Net zoals hierboven eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:41 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou hier ook wel aan mee willen doen!Voor in de omgeving Arnhem!
Voor wat maakt me allemaal niet uit, ik vergezel graag iemand een dagje!
Wil je shoppen, koken, naar de bios of iets anders? Lijkt me leuk!
Ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:41 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou hier ook wel aan mee willen doen!Voor in de omgeving Arnhem!
Vergat er bij te zetten dat hier nog veel meer mogelijk isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:48 schreef asfalthooligan het volgende:
Ben je in friesland en even zin in koffie of fris of gezelligheid
En kan het echt niet anders bij pech met de auto of de trein gemist en ik heb me zoon niet is er voor nood nog wel een logeerbed
in dronrijp is dit alles te realiseren
Breda is goed vertegenwoordigd!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:43 schreef sbientje het volgende:
Ik wil mezelf ook wel aanmelden. Woon in Breda.
Wat ik kan doen: helpen in huis, bijv grote schoonmaak, schilderen, de tuin doen..
En ik houd erg van wandelen, dus als iemand id buurt ook graag wandelt maar niet alleen, dan mag ik het ook graag horen
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:49 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of fokkers inmiddels gebruik hebben gemaakt van een buddy.![]()
Hoeft natuurlijk niet met naam en toenaam in dit topic als men dat niet wil, maar misschien dat de buddy anders iets kan posten of PMmen?
Niet via dit topic. Wel via het maatjesproject van het Oranje fonds:quote:Op maandag 28 februari 2011 10:23 schreef Evienne het volgende:
Leuk initiatief an sich, maar het komt een beetje erg gemakzuchtig op me over!
FOK is toch voornamelijk een jongvolwassenenplatform. Je zal hier láng niet zoveel hulpbehoevenden treffen als bij je lokale vrijwilligerscentrale! Schrijf je in en je bent morgen nog aan de wandel met een eenzame oma of aan het klussen bij een minder valide.
Ben dus ook erg benieuwd of er al mensen zijn die via dit topic iets hebben gedaan voor een ander, behalve de beschikbaarstelling.
Sinds wanneer gaat het alleen om hulpbehoevenden in dit topic. Het is ook gewoon leuk om op deze manier activiteiten te doen die je bijvoorbeeld niet met je eigen vriendenkring kunt doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:23 schreef Evienne het volgende:
Leuk initiatief an sich, maar het komt een beetje erg gemakzuchtig op me over!
FOK is toch voornamelijk een jongvolwassenenplatform. Je zal hier láng niet zoveel hulpbehoevenden treffen als bij je lokale vrijwilligerscentrale! Schrijf je in en je bent morgen nog aan de wandel met een eenzame oma of aan het klussen bij een minder valide.
Ben dus ook erg benieuwd of er al mensen zijn die via dit topic iets hebben gedaan voor een ander, behalve de beschikbaarstelling.
Eh, fokkers helpen fokkers? Volgens mij nog steeds geen dating.fok.nl. De meeste aanbiedingen als klussen en schoonmaken vallen imho toch echt onder de noemer 'hulp'.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:46 schreef seasushi het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat het alleen om hulpbehoevenden in dit topic. Het is ook gewoon leuk om op deze manier activiteiten te doen die je bijvoorbeeld niet met je eigen vriendenkring kunt doen.
Daarbij, Volgens mij is fok ook een behoorlijk oudvolwassenforum
Er zijn genoeg mensen op fok die geen vrienden hebben ben ik in de tijd dat ik op fok zit achtergekomen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef Evienne het volgende:
[..]
Eh, fokkers helpen fokkers? Volgens mij nog steeds geen dating.fok.nl. De meeste aanbiedingen als klussen en schoonmaken vallen imho toch echt onder de noemer 'hulp'.
De aangeboden activiteiten als wandelen, winkelen, bioscoopje, de meeste mensen hebben daar idd vrienden voor, het zijn vrij algemene zaken. Vanuit mijn optiek: Als ik geen vrienden bereid kan vinden om met me het bos in te gaan, ga ik net zo lief alleen, dan met iemand die het niet doet omdat hij of zij me aardig vind, maar het als liefdadigheid ziet. Blijkens de discrepantie tussen vraag en aanbod ben ik wellicht niet de enige die het zo ziet.
ik snap je punt wel. Maar waarom zouden de 2 niet te combineren zijn. Ik bedoel, samen iets doen kan ook het begin zijn van een vriendschap toch? Je gaat ook niet avond aan avond met iemand naar de bios uit alleen liefdadigheid terwijl je je scheel loopt te ergeren, lijkt mij.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef Evienne het volgende:
[..]
Eh, fokkers helpen fokkers? Volgens mij nog steeds geen dating.fok.nl. De meeste aanbiedingen als klussen en schoonmaken vallen imho toch echt onder de noemer 'hulp'.
De aangeboden activiteiten als wandelen, winkelen, bioscoopje, de meeste mensen hebben daar idd vrienden voor, het zijn vrij algemene zaken. Vanuit mijn optiek: Als ik geen vrienden bereid kan vinden om met me het bos in te gaan, ga ik net zo lief alleen, dan met iemand die het niet doet omdat hij of zij me aardig vind, maar het als liefdadigheid ziet. Mocht ik echt hulpbehoevend zijn, wegens ziekte, psychische problemen of langdurige eenzaamheid oid, zou ik me eerder bij een vrijwilligerscentrale melden, want zij begeleiden en verzekeren hun vrijwilligers. Blijkens de discrepantie tussen vraag en aanbod ben ik wellicht niet de enige die het zo ziet.
Nu klink ik wel heel negatief, dat besef ik me en vind ik niet leuk, daarom juist, zou ik zo graag lezen dat er toch mensen zijn die elkaar via dit topic hebben gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |