what happend?quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:38 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik snap je punt wel. Maar waarom zouden de 2 niet te combineren zijn. Ik bedoel, samen iets doen kan ook het begin zijn van een vriendschap toch? Je gaat ook niet avond aan avond met iemand naar de bios uit alleen liefdadigheid terwijl je je scheel loopt te ergeren, lijkt mij.
Ik heb ook wel vrienden (ja echt) maar die wonen allemaal samen. Natuurlijk kan ik er weleens eentje losweken, maar het is toch anders. Bovendien houden mijn vrienden helemaal niet van wandelen bijvoorbeeld, en ik juist wel. Een rondje door het bos kan ik ook nog wel alleen af, maar om een paar uurtjes te gaan lopen, dat vind ik toch niet echt leuk. Dus als iemand hetzelfde heeft.. dan is het toch prima om zoiets samen te doen
Dat vind ik ook helpen.
Aah dat is dichtbij. Miss ga ik op dat aanbod in.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:52 schreef RianaLuna het volgende:
Omgeving Doorn/Driebergen/Zeist:
#RianaLuna, Vrouw 21 jaar,
Aangeboden:
Winkelen, bioscoop, koken, boodschappen halen,fotografie, fotobewerking, games, hulp in huis
Niet iedereen heeft daar vrienden voor, ik zelf ook niet en ik zou nooit me melden bij een vrijwilligerscentrale, zou me dood schamen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef Evienne het volgende:
[..]
Eh, fokkers helpen fokkers? Volgens mij nog steeds geen dating.fok.nl. De meeste aanbiedingen als klussen en schoonmaken vallen imho toch echt onder de noemer 'hulp'.
De aangeboden activiteiten als wandelen, winkelen, bioscoopje, de meeste mensen hebben daar idd vrienden voor, het zijn vrij algemene zaken. Vanuit mijn optiek: Als ik geen vrienden bereid kan vinden om met me het bos in te gaan, ga ik net zo lief alleen, dan met iemand die het niet doet omdat hij of zij me aardig vind, maar het als liefdadigheid ziet. Mocht ik echt hulpbehoevend zijn, wegens ziekte, psychische problemen of langdurige eenzaamheid oid, zou ik me eerder bij een vrijwilligerscentrale melden, want zij begeleiden en verzekeren hun vrijwilligers. Blijkens de discrepantie tussen vraag en aanbod ben ik wellicht niet de enige die het zo ziet.
Nu klink ik wel heel negatief, dat besef ik me en vind ik niet leuk, daarom juist, zou ik zo graag lezen dat er toch mensen zijn die elkaar via dit topic hebben gevonden.
Ah, laat me radenquote:
ja zal wel iemand zijn die gewoon iedereen afgepmd heeftquote:Op maandag 14 maart 2011 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, laat me radenIk had een zelfde soort verzoek in m'n PM. Een beetje jammer imho dat er mensen zijn die niet snappen waar een buddy voor bedoeld is...
Was hij niet blauw?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, laat me radenIk had een zelfde soort verzoek in m'n PM. Een beetje jammer imho dat er mensen zijn die niet snappen waar een buddy voor bedoeld is...
Geef mij maar even een PM met info.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:31 schreef Ellatjuh het volgende:
hier ook een Pmetje waarvan ik mn twijfels heb..
beetje jammer zo n iemand
je bent minder aantrekkelijk dan de mensen die wel zo'n pm krijgenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef Geckoo het volgende:
Als ik geen pm krijg met sex verzoeken geeft dat dan wat aan?
Sorry, maar wat bedoel je precies?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent minder aantrekkelijk dan de mensen die wel zo'n pm krijgen
sterkte
Dat soort PM's negeren, gebruiker blokkeren en permanente ban voor betreffende user.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef Tamashii het volgende:
Wow wtf ik kreeg gister opeens een pm of ik voor meer in was dan buddy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |