Echt wel!quote:
Zeker! Wijs ze op dit forum en als ze willen kunnen ze hier een linkje naar hun topic zetten.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:55 schreef Fogel het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar ook in CUL kan je kandidaten vinden. Er is/was een topic over hoe je met een zo klein mogelijk budget toch fatsoenlijk kan eten. Mensen die op een eerste levensbehoefte moeten bezuinigen mogen wat mij betreft ook op de lijst.
Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)quote:Op woensdag 1 december 2010 17:55 schreef Fogel het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar ook in CUL kan je kandidaten vinden. Er is/was een topic over hoe je met een zo klein mogelijk budget toch fatsoenlijk kan eten. Mensen die op een eerste levensbehoefte moeten bezuinigen mogen wat mij betreft ook op de lijst.
Open er een topic overquote:Op woensdag 1 december 2010 21:27 schreef -Peach het volgende:
Iemand behoefte aan een beglitterd bad??
Weltrusten.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:56 schreef DJMO het volgende:
slaap lekker iedereen .. *droom zoete dromen allemaal*
daar krijg je gaatjes van, dus ik droom gezondquote:Op woensdag 1 december 2010 23:56 schreef DJMO het volgende:
slaap lekker iedereen .. *droom zoete dromen allemaal*
Is de vertaling van 'sweet dreems', wat gewoon 'goede nacht/slaap/droom lekker' betekent, niet zo flauw doen nou.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar krijg je gaatjes van, dus ik droom gezond
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor sommige mensen is de drempel om hulp te vragen toch wel hoog. Zeker op FOK! (gezien de pubers in bijv ONZ en KLB).
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die echt wel hulp nodig hebben maar het echt niet durven te vragen.
Hoe kunnen we die mensen helpen? Soort aanmelden bij een mod ofzo?
Pm naar ElisaB of yvonne.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor sommige mensen is de drempel om hulp te vragen toch wel hoog. Zeker op FOK! (gezien de pubers in bijv ONZ en KLB).
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die echt wel hulp nodig hebben maar het echt niet durven te vragen.
Hoe kunnen we die mensen helpen? Soort aanmelden bij een mod ofzo?
Ja tof!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een waslijst aan topics is er inmiddels bijgekomen
Oh geweldig.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]Zie de FAQ. Er zijn speciale vertrouwenspersonen gemobiliseerd zodat iedereen anoniem kan blijven. Ook mag uiteraard iedereen een ander uit de brand helpen.
Als je even de FAQ had gelezen had je het antwoord (en nog veel meer) kunnen lezenquote:Op donderdag 2 december 2010 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh geweldig.![]()
Mijn god wat een geniaal idee is dit allemaal zeg. Kudo's!!
Ja die had ik ook gelezen maar dat was ik op dat tijdstip gewoon weer vergetenquote:Op donderdag 2 december 2010 08:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als je even de FAQ had gelezen had je het antwoord (en nog veel meer) kunnen lezen
welk persoontje?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gelezen maar dat was ik op dat tijdstip gewoon weer vergeten![]()
En ik zit beetje in de stress vanwege dat persoontje
Iemand van het forum die het heel moeilijk heeft maar het raar vindt om hier om hulp te vragenquote:
Ah okquote:Op donderdag 2 december 2010 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand van het forum die het heel moeilijk heeft maar het raar vindt om hier om hulp te vragen
Ja prachtigquote:Op donderdag 2 december 2010 08:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah ok.
Dan kan die persoon zich dus met gerust hart melden bij ElisaB![]()
Nee joh dat gaat niet zo snel hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 08:35 schreef naatje_1 het volgende:
Huppel, heb je inmiddels werk en huis in Den Haag? Of heb je nog geen nieuw antwoord van die sociale huurwoning mevrouw enzo?
Ah, okquote:Op donderdag 2 december 2010 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh dat gaat niet zo snel hoor![]()
Kans is ook heel groot dat ik helemaal geen antwoord krijg van haar.
Ik heb nu niet veel in de aanbieding en als ik een huis krijg denk ik dat ik ook een groot beroep ga doen op het forum. Maar er is altijd ruimte om mensen te helpen op wat voor manier dan ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, okDat vind ik trouwens altijd zo goed en tevens raar van jou, je zit zelf in de shit, maar tegelijkertijd stelde je je huis beschikbaar voor de meet en zou je het liefst hier ook spullen ed aanbieden.
Die ja, dank jequote:Op woensdag 1 december 2010 20:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)
Er wordt hard geholpen zeker.quote:
Hier ook genoeg sores en overload aan sh!t, maar heb gewoon een zooi speelgoed online gegooid van mijn dochter en ga vanmiddag (of morgenmiddag) eens haar kamer/kasten uitmesten om te kijken of er niet nog meer spul is waar anderen blij mee gemaakt kunnen worden!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik kon zou ik ook anderen helpen maar heb het ff moeilijk genoeg met mn eigen sores![]()
Wel een geweldig initiatief dit
Een vriendin van me heeft het moeilijk. Gisteren heb ik haar (met behulp van een medefokker, die moest het namelijk betalen want ik heb zelf echt geen geld) een tas met boodschappen gestuurd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier ook genoeg sores en overload aan sh!t, maar heb gewoon een zooi speelgoed online gegooid van mijn dochter en ga vanmiddag (of morgenmiddag) eens haar kamer/kasten uitmesten om te kijken of er niet nog meer spul is waar anderen blij mee gemaakt kunnen worden!
Feel good topic subfora dit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |