De mods houden allemaal een oogje op dit forum, maar wellicht is niet iedereen even zichtbaar. Wat de pakketjes betreft: dat is een initiatief van ElisaB en ze heeft zich er met verve op gestort. Diverse mensen hebben haar hulp aangeboden en ik ga ervan uit dat ze die accepteert als het haar boven het hoofd groeit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:48 schreef komrad het volgende:
I second that Cat22, ben alleen zo bang dat er te veel bij Elies terecht komt. Zover ik kan beoordelen vindt ze het leuk om te doen maar het kost volgens mij wel erg veel tijd. Voor het langdurig voortbestaan van dit forumdeel en het ontlasten van Elies zou een verdeling van taken beter zijn. Maja dan moet je nog wel iemand vinden die dat allemaal wil regelen
Toppeerrrrquote:
Ik vind je ook lief. Net gestuurd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lieve mede-fokkertjes, ik plaats het in de SC misschien haalt het toch nog wat uit :p we zijn bezig met iScout. Das een online spel voor scouts. Een van onze opdrachten is minimaal 120 vrienden verzamelen op een zonet speciaal voor vandaag aangemaakte hyves.
http://is1058.hyves.nl/
Ik vind jullie allemaal heul lief! Jullie mij ook?
Tuulk! Accepteer me maarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lieve mede-fokkertjes, ik plaats het in de SC misschien haalt het toch nog wat uit :p we zijn bezig met iScout. Das een online spel voor scouts. Een van onze opdrachten is minimaal 120 vrienden verzamelen op een zonet speciaal voor vandaag aangemaakte hyves.
http://is1058.hyves.nl/
Ik vind jullie allemaal heul lief! Jullie mij ook?
Bedoel je het Vervoerstopic (wil je postbode zijn?) misschien?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:31 schreef -Engel- het volgende:
Hoi in deze SC
Ik ben op zoek naar dat topic waarin je aanbiedt wat je graag zou willen/kunnen doen...
En keep up the good work.... ik word altijd heel blij als ik de FHF-topics lees
Die hadden we ook nog inderdaad!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:41 schreef Felixa het volgende:
Deze?
[Aangeboden] Buddy activiteiten per regio
Zooo, das hipquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga er geen topic voor openen, maar als er nog mensen dringend op zoek zijn naar woonruimte in Den Haag en geen kinderen hebben (mag alleen of als stel) dan weet ik nog wel wat te regelen eventueel, voor een huurprijs van rond de 450 euro...
is netjes 'sociale huur', maar omdat het tijdelijke contracten zijn gaat 't via aanmelding en niet via wachttijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef kahlie het volgende:
[..]
Zooo, das hip
Ik kwam er zonet pas achter dat we een SC hebben hier *bloos*
Ik moet ook eens verder gaan uitmesten, zodat ik kan kijken wat ik verder nog kan aanbieden.... ik heb geloof ik ook nog veel douchespul enzo, wat ik zeer sporadisch gebruik, dus wat maar blijft liggen. *denk denk*
Zijn er nog meer mensen aan het opruimen?
Dat kan gebeurenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:08 schreef loecje het volgende:
» Er is al 105 dagen niet in dit topic gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |