abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115828031
Ik zoek een buddy en wil me graag aanbieden als buddy. V, 36, Almere

Wat kan ik als buddy betekenen: ben handig met planten, knutselen en creatief bezig zijn en heb het geduld om dit aan anderen uit te leggen. Ook houd ik van bordspellen, muziek, een goed gesprek. Tsja, eigenlijk van alles dus.

Waarom zoek ik een buddy? Ik wil graag overdag wat meer ondernemen. Aangezien ik nog niet zo lang in almere woon, heb ik hier nog weinig contacten.

Ik ben gedeeltelijk rolstoelafhankelijk, in bezit van een auto (ja, daar mag ik ook mee op de snelweg rijden).
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
pi_115835455
Ik had volgens mij al eerder hier gepost, maar ik bied mij aan als buddy in Rotterdam en omgeving. PM bij interesse :)
Nosce te ipsum.
pi_115840384
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Dat is dus niet de bedoeling van dit topic. Waarom moet er altijd gelijk zo negatief gedaan worden als men iets aanbied?
De opzet is goed, maar ik zie veel aanbieders maar weinig reageerders. Misschien een website hiervoor openen een idee (of zeg ik iets stoms en is dit al gedaan? :@ )
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_115840649
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

De opzet is goed, maar ik zie veel aanbieders maar weinig reageerders. Misschien een website hiervoor openen een idee (of zeg ik iets stoms en is dit al gedaan? :@ )
Kijk in min regio zijn er amper enkele welke aanbieden of vragen en het gaat niet werken als iemand van Groningen naar Limburg moet komen voor een uurtje of zo een spelletje te spelen. Dit is toch ook een website? sterker nog het grootste forum van Nederland! ;)
pi_115840800
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:54 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Kijk in min regio zijn er amper enkele welke aanbieden of vragen en het gaat niet werken als iemand van Groningen naar Limburg moet komen voor een uurtje of zo een spelletje te spelen. Dit is toch ook een website? sterker nog het grootste forum van Nederland! ;)
Jawel, maar iemand die een buddy voor zichzelf zoekt, zou denk ik, net zoals op Marktplaats op postcode zoeken, via een formulier oid. Of per provincie in een overzicht zoeken, en dan klikken op de user om deze te mailen (of een site admin, indien users niet met hun eigen mail adres erop willen, ivm spam). Als ik meer dan alleen HTML 1.0 kon had ik aangeboden om die site te maken :) (maar ik kom niet verder dan dat :@ ).
pi_115841203
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jawel, maar iemand die een buddy voor zichzelf zoekt, zou denk ik, net zoals op Marktplaats op postcode zoeken, via een formulier oid. Of per provincie in een overzicht zoeken, en dan klikken op de user om deze te mailen (of een site admin, indien users niet met hun eigen mail adres erop willen, ivm spam). Als ik meer dan alleen HTML 1.0 kon had ik aangeboden om die site te maken :) (maar ik kom niet verder dan dat :@ ).
Je denkt veel te groot. Mocht iemand om wat voor reden dan ook met of bij iemand iets willen doen om wat voor reden dat ook is. Dan heeft men hier een mogelijkheid ;)
pi_115842764
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:05 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Je denkt veel te groot. Mocht iemand om wat voor reden dan ook met of bij iemand iets willen doen om wat voor reden dat ook is. Dan heeft men hier een mogelijkheid ;)
Je enthousiasme is aanstekelijk. Ik hoop voor jullie dat het lukt, maar ik heb enkele kanttekeningen geschetst. Jullie mogen er mee doen wat jullie willen :)
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:57:58 #258
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_115857124
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Dat is dus niet de bedoeling van dit topic. Waarom moet er altijd gelijk zo negatief gedaan worden als men iets aanbied?
komt denk ik doordat er in het verleden wel eens specifiek naar buddy's van een bepaald geslacht gezocht werd ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_115862869
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

komt denk ik doordat er in het verleden wel eens specifiek naar buddy's van een bepaald geslacht gezocht werd ;).
Maar dat is niet de insteek van dit topic :')
pi_118532388
Leeft dit nog een beetje?
Ik zou wel graag willen mailen met iemand.
Echt afspreken durf ik niet. :P
Ik zoek dan iemand die geduld heeft, vriendelijk is en het niet snel boos wordt :)
Twiddel
pi_118533423
quote:
99s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:10 schreef summer2bird het volgende:
Leeft dit nog een beetje?
Ik zou wel graag willen mailen met iemand.
Echt afspreken durf ik niet. :P
Ik zoek dan iemand die geduld heeft, vriendelijk is en het niet snel boos wordt :)
Volgens mij is dit best wel dood :')
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')