quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:41 schreef blckbb het volgende:
Nieuw jaar nieuw effectpedaal
de Boss ME-50 komt mijn richting op
[ afbeelding ]
Analoge shit jeweet
quote:
Die heb ik nu maar dan in een wat goedkopere prijsklasse (200) maar zoiets blijft toch een kwestie van testen en horenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kijk dan ook eens naar Tanglewood. Valt binnen je budget, klinkt goed en speelt erg lekker.
Extra gitaarversterker nodig ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:48 schreef Braddie het volgende:
Is dat echt een klote gitaar?
Zelds als ik er andere elementen(Seymour duncan) in laat zetten?
Dus julie zeggen niet doen?
Het probleem is:
Ik heb die Brian May, maar die wil ik uitsluitend voor thuis gebruik houden, en ik wil er een extra gitaar bij zodat ik wat heb voor on the road.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef genakt het volgende:
Die jongedame is beter dan heel het gitaristen topic hierzo
en nog een hollandse dame
Inderdaad. Technisch is het wel goed maar het klinkt voor geen kutquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:36 schreef blckbb het volgende:
[..]
wat een verkrachting van een goeie Beatles song
quote:
En dan stapelen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef Witchfynder het volgende:
Een mini-itx server en een media streamer ernaast en je bent klaar.
Ook verpakt in van dat prachtige isolatiemateriaal?quote:
Is het boven de 100 gratis dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, een mengpaneeltje binnenkort
Dan komen we vast wel boven de 100, en dan kost het slechts de verzending naar jouw huis
Naast dat ze niet kan stil zitten heeft er iemand een hap uit de headstock genomenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef genakt het volgende:
Die jongedame is beter dan heel het gitaristen topic hierzo
Oh, dat is nieuw voor mij. Tsja, samen bestellen heeft niet bijster veel zin: Betaal je 6,75 verzending ipv 8 onder de 100 euro.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:55 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
jup
http://www.thomann.de/nl/helpdesk_shipping.html?country=nl
Leiden-Meppel is redelijk dwars door NL...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:03 schreef Muchachooo het volgende:
gewoon een keertje op gaan halen (zolang je niet heel NL door hoeft)..
Dat is maar een klein stukje manquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Leiden-Meppel is redelijk dwars door NL...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |