Vind je het erg als ik wat jonger ben? (17)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:13 schreef MissVanity het volgende:
Ik bied mezelf aan als buddy
Omgeving Hilversum. Ik ben een vrouw van 22 en woon samen.
Je mag bij ons aanschuiven voor een gezellige maaltijd, lekker een filmpje komen kijken, een goed gesprek voeren onder het genot van een kop koffie, thee of een lekker glas wijn, een spelletje spelen of iets anders gezelligs.
Ja, kan en klopt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:56 schreef Merlijn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 20 oktober 2011 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
als ik met je mee kan rijden, en er een baby-autostoeltje achterin kan, ga ik ook wel meejij woonde toch een wijk achter me?
Natuurlijk nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:31 schreef Kissofarose het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik wat jonger ben? (17)
Gestuurdquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:03 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Natuurlijk nietPM of DM maar als je vragen hebt of wat wil afspreken.
Je moest eens weten hoeveel mensen echt behoefte hebben aan "gewoon gezelligheid". Even niet denken aan de sores, problemen etc. Wat voor jou gewoon is, kan voor een ander iets bijzonders zijn. Wat voor jou normaal is, kan voor die ander "even niet aan de problemen van alledag denken" zijn. Waar jij een spelletje scrabble spelen als puur gezelligheid ziet, kan het voor die ander net dat beetje ontspanning om even niet aan de schulden te denken.quote:Op zondag 6 november 2011 00:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Volgens mij was dit opgezet uit liefdadigheid. Dat was in ieder geval mijn instelling om me hiervoor aan te melden. Mensen die hulp nodig hebben in de vorm van een luisterend oor, aandacht, even wat leuks doen, die wil ik best helpen.
Maar volgens mij is er nooit echt wat uit dit topic gekomen.
Mensen die het echt nodig hebben kijken misschien niet in dit topic, of 'durven' het niet te zeggen.
Wat het puur gezelligheid betreft;
Er zijn hier inderdaad wel heel veel mensen die een avondje film of iets dergelijks aanbieden. Het zou zowaar gezellig zijn om onderling wat af te spreken. Maar zoals ik al zei, volgens mij was da tniet de strekking van het topic.
Die Socios meet vloeide wel voort uit het buddy verzoek van Socios en volgens mij dit topic ook.quote:Op maandag 14 november 2011 20:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een aantal off topic en gewoon niet grappige posts verwijderd. Laten we het hier houden op de buddy aanboden. Liesje en ik kijken niet alle topics dagelijks door dus als je dingen ziet die hier niet passen, geef het door in FB of gebruik de TR knop.![]()
Ik ben zelf ook wel benieuwd of hier nog daadwerkelijk meets uit zijn voortgekomen.
En die was gezellig, ondanks dat ik niet mee kon bowlenquote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die Socios meet vloeide wel voort uit het buddy verzoek van Socios en volgens mij dit topic ook.
En ondanks dat ik charmant te laat aan kwam kakken met een ziek kindquote:Op maandag 14 november 2011 23:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En die was gezellig, ondanks dat ik niet mee kon bowlen![]()
Gaan we nog een tweede FHF meet doen?
Ja, maar ze was lievvvvquote:Op maandag 14 november 2011 23:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
En ondanks dat ik charmant te laat aan kwam kakken met een ziek kind
Ik denk dat ik je wel eea kan vertellen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef Ireth het volgende:
Ik zoek een tuinbuddy!
Niet zo zeer om het werk te verrichten, maar om mij wegwijs te maken in de wereld der planten. Snoeien en planten ken ik wel, maar of ik het goed doe is de 2e vraag. Heb geen flauw idee welke plant wanneer en laat staan hoe te snoeien. Grofweg kort knippen is wat ik elk jaar doe, met als resultaat dat er van de 10 planten zeg maar elk jaar 2 mooi terug komen, de rest slaat een jaar over.
Kortom, wie wil samen met mij eens een paar uurtjes (hoeft niet in 1x) in mijn tuin survivallen en mij de fijne kneepjes der snoeien en planten bij brengen
Lokatie: Utrecht!
Aanwezig: 2 kleine snoeischaren, 1 grote snoeischaar, boomzaag, hark, schep, bladhark, schoffel, 4tandachtiggevaarte, tuinslang, 2 kliko's en een flinke pan soep en broodjes
(nagekomen mededeling: ik skijt in mijn broek voor spinnen!)
(nagekomen mededeling deel 2: iig aanwezig in de tuin 4 hortensia's, 1 appelboom, 1 vlinderstruik, 1 spirea, 1 conifeer, 1 sering, 1 goudenregen, 2 rozenstruikjes, en nog wat planten waarvan ik niet weet wat het is)
Dat is dus niet de bedoeling van dit topic. Waarom moet er altijd gelijk zo negatief gedaan worden als men iets aanbied?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:59 schreef Godshand het volgende:
Klinkt eerder als een verkapt datingtopic. Ik bedoel, waar zijn de potentiële buddy's dan? Ik denk dat een echt buddy bureau beter is, met jongeren die geen ouders hebben, kankerpatiënten, HIV lijders, andere terminale patíënten of werklozen. Die zijn er dan bij aangesloten.
Hier is wel aanbod, maar ik denk dat er alleen mannen als Schenkstroop op de meisjes hier gaan reageren ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |