Oh dat heb ik een keer gehad bij een bijeenkomst van de fibromyalgie stichting. Dat was echt super.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kan mensen een reiki behandeling geven, maar is dat nou iets waar doorsnee fokkers op zitten te wachten? Het is wel vaak heel ontspannend en relaxend, maar dan nog.
gelukkigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef Rewimo het volgende:-gt- is weer terecht
Compleet met uitleg waarom hij er niet was, is privé maar verklaarbaar dus, ben blij dat hij weer boven water is
Joepiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef Rewimo het volgende:
-gt- is weer terecht
Compleet met uitleg waarom hij er niet was, is privé maar verklaarbaar dus, ben blij dat hij weer boven water is
lijkt wel alsof jullie het overlegt hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:10 schreef rebel-angel het volgende:
oooooh tof allebei een zilveren controller gestuurd wat een toeval
ben benieuwd hoe de kinders het gaan vinden
Geniet er maar lekker vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:18 schreef seasushi het volgende:
Aan de anonieme nootjes en worstjesleverancier!
Heerlijk!![]()
Vanavond een lekkere tv/spelletjesavond met dochter, met eindelijk eens een keer snaaivoer zoals zij het noemt.
(en morgen, en het volgend weekend.... Er is genoeg)
Nope, was een foutje van mijn kant. Hier liggen nu een zwarte en een zilverenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:00 schreef loecje het volgende:
[..]
lijkt wel alsof jullie het overlegt hebben.
Bij voorkeur de eerste, als dat mogelijk isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:59 schreef asfalthooligan het volgende:
ps rewino logeren word de 1e week van augustus of de 2e hangt van yska af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |