Het is tegelijk een soort klankkast, dus zelfs je K&E resoneert mee hoor, dat is hun functie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef Muchachooo het volgende:
ik vind marshall cabs veel te slecht gemaakt. heel die kast rammelt mee als je erop speelt... Ik ben meer van de bogner cabs![]()
Heb hier zelf een Kool&Elfring staan, is ongeveer hetzelfde als een bogner, alleen zit de kast zo in elkaar dat hij niet mee resoneert, dus je hoort eigenlijk alléén de speakers.
de platen van de behuizing zijn veel dikker dan bij normale cabs, en dat ding zit zo strak in elkaar, als je erop gaat zitten en je begint te spelen voel je er bijna niks van..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is tegelijk een soort klankkast, dus zelfs je K&E resoneert mee hoor, dat is hun functie.
Dat is de grap ook :facepalm:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:10 schreef Phantom_Lord het volgende:
ha, en toen ik dit topic aanklikte d8 ik nog heel even dat het over kabinet rutte ging
Nooit wat van gemerkt eigenlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef Muchachooo het volgende:
ik vind marshall cabs veel te slecht gemaakt. heel die kast rammelt mee als je erop speelt...
Als je je oordeelt velt naar aanleiding van het toevallig spelen over een goedkopere cab van Marshall, tsja, dan is er snel iets beters te vinden natuurlijk. En die 1960 zijn ook bagger, daarom is het ook het meest gebruikte cab ter wereld zo'n beetje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt eigenlijk.
Hier ook geen problemen meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt eigenlijk.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hier ook geen problemen mee
1960 2x12 Celestion G12t 75 cabinet
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je je oordeelt velt naar aanleiding van het toevallig spelen over een goedkopere cab van Marshall, tsja, dan is er snel iets beters te vinden natuurlijk. En die 1960 zijn ook bagger, daarom is het ook het meest gebruikte cab ter wereld zo'n beetje.
Dit is een flink hap ook, heb al niet zoveelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Gehe ja, volgende aankoop wordt voor mij denk ik een goede western, laatst op een toffe Blueridge gespeeld.
Waar?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:31 schreef The_Dean het volgende:
Jep
Momenteel cabloos omdat ik mijn halfstack aan genakt heb verkocht. Oefent wat lastig zo.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:24 schreef masterofthetelecaster het volgende:
doe mij maar een muurtje zoals Brian May ze had, gebouwd van Vox versterkers
HALLO!quote:
!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:18 schreef The_Dean het volgende:
Iemand een leuk stereosetje?
[TK] Philips microset [MCM710]
Niet duur! Heb hem vorig jaar van collega overgenomen, en vind het een heel mooi dingetje, maar hier wat overbodig.quote:
Ik wil hem wel hoor!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet duur! Heb hem vorig jaar van collega overgenomen, en vind het een heel mooi dingetje, maar hier wat overbodig.
Ik kon er een halve fabriekshal mee voorzien met muziek, soms tot ergernis van mijn collega's
MIjn eerste klant van 2011quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:39 schreef KaMo het volgende:
Ik heb een Philips Microset stereo besteld
Ik voel me vereerd!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
MIjn eerste klant van 2011
Al is het dan niet direct gitaar gerelateerd...
Succes man, hoop dat het wat wordquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:52 schreef -Menn0- het volgende:
4 mailtjes de deur uit gegooid voor zangles en 1 voicemail ingesproken. Eens kijken wat ze te bieden hebben (en wat het kost)
Neem je een Gretsch voor me mee?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:06 schreef -Menn0- het volgende:
Ik weet dat ik nog geen week een Taylor heb MAAAAAAAAAR aangezien ik in April naar Amerika ga, ga ik daar een Cole Clark kopen!
Jack Johnson to the max!!!
http://www.coleclarkguitars.com/artist-jackjohnson.asp
![]()
Nee joh er staan hier nog een Truckster en een Jim Root Tele en over een half jaar nog een Jim Root Stratquote:
Amen. Alleen trek ik dat denk ik niet om 2x per week te verslepen. Laat m'n spullen niet in het repetitiehok staan. Is al 2x ingebroken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:25 schreef The_Dean het volgende:
Met v30 kan je je geen buil vallen lijkt me. Ook wel naar gekeken, maar heb toch liever een 4x12.
Mwah, 2x12 valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:34 schreef Rpol het volgende:
[..]
Amen. Alleen trek ik dat denk ik niet om 2x per week te verslepen. Laat m'n spullen niet in het repetitiehok staan. Is al 2x ingebroken.
Gelukkig! Heb voor die LTD wel een mooie logeerplek hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee joh er staan hier nog een Truckster en een Jim Root Tele en over een half jaar nog een Jim Root StratScheuren lukt nog wel
Als die John Mayer en die LTD nou ff oprotten dan zit het met de centjes ook wel goed
Het verbaasde mij al dat je daar niet voor ging! Jack Johnson FTW!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:06 schreef -Menn0- het volgende:
Ik weet dat ik nog geen week een Taylor heb MAAAAAAAAAR aangezien ik in April naar Amerika ga, ga ik daar een Cole Clark kopen!
Jack Johnson to the max!!!
http://www.coleclarkguitars.com/artist-jackjohnson.asp
![]()
4x12 hebben ze ook, is zelfs naar verhouding nog 50 euro goedkoper!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:25 schreef The_Dean het volgende:
Met v30 kan je je geen buil vallen lijkt me. Ook wel naar gekeken, maar heb toch liever een 4x12.
Het is maar net wat je zoekt... Ik ga voor de 2x12 met v30's voor de Egnater. Nog wel even gitaar nr 2 en ev. 3 verkopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Ja, maar een 4x12 met v30? En voor dat geld heb ik volgens mij ook al snel een 2ehands 1960.
zat ik ook al eens na te kijken... kosten 2ehands ook geen drol die dingen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:31 schreef Cynic het volgende:
Ik wil denk ik nog een keer een 1x12 orange kastje halen.
Voor een hele compacte set. Die 2x12 dingen til je je alsnog een breuk aan, helemaal met flightcases...
Kom er maar in, Braddie!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:06 schreef GuitarJJ het volgende:
Hoe denken jullie over Crafter (akoestische) gitaren?
Ik had altijd het idee dat Crafter goedkope meuk is. Echter kreeg ik net een semi-akoestische Crafter in mijn handen gedrukt, welke superfijn speelde. Het geluid was, naast de feedback van de versterker, prima!
Fijn spelen + geluid prima = kopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:06 schreef GuitarJJ het volgende:
Hoe denken jullie over Crafter (akoestische) gitaren?
Ik had altijd het idee dat Crafter goedkope meuk is. Echter kreeg ik net een semi-akoestische Crafter in mijn handen gedrukt, welke superfijn speelde. Het geluid was, naast de feedback van de versterker, prima!
ik las mocro-setquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:39 schreef KaMo het volgende:
Ik heb een Philips Microset stereo besteld
Same here, weinig reactie op m'n LTD..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:13 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand nog een site waar ik m'n gitaren kan verkopen. Markplaats en Gitaarmarkt schieten niet echt op....
We hadden leuke boards in de aanbieding maar dat was officieel tot zondag dus ik weet niet of ze de prijzen omhoog hebben geschroefd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:28 schreef -Menn0- het volgende:
Drib, in alle oudejaarsdrukte ben ik alweer kwijt welk board jullie nog te koop hadden...
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Fijn spelen + geluid prima = kopen.
Zo hoort het toch? Als je het fijn vind spelen en het klinkt goed?
Neeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We hadden leuke boards in de aanbieding maar dat was officieel tot zondag dus ik weet niet of ze de prijzen omhoog hebben geschroefd.
Kan je voor 500 klaar zijn met schoenen + board + bindingen? Moet namelijk ook nieuwe schoenen hebben bedenk ik me net... Heb nu Burton schoenen (grote 32 d'r op..) maar daar krijg ik last van m'n achillespezen van...quote:je zal zitten op 300-350e voor een board+bindingen. Je kan wel iets veel duurders kopen maar daar ga je nu helemaal niks aan hebben eigenlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2 en dan nog 1 die ook in dat budget zit, heb je wel echt goeie all mountain boardjes voor
Yep, anders kan je voor 430 nog klaar zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef -Menn0- het volgende:
Ook als de prijzen omhoog zijn gegaan?!
Kut hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Same here, weinig reactie op m'n LTD..
Ja ok maar geef liever meer uit dan dat ik volgend jaar WEER spullen kan kopen...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Yep, anders kan je voor 430 nog klaar zijn.
Geduld. Ik heb er net twee verkocht in een krappe tien dagen tijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik was ook meer dan twee maanden verder voordat ik m'n ibanez eens verkocht had, maar het is het wachten waardquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Flow is geniaal! Liefste wil ik Flow!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Nah daar ga je wel een hoop jaren mee vooruit kunnen
[ afbeelding ]
(de linker)
Die hebben we ook nog, heeft flow bindingen erbij maar daar moet je maar net van houden![]()
Daarnaast ook nog wat goedkopere boards van 130-250 ofzo, maar dan zit je idd wel binnen 2 jaar weer te kijken voor iets nieuws.
Nee ik werk alleen donderdag (koopavond) en zondag de hele dag. Als je zegt welke maat board je wil hebben kan ik donderdag wel ff kijken wat we nog hebben staan en voor welke prijs.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Flow is geniaal! Liefste wil ik Flow!
Naja ik wil gewoon in 1 keer goed spul kopen. Ik kan al goed boarden (werd dit jaar bij de ver gevorderden ingedeeld) dus wil goed spul hebben en een tijdje voor uit kunnen
Zaterdag hard aan het werk?
He, altijd beter dan die schijtgitaren!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef TeleluvR het volgende:
WTF doen al die mislukte skateboarden in dit topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb inmiddels een bod van 400 euro, da's wel erg weinig. En twee ruilvoorstellen, eentje voor een Vox nighttrain met cab, eentje voor een Tiny Terror met Laney cab (in de advertentie staat dat ik evt wel wil ruilen voor een kleine buizenamp, maar eigenlijk wil ik alleen maar een blues juniorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geduld. Ik heb er net twee verkocht in een krappe tien dagen tijd.
Het is vooral een kwestie van je door de onzin-biedingen en reacties heen waden...
Maybe zondag danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik werk alleen donderdag (koopavond) en zondag de hele dag. Als je zegt welke maat board je wil hebben kan ik donderdag wel ff kijken wat we nog hebben staan en voor welke prijs.
185 is alleen voor reuzen denk ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maybe zondag dan![]()
Volgens mij had ik 185 vorig jaar maar dat weet ik niet 100% zeker. Ben 1.90 en weeg 80 kilo. Als je wou willen kijken graag
Dat lijkt me stug, zal een 165 zijn geweest dat klinkt logischerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maybe zondag dan![]()
Volgens mij had ik 185 vorig jaar maar dat weet ik niet 100% zeker. Ben 1.90 en weeg 80 kilo. Als je wou willen kijken graag
Shit, my bad! Ik bedoelde 165.... Foutje..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
185 is alleen voor reuzen denk ikIk ben 1m97 en heb een plank van 167.
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, zal een 165 zijn geweest dat klinkt logischerIk heb een 164 board en ben 195-90 kg. Je hebt wel van die grote boards maar dat zijn niet echt all mountain boards.
Ligt ook een beetje aan je stijl, belangrijk is of je echt voor controle wil gaan (stijf board) maar dan lever je gelijk in op comfort wat een iets soepeler board wat meer heeft.
Qua lengte heb je met een wat langer board wat meer drijfvermogen (diepe sneeuw) en kan je hogere snelheid opbouwen, en met een korter board ben je wat wendbaarderVoor zo'n board zou ik als ik jou was iets rond de 162 gaan
Dan is die met die Flow bindingen een goeie keus voor je of dezequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Shit, my bad! Ik bedoelde 165.... Foutje..
[..]
Zie hierboven
Liever iets korter dan inderdaad, ik ben echt van de tochtjes en lekker kloten onderweg (springen enzo)
rot op naar het snowboard topic met je dingesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We hadden leuke boards in de aanbieding maar dat was officieel tot zondag dus ik weet niet of ze de prijzen omhoog hebben geschroefd.
je zal zitten op 300-350e voor een board+bindingen. Je kan wel iets veel duurders kopen maar daar ga je nu helemaal niks aan hebben eigenlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2 en dan nog 1 die ook in dat budget zit, heb je wel echt goeie all mountain boardjes voor
43 soms 44quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan is die met die Flow bindingen een goeie keus voor je of deze
[ afbeelding ]
Die andere is wat aan de stijve kant dus niet echt relax als je wilt gaan kloten ermeeIk zal wel eens voor je checken, en schoenmaat ?
Ja we zijn klaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
rot op naar het snowboard topic met je dinges
Okee ik laat het je weten donderdagquote:
Wat heeft die gitaar van jou nou gekost die akoestische, ik wil binnenkort nog een keer gaan kijken naar een goeie akoestische met een budget tot max zo'n ¤500,- maar ik vind het maar moeilijkquote:
Nieuwe pagina, nieuwe kansen, gitaar!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef guitarist het volgende:
Ga anders even met z'n 2en in het snowboard kanaal van TMF chat zitten of zo. ;D
Helaas ja drank maakt meer kapot dan compositie kan goedmaken ...quote:
quote:
De nieuwste? Het dubbele... Die waar ik al mn filmpkes mee heb opgenomen 350 volgens mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heeft die gitaar van jou nou gekost die akoestische, ik wil binnenkort nog een keer gaan kijken naar een goeie akoestische met een budget tot max zo'n ¤500,- maar ik vind het maar moeilijk
Kijk dan ook eens naar Tanglewood. Valt binnen je budget, klinkt goed en speelt erg lekker.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heeft die gitaar van jou nou gekost die akoestische, ik wil binnenkort nog een keer gaan kijken naar een goeie akoestische met een budget tot max zo'n ¤500,- maar ik vind het maar moeilijk
Beter dan Crafter iig!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kijk dan ook eens naar Tanglewood. Valt binnen je budget, klinkt goed en speelt erg lekker.
HET IS TEVEEL VOOR MEquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:30 schreef blckbb het volgende:
Godverdomme he, wat een kutdag
Eerst Coen Moulijn, toen Gerry Rafferty.
Gelukkig is de dag bijna voorbij.quote:
Gelukkig leef ik nog. Komt wel goed, schatje!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Klopt. Wat een kutdag voor mijn helden zeg
Jij bent niet mijn heldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gelukkig leef ik nog. Komt wel goed, schatje!
Ik zit te wachten tot mijn Tanglewood binnen is bij Feedbackquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kijk dan ook eens naar Tanglewood. Valt binnen je budget, klinkt goed en speelt erg lekker.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:36 schreef The_Dean het volgende:
Wel leuk, die random cover maak dinges van Facebook
[ afbeelding ]
Kak.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef guitarist het volgende:
Allemaal lange gitaristen!
Echte gitaristen zijn lang en niet dik.
Edit; 194m 80kg
Tof hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:41 schreef blckbb het volgende:
Nieuw jaar nieuw effectpedaal
de Boss ME-50 komt mijn richting op
[ afbeelding ]
Analoge shit jeweet
Ja, een mengpaneeltje binnenkortquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef guitarist het volgende:
Gaan er nog mensen dingen bij Thomann bestellen toevallig? Misschien kunnen we samen een gezamelijke order de deur uit doen? Ik weet niet of dat zoveel verzendkosten scheelt als bij GFS?
Heeft het haast?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:04 schreef guitarist het volgende:
Ik moet deze hebben: http://www.thomann.de/nl/thon_rackschublade_2he.htm
dat is echt een klote gitaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 05:43 schreef Braddie het volgende:
Zo, nieuw jaar, nieuwe gitaar.
Ik ga over 5 uur met een vriend van me naar Vriese Music Palace in Doetinchem.
Daar hebben ze een Epiphone Les Paul Special II voor 125 euro!
(Sowieso dat ik ook op de Tyros 4 ga spelen natuurlijk) maar een nieuwe gitaar is altijd leuk!
De gitarist van mijn band heeft hem.quote:
quote:
ik wil nog een polytune bij thomann bestellen jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef guitarist het volgende:
Gaan er nog mensen dingen bij Thomann bestellen toevallig? Misschien kunnen we samen een gezamelijke order de deur uit doen? Ik weet niet of dat zoveel verzendkosten scheelt als bij GFS?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:41 schreef blckbb het volgende:
Nieuw jaar nieuw effectpedaal
de Boss ME-50 komt mijn richting op
[ afbeelding ]
Analoge shit jeweet
quote:
Die heb ik nu maar dan in een wat goedkopere prijsklasse (200) maar zoiets blijft toch een kwestie van testen en horenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Extra gitaarversterker nodig ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:48 schreef Braddie het volgende:
Is dat echt een klote gitaar?
Zelds als ik er andere elementen(Seymour duncan) in laat zetten?
Dus julie zeggen niet doen?
Het probleem is:
Ik heb die Brian May, maar die wil ik uitsluitend voor thuis gebruik houden, en ik wil er een extra gitaar bij zodat ik wat heb voor on the road.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef genakt het volgende:
Die jongedame is beter dan heel het gitaristen topic hierzo
en nog een hollandse dame
Inderdaad. Technisch is het wel goed maar het klinkt voor geen kutquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:36 schreef blckbb het volgende:
[..]
wat een verkrachting van een goeie Beatles song
quote:
En dan stapelen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef Witchfynder het volgende:
Een mini-itx server en een media streamer ernaast en je bent klaar.
Ook verpakt in van dat prachtige isolatiemateriaal?quote:
Is het boven de 100 gratis dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, een mengpaneeltje binnenkort
Dan komen we vast wel boven de 100, en dan kost het slechts de verzending naar jouw huis
Naast dat ze niet kan stil zitten heeft er iemand een hap uit de headstock genomenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef genakt het volgende:
Die jongedame is beter dan heel het gitaristen topic hierzo
Oh, dat is nieuw voor mij. Tsja, samen bestellen heeft niet bijster veel zin: Betaal je 6,75 verzending ipv 8 onder de 100 euro.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:55 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
jup
http://www.thomann.de/nl/helpdesk_shipping.html?country=nl
Leiden-Meppel is redelijk dwars door NL...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:03 schreef Muchachooo het volgende:
gewoon een keertje op gaan halen (zolang je niet heel NL door hoeft)..
Dat is maar een klein stukje manquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Leiden-Meppel is redelijk dwars door NL...
Mooi plekje gekregenquote:
Ja, maar niet door het mooie Friese land cq. el dyko afsluyto!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is maar een klein stukje man
Dat is een klein stukje om. Moeite meer dan waardquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar niet door het mooie Friese land cq. el dyko afsluyto!
Misschien binnenkort weer richting Friesland, om een gitaar weg te brengen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is een klein stukje om. Moeite meer dan waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
doe jij ook EM trouwens?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Naast dat ze niet kan stil zitten heeft er iemand een hap uit de headstock genomen
Wel goed gespeeld, maar niet mijn stijl
Parker Fly.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Naast dat ze niet kan stil zitten heeft er iemand een hap uit de headstock genomen
Wel goed gespeeld, maar niet mijn stijl
Nee NT maar dat zou ik never nooit niet nog een keer kiezenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
doe jij ook EM trouwens?
//offtoopik
Ik wou wel dat ik vroeger NT had gedaan, in plaats van EM.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee NT maar dat zou ik never nooit niet nog een keer kiezen
Enige voordeel is dat ik praktisch alle kanten op kan.
Tsja, zoveel mensen, zoveel wensenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wou wel dat ik vroeger NT had gedaan, in plaats van EM.
ik zal je één ding verklappen, ga niet met een VWO diploma naar het HBO. Je verveelt je kapot!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zit dus met het probleem dat ik ongeveer al moet kiezen wat voor opleiding ik moet doen, ik wil zelf wel graag popacademie ofzo doen maar dat vinden m'n ouders niet goed. want ik moet blijkbaar een goed betaalde baan krijgen met iets in bedrijfseconomie omdat ik toch al vwo doe? wat boeit mij dat nou, je moet juist kiezen wat je leuk vind , zo zie ik het.
Dribbel doet dat toch ook? Hij vermaakt zich volgens mij wel hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik zal je één ding verklappen, ga niet met een VWO diploma naar het HBO. Je verveelt je kapot!
Ik heb nog geen half jaar achter de rug en ik weet al dat ik ermee ga stoppen...
Bij zulke dingen heb ik echt zo'n net-niet gevoel... Wat ook een optie is natuurlijk; een of andere studie kiezen waarmee je veel casht en dan niet full-time werken om gitaar te spelen. Maar of dat is wat je wilt...quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef The_Dean het volgende:
Ja, muziek blijft een zwevende wereld, maar er is meer te studeren dan alleen muziekant toch? Misschien kan je iets gaan doen richting management of studiotechniek ofzo?
Ik zal je vertrellen dat vwo voor mij beetje te hoog gegrepen is, in ieder geval wel als het op de universiteit nog veel meer tijd gaat kosten en dat is wel het geval geloof ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik zal je één ding verklappen, ga niet met een VWO diploma naar het HBO. Je verveelt je kapot!
Ik heb nog geen half jaar achter de rug en ik weet al dat ik ermee ga stoppen...
Klopt, je moet iets doen waar je echt mee wil gaan werken, als jij echt de muziek wereld in wil moet je daar zelf naast zo'n studie keihard voor gaan werken dan moet je dat zeker doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zit dus met het probleem dat ik ongeveer al moet kiezen wat voor opleiding ik moet doen, ik wil zelf wel graag popacademie ofzo doen maar dat vinden m'n ouders niet goed. want ik moet blijkbaar een goed betaalde baan krijgen met iets in bedrijfseconomie omdat ik toch al vwo doe? wat boeit mij dat nou, je moet juist kiezen wat je leuk vind , zo zie ik het.
Juist omdat niveau en de tijd die je kwijt bent prima is om daarnaast zelf ook dingen te regelen en bezig te zijn met wat je wil. Het niveau stelt niet zoveel voor moet ik zeggen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dribbel doet dat toch ook? Hij vermaakt zich volgens mij wel hoor.
Management hoort een beetje bij Bedrijfseconomie geloof ik? Dat gaat wel een beetje over besturen van een zaak etcetera. Niet oninterressant.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef The_Dean het volgende:
Ja, muziek blijft een zwevende wereld, maar er is meer te studeren dan alleen muziekant toch? Misschien kan je iets gaan doen richting management of studiotechniek ofzo?
Dat is wat ik doe, m'n studie is puur een management studie maar dan wel gericht op die industrie, wel met muziek bezig maar meer de achtergrond en niet het muziek maken zelf.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Management hoort een beetje bij Bedrijfseconomie geloof ik? Dat gaat wel een beetje over besturen van een zaak etcetera. Niet oninterressant.
Dat soort dingen kan je niet indelen op niveau, dat heb je in je of niet. Net zoiets als talent voro gitaar spelen.quote:
Nu ik er zo over nadenk ik wil niet eens per se muzikant worden ik bedoel, zo een beetje met de band repeteren hier en daar een optreden vind ik het ook wel goed. Maar als ik maar een studie kan doen waardoor ik later een baan kan krijgen die in ieder geval iets met muziek te maken heeft, bedrijfje oprichten voor een muziekblad ofzo lijkt me ook wel wat. En dat kun je ook bereiken met bedrijfseconomie misschien?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Klopt, je moet iets doen waar je echt mee wil gaan werken, als jij echt de muziek wereld in wil moet je daar zelf naast zo'n studie keihard voor gaan werken dan moet je dat zeker doen.
Cool, hoe heet de opleiding?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is wat ik doe, m'n studie is puur een management studie maar dan wel gericht op die industrie, wel met muziek bezig maar meer de achtergrond en niet het muziek maken zelf.
maar ik bedoel de studierichting wordt toch alleen aangeboden op mboquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan je niet indelen op niveau, dat heb je in je of niet. Net zoiets als talent voro gitaar spelen.
International Media & Entertainment Management, dat is dan de internationale stroom (alles Engels dus) je hebt hem ook in het Nederlands maar het niveau van die mensen in de Nederlandse stroom is best zieligquote:
Geen idee, ik heb getwijfeld SAE te doen, maar veel te duurquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:19 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
maar ik bedoel de studierichting wordt toch alleen aangeboden op mbo
ja geldt ook voor mij, leek me erg leuk, maar dat prijskaartje is echt huge...quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb getwijfeld SAE te doen, maar veel te duur
Nee zoiets is het wel omdat het een vakopleiding is wat weer losstaat daarvan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:22 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja geldt ook voor mij, leek me erg leuk, maar dat prijskaartje is echt huge...
en volgens mij was het ook geen 'officiele opleiding' dus kreeg je geen stufi, of verwar ik nu twee verschillende studies?
je houdt er wel een flink netwerk aan overquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja de muziek wereld is wat Dean zegt, gewoon onstabiel en kut, je moet er echt zelf voor werken. Aan dat diploma zelf heb je gewoon echt niks. Leuk en aardig zo'n papiertje maar dat geldt daar puur om je ervaring een beetje mee te ondersteunen.
Dat ligt er ook puur aan wat jezelf doet, zijn genoeg mensen die 4 jaar later nog steeds niks qua netwerk hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:38 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
je houdt er wel een flink netwerk aan over
Ik ken er ook eentje, en die zit de ganse dag op fok. No way dat die een netwerk heeft!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat ligt er ook puur aan wat jezelf doet, zijn genoeg mensen die 4 jaar later nog steeds niks qua netwerk hebben.
Pedofielen die zich voor doen als 12-jarige meisje? whehequote:Op woensdag 5 januari 2011 19:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Het zal je nog verbazen wat voor contacten je alleen al van internet af plukt
Kijk maar naar Dean bijvoorbeeld hoe die dat ook steeds meer uitbreidquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Pedofielen die zich voor doen als 12-jarige meisje? whehe
Ja ik heb gehoord dat KaMo ook al in zijn vuige handen is gevallen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kijk maar naar Dean bijvoorbeeld hoe die dat ook steeds meer uitbreid
Maar het breidt zich wel uit, hij helpt Witch, vervolgen komt hij terecht bij zijn bandleden, enzquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja ik heb gehoord dat KaMo ook al in zijn vuige handen is gevallen!
Oh en hier ben ik afgelopen zondag geweestquote:Wat je NIET wil kopen is Stagg, Behringer en elk pakket wat ze je bij de blokker gratis willen geven als je er een toiletborstel koopt
Ja, Witch komt hier binnenkort met een der bandleden. Verder heb ik brother52 al meerdere keren geholpen en heb gitaren voor Cynic versleuteld. En meerdere mensen in het topic wel dingen verkocht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar het breidt zich wel uit, hij helpt Witch, vervolgen komt hij terecht bij zijn bandleden, enz
Ook dat ja.quote:
Precies, en als je die tevreden houdt komen die weer met nieuwe kennissen aanzettenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, Witch komt hier binnenkort met een der bandleden. Verder heb ik brother52 al meerdere keren geholpen en heb gitaren voor Cynic versleuteld. En meerdere mensen in het topic wel dingen verkocht.
HAHAHA WAT HANGT JE GITAAR HOOG HOMOOOOquote:
dit is pas de 3 keer dat ik staand speel ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies, en als je die tevreden houdt komen die weer met nieuwe kennissen aanzetten
[..]
HAHAHA WAT HANGT JE GITAAR HOOG HOMOOOO![]()
nah wel tof gespeeldik vind alleen dat je zo'n nummer wel wat agressiever moet spelen, het is een heel energiek nummer en nu veeg je wel een beetje lafjes over die snaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door genakt op 05-01-2011 20:34:18 ]Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:29 schreef genakt het volgende:
[..]Ik wilde het niet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
ach je dribbel heeft wel gelijk dan hahaquote:
nee joh meer gainquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:37 schreef Muchachooo het volgende:
Gast, MINDER GAIN
can't you see my ear is bleeding?
Wel goed gespeeld, maar idd wat dribbel_ zei, er mag wat energie bij
klinkt wel goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef Muchachooo het volgende:
Ff tussendoor he, iemand heeft dit:
http://dl.dropbox.com/u/14475912/Path%20I.mp3
gespeeld op dit onding:
[ afbeelding ]
voor de niet-kenners, dat ding is een 2 kanaals 1W buizencombo, kleiner dan een krat bier.
Blackstar!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef Muchachooo het volgende:
Ff tussendoor he, iemand heeft dit:
http://dl.dropbox.com/u/14475912/Path%20I.mp3
gespeeld op dit onding:
[ afbeelding ]
voor de niet-kenners, dat ding is een 2 kanaals 1W buizencombo, kleiner dan een krat bier.
is dat mp3tje wat erbij zit echt demo van die amp of een bestaand nummer want vind hem wel vetquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:48 schreef Muchachooo het volgende:
Ik ga dat ding winnen met de prijsvraag uit de december editie van de Gitarist jonge!![]()
Vet manquote:
is een nummer van die vent z'n band. ff kijken of hij een link naar zijn bandprofiel heeft gepost ergens..quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:54 schreef genakt het volgende:
[..]
is dat mp3tje wat erbij zit echt demo van die amp of een bestaand nummer want vind hem wel vet
yes dank jequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:00 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
is een nummer van die vent z'n band. ff kijken of hij een link naar zijn bandprofiel heeft gepost ergens..
EDIT: http://www.myspace.com/dieforthepurposeofliving
Als het nou een giga gifwolk word die over Delft gaat drijven; heb ik ff de komende dagen (sort of) vrij!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu zit ik door genakt ook met m'n whammy te spelen
Zelf ff wat geklootquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:24 schreef genakt het volgende:
[..]
![]()
ja solo van rage is dan leuk om mee te oefenen is niet zo moeilijk
quote:
VET!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:05 schreef Muchachooo het volgende:
Haha uit de sig van een GitaarNet user
[..]
Oh en hier ben ik afgelopen zondag geweest![]()
[ afbeelding ]
en als je iets dichterbij gewoont had, had je mijn gitaren ook al mogen doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, Witch komt hier binnenkort met een der bandleden. Verder heb ik brother52 al meerdere keren geholpen en heb gitaren voor Cynic versleuteld. En meerdere mensen in het topic wel dingen verkocht.
reverb had wat minder gemogen, timing foutjes zitter er in het begin wat in, maar goed, je was volgens mij meer bezig met goed staan dan spelenquote:
Geld ook voor mij iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en als je iets dichterbij gewoont had, had je mijn gitaren ook al mogen doen
Zo ver is het niet. Maar iets meer dan 2 uur rijden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en als je iets dichterbij gewoont had, had je mijn gitaren ook al mogen doen
Een hele gitaar op de post gooien lijkt me dan weer helemaal niks eigenlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
En de TNT bezorgd graag, kost maar een paar euro.
Ja, met jouw manier van verpakken kan het ook moeilijk stuk gaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef The_Dean het volgende:
Drie keer een verstuurd, drie keer perfecte staat aangekomen
Daar zit ook wel weer wat in....quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, met jouw manier van verpakken kan het ook moeilijk stuk gaan.
ik sta me broek omhoog te trekken daarom in het beginquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
reverb had wat minder gemogen, timing foutjes zitter er in het begin wat in, maar goed, je was volgens mij meer bezig met goed staan dan spelen
daarnaast wel lekker gespeeld, had wel wat meer energie in mogen zitten, maar mij lukt het nog niet eens het nummer onder de knie te krijgen, dus ik moet niet zeveren
The Wallquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:48 schreef blckbb het volgende:
Voornemen voor morgen: deze ga ik effe leren op m'n strat
Kan niet wachten tot die Boss er is. Kan ik echt alle geluiden mee creeëren die ik wil in een handomdraai. Beter dan dat LED schermpje van nu
Zodra je er achter bent hoe je settings op kan slaan in de geheugenbanken, meld het dan even want daar ben ik na 6 jaar nog steeds niet achter.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:48 schreef blckbb het volgende:
Kan niet wachten tot die Boss er is. Kan ik echt alle geluiden mee creeëren die ik wil in een handomdraai. Beter dan dat LED schermpje van nu
Pink Floydquote:
Hmmm, ik ga het voor je proberenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zodra je er achter bent hoe je settings op kan slaan in de geheugenbanken, meld het dan even want daar ben ik na 6 jaar nog steeds niet achter.
Zo'n PocketPod lijkt me wel leukquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat vind ik ideaal aan die pod van me, je kan alles op je pc editten
[ afbeelding ]
Dat is wel heel erg gemakkelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
klikt wwe; koel "Dquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zelf ff wat gekloot
http://www.speedyshare.com/files/26082001/Naamloos_5_.mp3
Beetje overkill maar klinkt toch wel grappig
Hangt er vanaf wat het moet kostenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg gemakkelijk.
Iemand een ME-50 kopen?
Klopt, maar mijn schema laat het niet echt toe om 2 keer 4 uur er voor uit te trekken...quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo ver is het niet. Maar iets meer dan 2 uur rijden.
TNT vertrouw ik niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
En de TNT bezorgd graag, kost maar een paar euro.
hmm, zoiets zou ik ook moeten kunnen, nog nooit geprobeerd though..quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je mag hem ook brengen en wachten tot ik weer eens naar Kerkrade kom, dan lever ik hem wel af. Maar weet niet hoe lang je hem kwijt kan/wilquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:44 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn schema laat het niet echt toe om 2 keer 4 uur er voor uit te trekken...
[..]
TNT vertrouw ik niet.
Dat is een ander punt inderdaad, gezien het mijn main gitaar is, kan ik hem eigenlijk niet missenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je mag hem ook brengen en wachten tot ik weer eens naar Kerkrade kom, dan lever ik hem wel af. Maar weet niet hoe lang je hem kwijt kan/wil
Boeiend.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:59 schreef guitarist het volgende:
Thomann bestelling gedaan met een kennis. Sorry, Kamo.
doe eerst maar eens 010, anders is hele grote stap... Verschil merk je vooral met bends enzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Dat is een ander punt inderdaad, gezien het mijn main gitaar is, kan ik hem eigenlijk niet missen
Misschien vandaag of morgen maar eens dikkere snaren er op zetten. Wat raden jullie aan qua dikte? zit nu .009 op, zat zelf te denken aan 011?
snap ik, maar 010 is op zich niet eens zo groot verschil, al speel ik daar zeer weinig mee eigenlijk (1 gitaar heeft geloof ik 010 er op liggen, dacht ik). Zal er iig even goed over na gaan denkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:19 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
doe eerst maar eens 010, anders is hele grote stap... Verschil merk je vooral met bends enzo
Goed nadenken ?? Klinkt alsof je een dure gitaar gaat kopen ipv een pakje snaren van 3 euro.... pleur ze erop is het niks dan weer erafquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
snap ik, maar 010 is op zich niet eens zo groot verschil, al speel ik daar zeer weinig mee eigenlijk (1 gitaar heeft geloof ik 010 er op liggen, dacht ik). Zal er iig even goed over na gaan denken
Jij hebt alles ook omlaag gestemd toch? Dan is het eigenlijk wel aan te raden om .011 te pakken. Moet je wel je brug weer wat afstellen [Floyd toch?].quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Dat is een ander punt inderdaad, gezien het mijn main gitaar is, kan ik hem eigenlijk niet missen
Misschien vandaag of morgen maar eens dikkere snaren er op zetten. Wat raden jullie aan qua dikte? zit nu .009 op, zat zelf te denken aan .011?
Hoeft niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Phantom_Lord het volgende:
als je nieuwe snaren erop zet moet je altijd je brug weer opnieuw instellen.
als je andere dikte snaren erop zet ..quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Phantom_Lord het volgende:
als je nieuwe snaren erop zet moet je altijd je brug weer opnieuw instellen.
pleur ze erop is het punt wat het lastigst is, gezien ik dan heel me floyd opnieuw af kan gaan stellen, vandaar dat het niet zo makkelijk is voor me om het er zo even op te leggen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Goed nadenken ?? Klinkt alsof je een dure gitaar gaat kopen ipv een pakje snaren van 3 euro.... pleur ze erop is het niks dan weer eraf
nee, gewoon standaard tuning voor een 7-snaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij hebt alles ook omlaag gestemd toch? Dan is het eigenlijk wel aan te raden om .011 te pakken. Moet je wel je brug weer wat afstellen [Floyd toch?].
Dan verbaasd het me nog dat je met .009 speelt. Dan is .010 ook wel aan te raden, alleen al om het wat vollere geluid.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:56 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
pleur ze erop is het punt wat het lastigst is, gezien ik dan heel me floyd opnieuw af kan gaan stellen, vandaar dat het niet zo makkelijk is voor me om het er zo even op te leggen.
[..]
nee, gewoon standaard tuning voor een 7-snaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |