Ja, maar niet door het mooie Friese land cq. el dyko afsluyto!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is maar een klein stukje man
Dat is een klein stukje om. Moeite meer dan waardquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar niet door het mooie Friese land cq. el dyko afsluyto!
Misschien binnenkort weer richting Friesland, om een gitaar weg te brengen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is een klein stukje om. Moeite meer dan waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
doe jij ook EM trouwens?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Naast dat ze niet kan stil zitten heeft er iemand een hap uit de headstock genomen
Wel goed gespeeld, maar niet mijn stijl
Parker Fly.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Naast dat ze niet kan stil zitten heeft er iemand een hap uit de headstock genomen
Wel goed gespeeld, maar niet mijn stijl
Nee NT maar dat zou ik never nooit niet nog een keer kiezenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
doe jij ook EM trouwens?
//offtoopik
Ik wou wel dat ik vroeger NT had gedaan, in plaats van EM.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee NT maar dat zou ik never nooit niet nog een keer kiezen
Enige voordeel is dat ik praktisch alle kanten op kan.
Tsja, zoveel mensen, zoveel wensenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wou wel dat ik vroeger NT had gedaan, in plaats van EM.
ik zal je één ding verklappen, ga niet met een VWO diploma naar het HBO. Je verveelt je kapot!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zit dus met het probleem dat ik ongeveer al moet kiezen wat voor opleiding ik moet doen, ik wil zelf wel graag popacademie ofzo doen maar dat vinden m'n ouders niet goed. want ik moet blijkbaar een goed betaalde baan krijgen met iets in bedrijfseconomie omdat ik toch al vwo doe? wat boeit mij dat nou, je moet juist kiezen wat je leuk vind , zo zie ik het.
Dribbel doet dat toch ook? Hij vermaakt zich volgens mij wel hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik zal je één ding verklappen, ga niet met een VWO diploma naar het HBO. Je verveelt je kapot!
Ik heb nog geen half jaar achter de rug en ik weet al dat ik ermee ga stoppen...
Bij zulke dingen heb ik echt zo'n net-niet gevoel... Wat ook een optie is natuurlijk; een of andere studie kiezen waarmee je veel casht en dan niet full-time werken om gitaar te spelen. Maar of dat is wat je wilt...quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef The_Dean het volgende:
Ja, muziek blijft een zwevende wereld, maar er is meer te studeren dan alleen muziekant toch? Misschien kan je iets gaan doen richting management of studiotechniek ofzo?
Ik zal je vertrellen dat vwo voor mij beetje te hoog gegrepen is, in ieder geval wel als het op de universiteit nog veel meer tijd gaat kosten en dat is wel het geval geloof ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik zal je één ding verklappen, ga niet met een VWO diploma naar het HBO. Je verveelt je kapot!
Ik heb nog geen half jaar achter de rug en ik weet al dat ik ermee ga stoppen...
Klopt, je moet iets doen waar je echt mee wil gaan werken, als jij echt de muziek wereld in wil moet je daar zelf naast zo'n studie keihard voor gaan werken dan moet je dat zeker doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zit dus met het probleem dat ik ongeveer al moet kiezen wat voor opleiding ik moet doen, ik wil zelf wel graag popacademie ofzo doen maar dat vinden m'n ouders niet goed. want ik moet blijkbaar een goed betaalde baan krijgen met iets in bedrijfseconomie omdat ik toch al vwo doe? wat boeit mij dat nou, je moet juist kiezen wat je leuk vind , zo zie ik het.
Juist omdat niveau en de tijd die je kwijt bent prima is om daarnaast zelf ook dingen te regelen en bezig te zijn met wat je wil. Het niveau stelt niet zoveel voor moet ik zeggen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dribbel doet dat toch ook? Hij vermaakt zich volgens mij wel hoor.
Management hoort een beetje bij Bedrijfseconomie geloof ik? Dat gaat wel een beetje over besturen van een zaak etcetera. Niet oninterressant.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef The_Dean het volgende:
Ja, muziek blijft een zwevende wereld, maar er is meer te studeren dan alleen muziekant toch? Misschien kan je iets gaan doen richting management of studiotechniek ofzo?
Dat is wat ik doe, m'n studie is puur een management studie maar dan wel gericht op die industrie, wel met muziek bezig maar meer de achtergrond en niet het muziek maken zelf.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Management hoort een beetje bij Bedrijfseconomie geloof ik? Dat gaat wel een beetje over besturen van een zaak etcetera. Niet oninterressant.
Dat soort dingen kan je niet indelen op niveau, dat heb je in je of niet. Net zoiets als talent voro gitaar spelen.quote:
Nu ik er zo over nadenk ik wil niet eens per se muzikant worden ik bedoel, zo een beetje met de band repeteren hier en daar een optreden vind ik het ook wel goed. Maar als ik maar een studie kan doen waardoor ik later een baan kan krijgen die in ieder geval iets met muziek te maken heeft, bedrijfje oprichten voor een muziekblad ofzo lijkt me ook wel wat. En dat kun je ook bereiken met bedrijfseconomie misschien?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Klopt, je moet iets doen waar je echt mee wil gaan werken, als jij echt de muziek wereld in wil moet je daar zelf naast zo'n studie keihard voor gaan werken dan moet je dat zeker doen.
Cool, hoe heet de opleiding?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is wat ik doe, m'n studie is puur een management studie maar dan wel gericht op die industrie, wel met muziek bezig maar meer de achtergrond en niet het muziek maken zelf.
maar ik bedoel de studierichting wordt toch alleen aangeboden op mboquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan je niet indelen op niveau, dat heb je in je of niet. Net zoiets als talent voro gitaar spelen.
International Media & Entertainment Management, dat is dan de internationale stroom (alles Engels dus) je hebt hem ook in het Nederlands maar het niveau van die mensen in de Nederlandse stroom is best zieligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |