Tsja verder heb je bijvoorbeeld ook crisis opvang voor islamitische jonge vrouwen. Kun je paar weken tot 3 maanden crashen tot je zelf iets gevonden hebt. Maarja logeren bij vrienden is altijd beter.quote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef MissDior het volgende:
Ja ik heb een auto waar ik in kan slapen maar verder niks. Ik ben 24
De eerste die denkt een wanhopig chickie in z'n bed te kunnen lullen vanavond!quote:
Nja dat dacht ik niet, want heb dit zelf ook ervaren toen ik 19 was. Alleen ja, feit dat ze niet reageerd heeft beetje weg van troll effectquote:Op zondag 28 november 2010 20:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
De eerste die denkt een wanhopig chickie in z'n bed te kunnen lullen vanavond!
(Iedereen denkt het, ik zeg het!No offence verder, haha)
Vrouwenopvang heeft ook voordelen, ze kunnen je er heel goed weer op weg helpen. Helpen met zoeken kamer /antikraakwoning meubels etc.quote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef zotte_henkie het volgende:
Ja, vrouwenopvang. jammer dat je ouders zo krampachtig zijn.
En dan maar hopen dat haar neven en broers haar in vrede laten leven en haar niet beschouwen als de verworpene.quote:Op zondag 28 november 2010 20:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Vrouwenopvang heeft ook voordelen, ze kunnen je er heel goed weer op weg helpen. Helpen met zoeken kamer /antikraakwoning meubels etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |