Ah, laat me radenquote:
ja zal wel iemand zijn die gewoon iedereen afgepmd heeftquote:Op maandag 14 maart 2011 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, laat me radenIk had een zelfde soort verzoek in m'n PM. Een beetje jammer imho dat er mensen zijn die niet snappen waar een buddy voor bedoeld is...
Was hij niet blauw?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, laat me radenIk had een zelfde soort verzoek in m'n PM. Een beetje jammer imho dat er mensen zijn die niet snappen waar een buddy voor bedoeld is...
Geef mij maar even een PM met info.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:31 schreef Ellatjuh het volgende:
hier ook een Pmetje waarvan ik mn twijfels heb..
beetje jammer zo n iemand
je bent minder aantrekkelijk dan de mensen die wel zo'n pm krijgenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef Geckoo het volgende:
Als ik geen pm krijg met sex verzoeken geeft dat dan wat aan?
Sorry, maar wat bedoel je precies?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent minder aantrekkelijk dan de mensen die wel zo'n pm krijgen
sterkte
Dat soort PM's negeren, gebruiker blokkeren en permanente ban voor betreffende user.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef Tamashii het volgende:
Wow wtf ik kreeg gister opeens een pm of ik voor meer in was dan buddy.
Handig om te weten wie die PM's stuurt danquote:Op maandag 14 maart 2011 20:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat soort PM's negeren, gebruiker blokkeren en permanente ban voor betreffende user.
Ik stuur em wel doorquote:Op maandag 14 maart 2011 20:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Handig om te weten wie die PM's stuurt dan
Jaa goed plan!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zie wel veel Brabanders hier. Misschien een keer samen komen voor een regionale buddy-vergadering?Duur woord voor gewoon een keertje wat ondernemen met elkander. Aangezien uit de reacties blijkt dat er uberhaupt weinig gebruik wordt gemaakt van de aangeboden buddy-activiteiten hier.
Nobuddy?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:17 schreef pgrferrari het volgende:
Heb kaartjes voor de Fast and Furious 5, geldig t/m 15 juni.
Liefst omgeving Breda en het weekend van 11 juni.
Haha brabant is toch altijd gezelligquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:22 schreef Cheaurene het volgende:
[..]
Jaa goed plan!
Op zn brabants: Kei gezellig
in principe ben ik daar best voor in hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:23 schreef Naaaait93 het volgende:
Username? Naaaait93
Waar? Nijmegen en omgeving/ Den Bosch
Wat? alles!
Iemand in om een leuke wandeling in het bos te maken?![]()
ik ook welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
in principe ben ik daar best voor in hoor
en jij woonde in breda als ik het goed begrijp? niet echt de fijnste afstand om 'ff' te wandelen lijkt me? maar je bent welkom hoor!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
in principe ben ik daar best voor in hoor
gezellig! je mag ook met je ferrari komen heurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:34 schreef pgrferrari het volgende:
sbientje ik wil wel met je gaan wandelen![]()
Woon toch in Breda
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
gezellig! je mag ook met je ferrari komen heur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |