Nouja, het zijn al topics met een vraag van die persoon, hier staan biedt alleen maar meer kans op een oplossing. Maar even melden dat je t hier ook linkt kan geen kwaad natuurlijk,quote:Op maandag 29 november 2010 11:41 schreef Zeroku het volgende:
Lijkt me wel handig als de desbetreffende user er van op de hoogte wordt gesteld en of hij/zij überhaupt hier wil komen staan.
quote:Op maandag 29 november 2010 11:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nouja, het zijn al topics met een vraag van die persoon, hier staan biedt alleen maar meer kans op een oplossing. Maar even melden dat je t hier ook linkt kan geen kwaad natuurlijk,
Ik zou het wel even vragen aan de user (per PM). Zeker als de praktische hulpvraag ondergeschikt is aan het onderwerp (kan ik me bij bij voorbeeld R&P namelijk best voorstellen). Het idee achter het forum is namelijk altijd dat de hulp gewenst is.quote:Op maandag 29 november 2010 11:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nouja, het zijn al topics met een vraag van die persoon, hier staan biedt alleen maar meer kans op een oplossing. Maar even melden dat je t hier ook linkt kan geen kwaad natuurlijk,
Een topic met als titel: Help! Ik zoek een radio/boek/fiets/etc. is vrij duidelijk ja.quote:Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef Stefan het volgende:
Ja maar ze vragen toch al hulp?
Niet dat vragen kwaadkan hoor
Topic had ook prima in FHF gepastquote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef Zeroku het volgende:
[GEZ] Werkruimte opknappen oude auto in Noord-Brabant
Tja, het is niet mijn topicquote:Op maandag 29 november 2010 22:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Topic had ook prima in FHF gepast
I knowquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 17:04 schreef DJMO het volgende:
Vampje op huizenjacht < kan wel wat hulp gebruiken(ik heb haar gevraagd of ik t linkje mocht plaatsen
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |