abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90494373
Lonaa,
Apeldoorn, en omgeving.

Je mag komen eten, samen met hondje lopen, de stad in, wat klusjes doen, roept u maar!

Ben in principe fietsafhankelijk, maar we hebben soms een auto rijden.

Met een beetje geluk wil vriendlief je ook nog helpen met je computer. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_90590414
Leuk iniatief! :)

Weasel85 - Enschede - Duikbuddy rondom Twente of erom heen. Ben zelf een Cave diver en heb mijn Divemaster brevet. Voorjaar 2011 zal ik PADI instructeur zijn.
I pwn u!
pi_92190422
Naar dit topic was ik op zoek :)

Aangeboden:

Regio Amersfoort/Utrecht:
#-Engel- >>>koken, als je geen zin hebt om alleen te gaan stappen, shoppen ofzo, simpel kluswerk 8-), gezelligheid, spelletjes, hulp bij organiseren.... what ever.... :) PM mij maar
pi_92191980
Ben je in friesland en even zin in koffie of fris of gezelligheid
En kan het echt niet anders bij pech met de auto of de trein gemist en ik heb me zoon niet is er voor nood nog wel een logeerbed

in dronrijp is dit alles te realiseren :)
pi_92211204
Ik zou hier ook wel aan mee willen doen! :) Voor in de omgeving Arnhem!

Voor wat maakt me allemaal niet uit, ik vergezel graag iemand een dagje!
Wil je shoppen, koken, naar de bios of iets anders? Lijkt me leuk!
All good things are wild and free.
  zondag 6 februari 2011 @ 00:00:39 #106
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_92393629
Eindhoven:
#Glesse (Beschikbaar voor koken/samen eten, gezelligheid, tuinieren, natuur/wandelen, klusjes in huis en tuin, filmpje, fotografie, (bord)spellen, (huisdieren)oppas, beschikking over een auto.

[ Bericht 8% gewijzigd door Glesse op 06-02-2011 01:20:43 ]
pi_92396781
Dordrecht:
#Aloe biedt zich aan als buddy voor koken/eten, katten- en kinderoppas, klussen in/rond huis evt incl gereedschap, opruimen, adminstratie ordenen, wandelen, vrouwengetut, rug harsen (lijkt me serieus leuk :P en ik kan goed harsen), rolschaatsen,bordspel, winkelen, knutsel/hobby suftrutdingen.

[ Bericht 2% gewijzigd door aloe_vera op 06-02-2011 02:08:50 ]
pi_92484196
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 09:41 schreef tliciouz het volgende:

Voor wat maakt me allemaal niet uit, ik vergezel graag iemand een dagje!
Wil je shoppen, koken, naar de bios of iets anders? Lijkt me leuk!
Net zoals hierboven eigenlijk
Anonimity is a bliss
pi_92704401
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:41 schreef tliciouz het volgende:
Ik ook :Y

Omgeving 's-Hertogenbosch

# A_T biedt zich aan als buddy voor koken(jij hier, ik daar), outdoor-activiteiten(fietsen, wandelen etc etc), gamen, bordspellen, gewoon gezelligheid, vurige discussies over uiteenlopende onderwerpen, vriendschap. Ook (onregelmatig) vervoer in de lijn a'dam - denbosch - ehv.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_92713652
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:48 schreef asfalthooligan het volgende:
Ben je in friesland en even zin in koffie of fris of gezelligheid
En kan het echt niet anders bij pech met de auto of de trein gemist en ik heb me zoon niet is er voor nood nog wel een logeerbed

in dronrijp is dit alles te realiseren :)
Vergat er bij te zetten dat hier nog veel meer mogelijk is
1 pm of dm met je verzoek en of vraag
En ik kijk of het haalbaar is
Kan ong tot 50 km buiten dronrijp komen
Evenueel meer ,maar dat moet even in overleg vanwege de benzine
Dus klusjes
gezelschap hulp
dagje weg
of weet ik wat
Ben alround inzetbaar
dus voor veel in
pi_92897968
leuk initiatief!

Hilversum

aangeboden: helpen opruimen/schoonmaken, software/installatie hulp bij je PC, administratie of een brief/cv schrijven
Ook erg leuk om samen te doen: goed gesprek of eens gezellig wat ondernemen!

Stuur een PM als je vragen hebt :)
Logic will take you from A to B, immagination will take you
everywhere....
  maandag 21 februari 2011 @ 12:52:27 #112
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_93097585
Omgeving Doorn/Driebergen/Zeist:

#RianaLuna, Vrouw 21 jaar,

Aangeboden:
Winkelen, bioscoop, koken, boodschappen halen,fotografie, fotobewerking, games, hulp in huis
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_93103694
Breda en omgeving

#JoeSpeedboot, 29 jaar.

Winkelen, avondje uit, bioscoop.wandelen (in het mastbos!), hulp in huis

U roept wij draaien. Via PM! :)
pi_93119587
Ik wil dit wel doen. Heb alleen weinig tijd, maar er is vast wel een keer tijd te vinden. Oh ja omgeving Utrecht.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_93144365
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of fokkers inmiddels gebruik hebben gemaakt van een buddy. :@
Hoeft natuurlijk niet met naam en toenaam in dit topic als men dat niet wil, maar misschien dat de buddy anders iets kan posten of PMmen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93426481
Ik wil mezelf ook wel aanmelden. Woon in Breda.
Wat ik kan doen: helpen in huis, bijv grote schoonmaak, schilderen, de tuin doen..

En ik houd erg van wandelen, dus als iemand id buurt ook graag wandelt maar niet alleen, dan mag ik het ook graag horen :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93430497
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 02:43 schreef sbientje het volgende:
Ik wil mezelf ook wel aanmelden. Woon in Breda.
Wat ik kan doen: helpen in huis, bijv grote schoonmaak, schilderen, de tuin doen..

En ik houd erg van wandelen, dus als iemand id buurt ook graag wandelt maar niet alleen, dan mag ik het ook graag horen :)
Breda is goed vertegenwoordigd! :)
pi_93430797
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 11:49 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of fokkers inmiddels gebruik hebben gemaakt van een buddy. :@
Hoeft natuurlijk niet met naam en toenaam in dit topic als men dat niet wil, maar misschien dat de buddy anders iets kan posten of PMmen?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Er is zo te zien heel veel aanbod, maar is er ook vraag?
..non est vivere sed valere vita est ..
  maandag 28 februari 2011 @ 10:23:42 #119
285174 Evienne
never odd or even
pi_93431015
Leuk initiatief an sich, maar het komt een beetje erg gemakzuchtig op me over!

FOK is toch voornamelijk een jongvolwassenenplatform. Je zal hier láng niet zoveel hulpbehoevenden treffen als bij je lokale vrijwilligerscentrale! Schrijf je in en je bent morgen nog aan de wandel met een eenzame oma of aan het klussen bij een minder valide.

Ben dus ook erg benieuwd of er al mensen zijn die via dit topic iets hebben gedaan voor een ander, behalve de beschikbaarstelling.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_93431052
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:23 schreef Evienne het volgende:

FOK is toch voornamelijk een jongvolwassenenplatform. Je zal hier láng niet zoveel hulpbehoevenden treffen als bij je lokale vrijwilligerscentrale! Schrijf je in en je bent morgen nog aan de wandel met een eenzame oma of aan het klussen bij een minder valide.

Ben dus ook erg benieuwd of er al mensen zijn die via dit topic iets hebben gedaan voor een ander, behalve de beschikbaarstelling.
Niet via dit topic. Wel via het maatjesproject van het Oranje fonds:

http://www.nldoet.nl/oranjefonds/maatjes/
pi_93433384
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:23 schreef Evienne het volgende:

Sinds wanneer gaat het alleen om hulpbehoevenden in dit topic. Het is ook gewoon leuk om op deze manier activiteiten te doen die je bijvoorbeeld niet met je eigen vriendenkring kunt doen.
Daarbij, Volgens mij is fok ook een behoorlijk oudvolwassenforum *O*
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  maandag 28 februari 2011 @ 12:30:46 #122
285174 Evienne
never odd or even
pi_93434961
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:46 schreef seasushi het volgende:

[..]

Sinds wanneer gaat het alleen om hulpbehoevenden in dit topic. Het is ook gewoon leuk om op deze manier activiteiten te doen die je bijvoorbeeld niet met je eigen vriendenkring kunt doen.
Daarbij, Volgens mij is fok ook een behoorlijk oudvolwassenforum *O*
Eh, fokkers helpen fokkers? Volgens mij nog steeds geen dating.fok.nl. De meeste aanbiedingen als klussen en schoonmaken vallen imho toch echt onder de noemer 'hulp'.

De aangeboden activiteiten als wandelen, winkelen, bioscoopje, de meeste mensen hebben daar idd vrienden voor, het zijn vrij algemene zaken. Vanuit mijn optiek: Als ik geen vrienden bereid kan vinden om met me het bos in te gaan, ga ik net zo lief alleen, dan met iemand die het niet doet omdat hij of zij me aardig vind, maar het als liefdadigheid ziet. Mocht ik echt hulpbehoevend zijn, wegens ziekte, psychische problemen of langdurige eenzaamheid oid, zou ik me eerder bij een vrijwilligerscentrale melden, want zij begeleiden en verzekeren hun vrijwilligers. Blijkens de discrepantie tussen vraag en aanbod ben ik wellicht niet de enige die het zo ziet.

Nu klink ik wel heel negatief, dat besef ik me en vind ik niet leuk, daarom juist, zou ik zo graag lezen dat er toch mensen zijn die elkaar via dit topic hebben gevonden.

[ Bericht 12% gewijzigd door Evienne op 28-02-2011 12:44:13 ]
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_93435418
# Triples , vrouw 22 jaar. Omgeving Montferland.

Tja...Je kan bij mij terecht voor :

Hapje eten
Kroeg in.
Hulp bij problemen op maatschappelijk en/of psychisch gebied.
Hulp bij opvoeden
Engelse les
Een potje monopoly

Eigenlijk vanalles....stuur maar een pm
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_93435518
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef Evienne het volgende:

[..]

Eh, fokkers helpen fokkers? Volgens mij nog steeds geen dating.fok.nl. De meeste aanbiedingen als klussen en schoonmaken vallen imho toch echt onder de noemer 'hulp'.

De aangeboden activiteiten als wandelen, winkelen, bioscoopje, de meeste mensen hebben daar idd vrienden voor, het zijn vrij algemene zaken. Vanuit mijn optiek: Als ik geen vrienden bereid kan vinden om met me het bos in te gaan, ga ik net zo lief alleen, dan met iemand die het niet doet omdat hij of zij me aardig vind, maar het als liefdadigheid ziet. Blijkens de discrepantie tussen vraag en aanbod ben ik wellicht niet de enige die het zo ziet.
Er zijn genoeg mensen op fok die geen vrienden hebben ben ik in de tijd dat ik op fok zit achtergekomen. :Y Misschien vinden die het juist wel leuk om toch een keer wat te gaan doen.
All good things are wild and free.
pi_93437588
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef Evienne het volgende:

[..]

De aangeboden activiteiten als wandelen, winkelen, bioscoopje, de meeste mensen hebben daar idd vrienden voor, het zijn vrij algemene zaken. Vanuit mijn optiek: Als ik geen vrienden bereid kan vinden om met me het bos in te gaan, ga ik net zo lief alleen, dan met iemand die het niet doet omdat hij of zij me aardig vind, maar het als liefdadigheid ziet. Mocht ik echt hulpbehoevend zijn, wegens ziekte, psychische problemen of langdurige eenzaamheid oid, zou ik me eerder bij een vrijwilligerscentrale melden, want zij begeleiden en verzekeren hun vrijwilligers. Blijkens de discrepantie tussen vraag en aanbod ben ik wellicht niet de enige die het zo ziet.

Nu klink ik wel heel negatief, dat besef ik me en vind ik niet leuk, daarom juist, zou ik zo graag lezen dat er toch mensen zijn die elkaar via dit topic hebben gevonden.
ik snap je punt wel. Maar waarom zouden de 2 niet te combineren zijn. Ik bedoel, samen iets doen kan ook het begin zijn van een vriendschap toch? Je gaat ook niet avond aan avond met iemand naar de bios uit alleen liefdadigheid terwijl je je scheel loopt te ergeren, lijkt mij.

Ik heb ook wel vrienden (ja echt :D) maar die wonen allemaal samen. Natuurlijk kan ik er weleens eentje losweken, maar het is toch anders. Bovendien houden mijn vrienden helemaal niet van wandelen bijvoorbeeld, en ik juist wel. Een rondje door het bos kan ik ook nog wel alleen af, maar om een paar uurtjes te gaan lopen, dat vind ik toch niet echt leuk. Dus als iemand hetzelfde heeft.. dan is het toch prima om zoiets samen te doen :) Dat vind ik ook helpen. Misschien niet helemaal volgens de filosofie van dit subforum, maar dat moet dan maar ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')