hmzz .. komen die ook 's avonds nog langs voor een bekertje drinken? Of kruipen ze 's nachts bij je in bed omdat ze niet kunnen slapen?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:30 schreef Felixa het volgende:
Ik heb van die collega's die de hele dag aan mijn bureau komen miepen...
Da's bijna net zo erg volgens mij.
Godzijdank niet nee!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
hmzz .. komen die ook 's avonds nog langs voor een bekertje drinken? Of kruipen ze 's nachts bij je in bed omdat ze niet kunnen slapen?fijne collega's heb jij dan
Nou dat hoeft Susanne anders ook niet te doen hoor!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
hmzz .. komen die ook 's avonds nog langs voor een bekertje drinken? Of kruipen ze 's nachts bij je in bed omdat ze niet kunnen slapen?fijne collega's heb jij dan
Ik zie wel eens collega's waarvan ik dat niet eens erg zou vinden.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:
ja maar susanne is al een heuse grote meid he!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat hoeft Susanne anders ook niet te doen hoor!Hop je eigen mand in, mijn bed is mij heilig!
nounou :pquote:
Zolang je maar aan je eigen kant van het bed blijft.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat hoeft Susanne anders ook niet te doen hoor!Hop je eigen mand in, mijn bed is mij heilig!
je spreekt jezelf tegen!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef Ireth het volgende:
Zoeken jullie maar uit wie aan welke kant ligt, ik duik wel op de bank
Dan kruip je maar over me heen.quote:
Bedoelde hier virtueel hequote:Op donderdag 15 december 2011 22:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
je spreekt jezelf tegen!
Wat een schitterende foto Jaleesa!
lief heaaaa!! met zn dikke billenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Ireth het volgende:
Jalees! Je binkie! Ik willum!Wat een lekker manneke!
Mooie foto!!!
Ja daag, dan krijgen we een topic:wie wil mijn dochter hebben.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Ireth het volgende:
Jalees! Je binkie! Ik willum!Wat een lekker manneke!
Mooie foto!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |