote:
Net zoals hierboven eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:41 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou hier ook wel aan mee willen doen!Voor in de omgeving Arnhem!
Voor wat maakt me allemaal niet uit, ik vergezel graag iemand een dagje!
Wil je shoppen, koken, naar de bios of iets anders? Lijkt me leuk!
Ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:41 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou hier ook wel aan mee willen doen!Voor in de omgeving Arnhem!
Vergat er bij te zetten dat hier nog veel meer mogelijk isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:48 schreef asfalthooligan het volgende:
Ben je in friesland en even zin in koffie of fris of gezelligheid
En kan het echt niet anders bij pech met de auto of de trein gemist en ik heb me zoon niet is er voor nood nog wel een logeerbed
in dronrijp is dit alles te realiseren
Breda is goed vertegenwoordigd!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:43 schreef sbientje het volgende:
Ik wil mezelf ook wel aanmelden. Woon in Breda.
Wat ik kan doen: helpen in huis, bijv grote schoonmaak, schilderen, de tuin doen..
En ik houd erg van wandelen, dus als iemand id buurt ook graag wandelt maar niet alleen, dan mag ik het ook graag horen
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:49 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of fokkers inmiddels gebruik hebben gemaakt van een buddy.![]()
Hoeft natuurlijk niet met naam en toenaam in dit topic als men dat niet wil, maar misschien dat de buddy anders iets kan posten of PMmen?
Niet via dit topic. Wel via het maatjesproject van het Oranje fonds:quote:Op maandag 28 februari 2011 10:23 schreef Evienne het volgende:
Leuk initiatief an sich, maar het komt een beetje erg gemakzuchtig op me over!
FOK is toch voornamelijk een jongvolwassenenplatform. Je zal hier láng niet zoveel hulpbehoevenden treffen als bij je lokale vrijwilligerscentrale! Schrijf je in en je bent morgen nog aan de wandel met een eenzame oma of aan het klussen bij een minder valide.
Ben dus ook erg benieuwd of er al mensen zijn die via dit topic iets hebben gedaan voor een ander, behalve de beschikbaarstelling.
Sinds wanneer gaat het alleen om hulpbehoevenden in dit topic. Het is ook gewoon leuk om op deze manier activiteiten te doen die je bijvoorbeeld niet met je eigen vriendenkring kunt doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:23 schreef Evienne het volgende:
Leuk initiatief an sich, maar het komt een beetje erg gemakzuchtig op me over!
FOK is toch voornamelijk een jongvolwassenenplatform. Je zal hier láng niet zoveel hulpbehoevenden treffen als bij je lokale vrijwilligerscentrale! Schrijf je in en je bent morgen nog aan de wandel met een eenzame oma of aan het klussen bij een minder valide.
Ben dus ook erg benieuwd of er al mensen zijn die via dit topic iets hebben gedaan voor een ander, behalve de beschikbaarstelling.
Eh, fokkers helpen fokkers? Volgens mij nog steeds geen dating.fok.nl. De meeste aanbiedingen als klussen en schoonmaken vallen imho toch echt onder de noemer 'hulp'.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:46 schreef seasushi het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat het alleen om hulpbehoevenden in dit topic. Het is ook gewoon leuk om op deze manier activiteiten te doen die je bijvoorbeeld niet met je eigen vriendenkring kunt doen.
Daarbij, Volgens mij is fok ook een behoorlijk oudvolwassenforum
Er zijn genoeg mensen op fok die geen vrienden hebben ben ik in de tijd dat ik op fok zit achtergekomen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef Evienne het volgende:
[..]
Eh, fokkers helpen fokkers? Volgens mij nog steeds geen dating.fok.nl. De meeste aanbiedingen als klussen en schoonmaken vallen imho toch echt onder de noemer 'hulp'.
De aangeboden activiteiten als wandelen, winkelen, bioscoopje, de meeste mensen hebben daar idd vrienden voor, het zijn vrij algemene zaken. Vanuit mijn optiek: Als ik geen vrienden bereid kan vinden om met me het bos in te gaan, ga ik net zo lief alleen, dan met iemand die het niet doet omdat hij of zij me aardig vind, maar het als liefdadigheid ziet. Blijkens de discrepantie tussen vraag en aanbod ben ik wellicht niet de enige die het zo ziet.
ik snap je punt wel. Maar waarom zouden de 2 niet te combineren zijn. Ik bedoel, samen iets doen kan ook het begin zijn van een vriendschap toch? Je gaat ook niet avond aan avond met iemand naar de bios uit alleen liefdadigheid terwijl je je scheel loopt te ergeren, lijkt mij.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef Evienne het volgende:
[..]
Eh, fokkers helpen fokkers? Volgens mij nog steeds geen dating.fok.nl. De meeste aanbiedingen als klussen en schoonmaken vallen imho toch echt onder de noemer 'hulp'.
De aangeboden activiteiten als wandelen, winkelen, bioscoopje, de meeste mensen hebben daar idd vrienden voor, het zijn vrij algemene zaken. Vanuit mijn optiek: Als ik geen vrienden bereid kan vinden om met me het bos in te gaan, ga ik net zo lief alleen, dan met iemand die het niet doet omdat hij of zij me aardig vind, maar het als liefdadigheid ziet. Mocht ik echt hulpbehoevend zijn, wegens ziekte, psychische problemen of langdurige eenzaamheid oid, zou ik me eerder bij een vrijwilligerscentrale melden, want zij begeleiden en verzekeren hun vrijwilligers. Blijkens de discrepantie tussen vraag en aanbod ben ik wellicht niet de enige die het zo ziet.
Nu klink ik wel heel negatief, dat besef ik me en vind ik niet leuk, daarom juist, zou ik zo graag lezen dat er toch mensen zijn die elkaar via dit topic hebben gevonden.
what happend?quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:38 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik snap je punt wel. Maar waarom zouden de 2 niet te combineren zijn. Ik bedoel, samen iets doen kan ook het begin zijn van een vriendschap toch? Je gaat ook niet avond aan avond met iemand naar de bios uit alleen liefdadigheid terwijl je je scheel loopt te ergeren, lijkt mij.
Ik heb ook wel vrienden (ja echt) maar die wonen allemaal samen. Natuurlijk kan ik er weleens eentje losweken, maar het is toch anders. Bovendien houden mijn vrienden helemaal niet van wandelen bijvoorbeeld, en ik juist wel. Een rondje door het bos kan ik ook nog wel alleen af, maar om een paar uurtjes te gaan lopen, dat vind ik toch niet echt leuk. Dus als iemand hetzelfde heeft.. dan is het toch prima om zoiets samen te doen
Dat vind ik ook helpen.
Aah dat is dichtbij. Miss ga ik op dat aanbod in.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:52 schreef RianaLuna het volgende:
Omgeving Doorn/Driebergen/Zeist:
#RianaLuna, Vrouw 21 jaar,
Aangeboden:
Winkelen, bioscoop, koken, boodschappen halen,fotografie, fotobewerking, games, hulp in huis
Niet iedereen heeft daar vrienden voor, ik zelf ook niet en ik zou nooit me melden bij een vrijwilligerscentrale, zou me dood schamen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef Evienne het volgende:
[..]
De aangeboden activiteiten als wandelen, winkelen, bioscoopje, de meeste mensen hebben daar idd vrienden voor, het zijn vrij algemene zaken. Vanuit mijn optiek: Als ik geen vrienden bereid kan vinden om met me het bos in te gaan, ga ik net zo lief alleen, dan met iemand die het niet doet omdat hij of zij me aardig vind, maar het als liefdadigheid ziet. Mocht ik echt hulpbehoevend zijn, wegens ziekte, psychische problemen of langdurige eenzaamheid oid, zou ik me eerder bij een vrijwilligerscentrale melden, want zij begeleiden en verzekeren hun vrijwilligers. Blijkens de discrepantie tussen vraag en aanbod ben ik wellicht niet de enige die het zo ziet.
Nu klink ik wel heel negatief, dat besef ik me en vind ik niet leuk, daarom juist, zou ik zo graag lezen dat er toch mensen zijn die elkaar via dit topic hebben gevonden.
Ah, laat me radenquote:
ja zal wel iemand zijn die gewoon iedereen afgepmd heeftquote:Op maandag 14 maart 2011 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, laat me radenIk had een zelfde soort verzoek in m'n PM. Een beetje jammer imho dat er mensen zijn die niet snappen waar een buddy voor bedoeld is...
Was hij niet blauw?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, laat me radenIk had een zelfde soort verzoek in m'n PM. Een beetje jammer imho dat er mensen zijn die niet snappen waar een buddy voor bedoeld is...
Geef mij maar even een PM met info.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:31 schreef Ellatjuh het volgende:
hier ook een Pmetje waarvan ik mn twijfels heb..
beetje jammer zo n iemand
je bent minder aantrekkelijk dan de mensen die wel zo'n pm krijgenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef Geckoo het volgende:
Als ik geen pm krijg met sex verzoeken geeft dat dan wat aan?
Sorry, maar wat bedoel je precies?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent minder aantrekkelijk dan de mensen die wel zo'n pm krijgen
sterkte
Dat soort PM's negeren, gebruiker blokkeren en permanente ban voor betreffende user.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef Tamashii het volgende:
Wow wtf ik kreeg gister opeens een pm of ik voor meer in was dan buddy.
Handig om te weten wie die PM's stuurt danquote:Op maandag 14 maart 2011 20:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat soort PM's negeren, gebruiker blokkeren en permanente ban voor betreffende user.
Ik stuur em wel doorquote:Op maandag 14 maart 2011 20:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Handig om te weten wie die PM's stuurt dan
Jaa goed plan!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zie wel veel Brabanders hier. Misschien een keer samen komen voor een regionale buddy-vergadering?Duur woord voor gewoon een keertje wat ondernemen met elkander. Aangezien uit de reacties blijkt dat er uberhaupt weinig gebruik wordt gemaakt van de aangeboden buddy-activiteiten hier.
Nobuddy?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:17 schreef pgrferrari het volgende:
Heb kaartjes voor de Fast and Furious 5, geldig t/m 15 juni.
Liefst omgeving Breda en het weekend van 11 juni.
Haha brabant is toch altijd gezelligquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:22 schreef Cheaurene het volgende:
[..]
Jaa goed plan!
Op zn brabants: Kei gezellig
in principe ben ik daar best voor in hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:23 schreef Naaaait93 het volgende:
Username? Naaaait93
Waar? Nijmegen en omgeving/ Den Bosch
Wat? alles!
Iemand in om een leuke wandeling in het bos te maken?![]()
ik ook welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
in principe ben ik daar best voor in hoor
en jij woonde in breda als ik het goed begrijp? niet echt de fijnste afstand om 'ff' te wandelen lijkt me? maar je bent welkom hoor!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
in principe ben ik daar best voor in hoor
gezellig! je mag ook met je ferrari komen heurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:34 schreef pgrferrari het volgende:
sbientje ik wil wel met je gaan wandelen![]()
Woon toch in Breda
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
gezellig! je mag ook met je ferrari komen heur
Wat niet is, kan nog komen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:11 schreef summer2bird het volgende:
Toch jammer dat er geen Deventer staat
Ik kan helaas niks aanbieden, ben niet zo goed met mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
logeerkamer voor 2 weken aanbieden?quote:Op zondag 25 september 2011 21:41 schreef McWurth het volgende:
oooh ja ik kan in de tussentijd wel van deze lijst af aan gezien ik naar zweden verhuist bentenzij er iemand is die in angermanland woont omgeving solleftea of langsele
haha uiteraard kan er altijd iemand langskomen als ze dat heel graag willenquote:Op maandag 26 september 2011 06:31 schreef seasushi het volgende:
[..]
logeerkamer voor 2 weken aanbieden?
hoe moet dit precies gaan werken? Dat je met een willekeurige vreemdeling gaat afspreken omdat je allebei echt geen fuck te doen hebt en geen vrienden hebt ofzo? Ik vind het een leuk iniatief; maar als ik zelf geen vrienden zou hebben zou ik niet zomaar met onbekenden gaan afspreken.quote:Op zondag 25 september 2011 20:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En, hebben er de afgelopen maanden nog succesvolle buddy-activiteiten plaatsgevonden?
je begrijpt het doel niet van dit topic of ben je echt zo dom???quote:Op maandag 26 september 2011 17:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hoe moet dit precies gaan werken? Dat je met een willekeurige vreemdeling gaat afspreken omdat je allebei echt geen fuck te doen hebt en geen vrienden hebt ofzo? Ik vind het een leuk iniatief; maar als ik zelf geen vrienden zou hebben zou ik niet zomaar met onbekenden gaan afspreken.
kijk; stel het is heel gezellig in het Groningen-stad topic in STA, dan ga je misschien eens meeten, maar toch niet zo snel met onbekenden? Dat zou namelijk wel verklaren waarom de lijst wel volloopt, maar er weinig ondernomen wordt.
naar zweden verhuisen om dan boven een winkeltje te gaan wonenquote:Op maandag 26 september 2011 08:33 schreef McWurth het volgende:
[..]
haha uiteraard kan er altijd iemand langskomen als ze dat heel graag willenal is hier niet zo heel veel te doen behalve genieten van de natuur uiteraard
en je vol vreten aan pizza want we wonen boven een pizzaria hahaha
tja je moet ergens wonen als je een huis gaat bouwen he.... beter dan vol gepakt nederland iigquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:48 schreef Jadusable het volgende:
[..]
naar zweden verhuisen om dan boven een winkeltje te gaan wonen
Wat zullen we gaan doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:13 schreef 3M1N3M het volgende:
Stel mij maar beschikbaar voor omgeving Zwolle!
Lijkt me wel lol!
Ik ben 12 trouwens
Ligt eraan,wie ben je? Hoe oud en waar woont ge?quote:
als ik met je mee kan rijden, en er een baby-autostoeltje achterin kan, ga ik ook wel meequote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:18 schreef Merlijn het volgende:
de grote socios meet was erg gezellig, dus waarom niet
Op donderdag 20 oktober 2011 23:40 schreef DJMO het volgende:
Vind je het erg als ik wat jonger ben? (17)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:13 schreef MissVanity het volgende:
Ik bied mezelf aan als buddy
Omgeving Hilversum. Ik ben een vrouw van 22 en woon samen.
Je mag bij ons aanschuiven voor een gezellige maaltijd, lekker een filmpje komen kijken, een goed gesprek voeren onder het genot van een kop koffie, thee of een lekker glas wijn, een spelletje spelen of iets anders gezelligs.
Ja, kan en klopt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:56 schreef Merlijn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 20 oktober 2011 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
als ik met je mee kan rijden, en er een baby-autostoeltje achterin kan, ga ik ook wel meejij woonde toch een wijk achter me?
Natuurlijk nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:31 schreef Kissofarose het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik wat jonger ben? (17)
Gestuurdquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:03 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Natuurlijk nietPM of DM maar als je vragen hebt of wat wil afspreken.
Je moest eens weten hoeveel mensen echt behoefte hebben aan "gewoon gezelligheid". Even niet denken aan de sores, problemen etc. Wat voor jou gewoon is, kan voor een ander iets bijzonders zijn. Wat voor jou normaal is, kan voor die ander "even niet aan de problemen van alledag denken" zijn. Waar jij een spelletje scrabble spelen als puur gezelligheid ziet, kan het voor die ander net dat beetje ontspanning om even niet aan de schulden te denken.quote:Op zondag 6 november 2011 00:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Volgens mij was dit opgezet uit liefdadigheid. Dat was in ieder geval mijn instelling om me hiervoor aan te melden. Mensen die hulp nodig hebben in de vorm van een luisterend oor, aandacht, even wat leuks doen, die wil ik best helpen.
Maar volgens mij is er nooit echt wat uit dit topic gekomen.
Mensen die het echt nodig hebben kijken misschien niet in dit topic, of 'durven' het niet te zeggen.
Wat het puur gezelligheid betreft;
Er zijn hier inderdaad wel heel veel mensen die een avondje film of iets dergelijks aanbieden. Het zou zowaar gezellig zijn om onderling wat af te spreken. Maar zoals ik al zei, volgens mij was da tniet de strekking van het topic.
Die Socios meet vloeide wel voort uit het buddy verzoek van Socios en volgens mij dit topic ook.quote:Op maandag 14 november 2011 20:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een aantal off topic en gewoon niet grappige posts verwijderd. Laten we het hier houden op de buddy aanboden. Liesje en ik kijken niet alle topics dagelijks door dus als je dingen ziet die hier niet passen, geef het door in FB of gebruik de TR knop.![]()
Ik ben zelf ook wel benieuwd of hier nog daadwerkelijk meets uit zijn voortgekomen.
En die was gezellig, ondanks dat ik niet mee kon bowlenquote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die Socios meet vloeide wel voort uit het buddy verzoek van Socios en volgens mij dit topic ook.
En ondanks dat ik charmant te laat aan kwam kakken met een ziek kindquote:Op maandag 14 november 2011 23:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En die was gezellig, ondanks dat ik niet mee kon bowlen![]()
Gaan we nog een tweede FHF meet doen?
Ja, maar ze was lievvvvquote:Op maandag 14 november 2011 23:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
En ondanks dat ik charmant te laat aan kwam kakken met een ziek kind
Ik denk dat ik je wel eea kan vertellen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef Ireth het volgende:
Ik zoek een tuinbuddy!
Niet zo zeer om het werk te verrichten, maar om mij wegwijs te maken in de wereld der planten. Snoeien en planten ken ik wel, maar of ik het goed doe is de 2e vraag. Heb geen flauw idee welke plant wanneer en laat staan hoe te snoeien. Grofweg kort knippen is wat ik elk jaar doe, met als resultaat dat er van de 10 planten zeg maar elk jaar 2 mooi terug komen, de rest slaat een jaar over.
Kortom, wie wil samen met mij eens een paar uurtjes (hoeft niet in 1x) in mijn tuin survivallen en mij de fijne kneepjes der snoeien en planten bij brengen
Lokatie: Utrecht!
Aanwezig: 2 kleine snoeischaren, 1 grote snoeischaar, boomzaag, hark, schep, bladhark, schoffel, 4tandachtiggevaarte, tuinslang, 2 kliko's en een flinke pan soep en broodjes
(nagekomen mededeling: ik skijt in mijn broek voor spinnen!)
(nagekomen mededeling deel 2: iig aanwezig in de tuin 4 hortensia's, 1 appelboom, 1 vlinderstruik, 1 spirea, 1 conifeer, 1 sering, 1 goudenregen, 2 rozenstruikjes, en nog wat planten waarvan ik niet weet wat het is)
Dat is dus niet de bedoeling van dit topic. Waarom moet er altijd gelijk zo negatief gedaan worden als men iets aanbied?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:59 schreef Godshand het volgende:
Klinkt eerder als een verkapt datingtopic. Ik bedoel, waar zijn de potentiële buddy's dan? Ik denk dat een echt buddy bureau beter is, met jongeren die geen ouders hebben, kankerpatiënten, HIV lijders, andere terminale patíënten of werklozen. Die zijn er dan bij aangesloten.
Hier is wel aanbod, maar ik denk dat er alleen mannen als Schenkstroop op de meisjes hier gaan reageren ofzo
De opzet is goed, maar ik zie veel aanbieders maar weinig reageerders. Misschien een website hiervoor openen een idee (of zeg ik iets stoms en is dit al gedaan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat is dus niet de bedoeling van dit topic. Waarom moet er altijd gelijk zo negatief gedaan worden als men iets aanbied?
Kijk in min regio zijn er amper enkele welke aanbieden of vragen en het gaat niet werken als iemand van Groningen naar Limburg moet komen voor een uurtje of zo een spelletje te spelen. Dit is toch ook een website? sterker nog het grootste forum van Nederland!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
De opzet is goed, maar ik zie veel aanbieders maar weinig reageerders. Misschien een website hiervoor openen een idee (of zeg ik iets stoms en is dit al gedaan?)
Jawel, maar iemand die een buddy voor zichzelf zoekt, zou denk ik, net zoals op Marktplaats op postcode zoeken, via een formulier oid. Of per provincie in een overzicht zoeken, en dan klikken op de user om deze te mailen (of een site admin, indien users niet met hun eigen mail adres erop willen, ivm spam). Als ik meer dan alleen HTML 1.0 kon had ik aangeboden om die site te makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:54 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Kijk in min regio zijn er amper enkele welke aanbieden of vragen en het gaat niet werken als iemand van Groningen naar Limburg moet komen voor een uurtje of zo een spelletje te spelen. Dit is toch ook een website? sterker nog het grootste forum van Nederland!
Je denkt veel te groot. Mocht iemand om wat voor reden dan ook met of bij iemand iets willen doen om wat voor reden dat ook is. Dan heeft men hier een mogelijkheidquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jawel, maar iemand die een buddy voor zichzelf zoekt, zou denk ik, net zoals op Marktplaats op postcode zoeken, via een formulier oid. Of per provincie in een overzicht zoeken, en dan klikken op de user om deze te mailen (of een site admin, indien users niet met hun eigen mail adres erop willen, ivm spam). Als ik meer dan alleen HTML 1.0 kon had ik aangeboden om die site te maken(maar ik kom niet verder dan dat
).
Je enthousiasme is aanstekelijk. Ik hoop voor jullie dat het lukt, maar ik heb enkele kanttekeningen geschetst. Jullie mogen er mee doen wat jullie willenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:05 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je denkt veel te groot. Mocht iemand om wat voor reden dan ook met of bij iemand iets willen doen om wat voor reden dat ook is. Dan heeft men hier een mogelijkheid
komt denk ik doordat er in het verleden wel eens specifiek naar buddy's van een bepaald geslacht gezocht werdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat is dus niet de bedoeling van dit topic. Waarom moet er altijd gelijk zo negatief gedaan worden als men iets aanbied?
Maar dat is niet de insteek van dit topicquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
komt denk ik doordat er in het verleden wel eens specifiek naar buddy's van een bepaald geslacht gezocht werd.
Volgens mij is dit best wel doodquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:10 schreef summer2bird het volgende:
Leeft dit nog een beetje?
Ik zou wel graag willen mailen met iemand.
Echt afspreken durf ik niet.
Ik zoek dan iemand die geduld heeft, vriendelijk is en het niet snel boos wordt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |