Echt wel!quote:
Zeker! Wijs ze op dit forum en als ze willen kunnen ze hier een linkje naar hun topic zetten.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:55 schreef Fogel het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar ook in CUL kan je kandidaten vinden. Er is/was een topic over hoe je met een zo klein mogelijk budget toch fatsoenlijk kan eten. Mensen die op een eerste levensbehoefte moeten bezuinigen mogen wat mij betreft ook op de lijst.
Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)quote:Op woensdag 1 december 2010 17:55 schreef Fogel het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar ook in CUL kan je kandidaten vinden. Er is/was een topic over hoe je met een zo klein mogelijk budget toch fatsoenlijk kan eten. Mensen die op een eerste levensbehoefte moeten bezuinigen mogen wat mij betreft ook op de lijst.
Open er een topic overquote:Op woensdag 1 december 2010 21:27 schreef -Peach het volgende:
Iemand behoefte aan een beglitterd bad??
Weltrusten.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:56 schreef DJMO het volgende:
slaap lekker iedereen .. *droom zoete dromen allemaal*
daar krijg je gaatjes van, dus ik droom gezondquote:Op woensdag 1 december 2010 23:56 schreef DJMO het volgende:
slaap lekker iedereen .. *droom zoete dromen allemaal*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |