Hier mag je ouwehoeren lullen kletsen tot je een ons weegtquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
uhh wat is dit precies voor topic??
Top Ireth!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oh dat is enorm goed nieuws!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:29 schreef Ireth het volgende:
Gooien we er gelijk maar taart in om te vieren dat Rucky een nieuwe woning heeft!
[ afbeelding ]
[CENTRAAL] Meld hier geslaagde acties!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is enorm goed nieuws!
Gefeliciteerd Rucky!
Moet je even vanaf hier lezen, maar de kans is groot dat je hem dan nog niet snapt, het is vrouwenpraat namelijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:46 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat dat gewei nou te maken heeft met mijn pakketje dat ik gisteren bezorgd heb.
Gewei in kerstpakket van Jeleesaquote:
Alleen dat gewei? En verder eehh... niks zeg maar??quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:04 schreef Scorpie het volgende:
Voor jou zet ik hem op en maak ik een foto
Das wel heel erg koud danquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen dat gewei? En verder eehh... niks zeg maar??![]()
* Ireth eist een copie in haar pm-box!
Ik snap geen kl0te van die hele verkiezingquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben jullie al gekeken in het verkiezingstopic? Want volgens mij zijn er zat lieve FHF'ers te nomineren!
Slow Chat; zeg maar inhoudsloos slap lullenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
* Ireth zingt: Rudolph the rednose reindeer....quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
god, waar gaat dit in hemelsnaam.naartoe
Komt spuit 11 aanquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slow Chat; zeg maar inhoudsloos slap lullen
ik eerlijk gezegd ook niet.:(quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik snap geen kl0te van die hele verkiezing
Mwahahaha.. volgens mij zie jij het al helemaal gebeuren :pquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth zingt: Rudolph the rednose reindeer....
ook ongezellig zegquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef Scorpie het volgende:
Maarre, ik ga natuurlijk niet 2 keer poseren dan he. Dan haal ik Ireth op en dan drop ik haar bij Jaleesa thuis, zet dat stomme gewei op mijn harses, draai een rondje, kleed mezelf weer aan en rij weer weg.
Je mocht van mij ook gewoon een fotootje schieten hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef Scorpie het volgende:
Maarre, ik ga natuurlijk niet 2 keer poseren dan he. Dan haal ik Ireth op en dan drop ik haar bij Jaleesa thuis, zet dat stomme gewei op mijn harses, draai een rondje, kleed mezelf weer aan en rij weer weg.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je mocht van mij ook gewoon een fotootje schieten hoormaar ja, als jij er een hele live-show van wilt maken
HAHAHAHA omg!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je mocht van mij ook gewoon een fotootje schieten hoormaar ja, als jij er een hele live-show van wilt maken
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik het ook niet helemaal begrijp.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik snap geen kl0te van die hele verkiezing
Elies!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slow Chat; zeg maar inhoudsloos slap lullen
En wij krijgen geen foto's?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef Scorpie het volgende:
Dan nomineer ik alle users die in FHF hebbengeholpen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
En iedereen is vrij users te nomineren. Zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |