hmmmm. er zijn toch echt wel een paar Fok! ers niet zo tof... weliswaar niet binnen FHF maar tochquote:Op donderdag 15 december 2011 22:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik moet eerlijk bekennen: ik vind jullie hier allemaal zo onwijs tof!! FOK word langsamerhand gewoon een verslaving!!:F
Die niet zo toffe komen hier ook weleens per ongeluk terecht alleen om te zieken. En soms sla ik topics bewust ook over omdat ik zie wie er gepost heeft. Ik ben over het algemeen een lurker maar ik kan mezelf soms beter beschermen voordat er een rel ontstaat...quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:12 schreef seasushi het volgende:
[..]
hmmmm. er zijn toch echt wel een paar Fok! ers niet zo tof... weliswaar niet binnen FHF maar toch
En er zijn er ook bij die denken dat ze in ONZ ofzo zitten, maar als ze dan door hebben dat ze in FHF zitten, hun (gemeende?) excuses aanbieden. Vind ik ook wel tof om te zien, dat die ONZ-ers toch een hartje hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Die niet zo toffe komen hier ook weleens per ongeluk terecht alleen om te zieken. En soms sla ik topics bewust ook over omdat ik zie wie er gepost heeft. Ik ben over het algemeen een lurker maar ik kan mezelf soms beter beschermen voordat er een rel ontstaat...Maar de meeste mensen hier om FHF zijn heel lief... Vorig jaar december was ik ook constant FHF aan het refreshen
Oh dat zal ook vast gebeuren, maar er zijn ook echt teveel mensen die alleen naar een topic titel kijken erop klikken, blaten en de boel onder schijten en weer vrolijk verder gaan naar het volgende topic met een titel die hun triggert..quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
En er zijn er ook bij die denken dat ze in ONZ ofzo zitten, maar als ze dan door hebben dat ze in FHF zitten, hun (gemeende?) excuses aanbieden. Vind ik ook wel tof om te zien, dat die ONZ-ers toch een hartje hebben
sinds je een kerstpakket hebt afgeleverd bedoel je?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik was ook een ONZ die hard oldskool rellert, maar sinds ik FHF heb leren kennen ben ik bekeerd.
Godnondeju news travels fast.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
sinds je een kerstpakket hebt afgeleverd bedoel je?![]()
![]()
Trusten.quote:
Dat is niet waar je zit op fok te klooien.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:03 schreef Ireth het volgende:
Ik zit te klootviolen om filmpjes van het streetdance-christmasevent van de camera op mijn computer te krijgen.....
Dus je zat niet in DIG maar je keek dus in de spiegel.quote:
Dat mag ik ook binnenkort.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohja.. ik slaap vandaag voor t eerst in mn nieuwe huis.. spanneeeeend!!:@
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |