Nieuwe pagina, nieuwe kansen, gitaar!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef guitarist het volgende:
Ga anders even met z'n 2en in het snowboard kanaal van TMF chat zitten of zo. ;D
Helaas ja drank maakt meer kapot dan compositie kan goedmaken ...quote:
quote:
De nieuwste? Het dubbele... Die waar ik al mn filmpkes mee heb opgenomen 350 volgens mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heeft die gitaar van jou nou gekost die akoestische, ik wil binnenkort nog een keer gaan kijken naar een goeie akoestische met een budget tot max zo'n ¤500,- maar ik vind het maar moeilijk
Kijk dan ook eens naar Tanglewood. Valt binnen je budget, klinkt goed en speelt erg lekker.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heeft die gitaar van jou nou gekost die akoestische, ik wil binnenkort nog een keer gaan kijken naar een goeie akoestische met een budget tot max zo'n ¤500,- maar ik vind het maar moeilijk
Beter dan Crafter iig!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kijk dan ook eens naar Tanglewood. Valt binnen je budget, klinkt goed en speelt erg lekker.
HET IS TEVEEL VOOR MEquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:30 schreef blckbb het volgende:
Godverdomme he, wat een kutdag
Eerst Coen Moulijn, toen Gerry Rafferty.
Gelukkig is de dag bijna voorbij.quote:
Gelukkig leef ik nog. Komt wel goed, schatje!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Klopt. Wat een kutdag voor mijn helden zeg
Jij bent niet mijn heldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gelukkig leef ik nog. Komt wel goed, schatje!
Ik zit te wachten tot mijn Tanglewood binnen is bij Feedbackquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kijk dan ook eens naar Tanglewood. Valt binnen je budget, klinkt goed en speelt erg lekker.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:36 schreef The_Dean het volgende:
Wel leuk, die random cover maak dinges van Facebook
[ afbeelding ]
Kak.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef guitarist het volgende:
Allemaal lange gitaristen!
Echte gitaristen zijn lang en niet dik.
Edit; 194m 80kg
Tof hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:41 schreef blckbb het volgende:
Nieuw jaar nieuw effectpedaal
de Boss ME-50 komt mijn richting op
[ afbeelding ]
Analoge shit jeweet
Ja, een mengpaneeltje binnenkortquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef guitarist het volgende:
Gaan er nog mensen dingen bij Thomann bestellen toevallig? Misschien kunnen we samen een gezamelijke order de deur uit doen? Ik weet niet of dat zoveel verzendkosten scheelt als bij GFS?
Heeft het haast?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:04 schreef guitarist het volgende:
Ik moet deze hebben: http://www.thomann.de/nl/thon_rackschublade_2he.htm
dat is echt een klote gitaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 05:43 schreef Braddie het volgende:
Zo, nieuw jaar, nieuwe gitaar.
Ik ga over 5 uur met een vriend van me naar Vriese Music Palace in Doetinchem.
Daar hebben ze een Epiphone Les Paul Special II voor 125 euro!
(Sowieso dat ik ook op de Tyros 4 ga spelen natuurlijk) maar een nieuwe gitaar is altijd leuk!
De gitarist van mijn band heeft hem.quote:
quote:
ik wil nog een polytune bij thomann bestellen jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef guitarist het volgende:
Gaan er nog mensen dingen bij Thomann bestellen toevallig? Misschien kunnen we samen een gezamelijke order de deur uit doen? Ik weet niet of dat zoveel verzendkosten scheelt als bij GFS?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:41 schreef blckbb het volgende:
Nieuw jaar nieuw effectpedaal
de Boss ME-50 komt mijn richting op
[ afbeelding ]
Analoge shit jeweet
quote:
Die heb ik nu maar dan in een wat goedkopere prijsklasse (200) maar zoiets blijft toch een kwestie van testen en horenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Extra gitaarversterker nodig ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:48 schreef Braddie het volgende:
Is dat echt een klote gitaar?
Zelds als ik er andere elementen(Seymour duncan) in laat zetten?
Dus julie zeggen niet doen?
Het probleem is:
Ik heb die Brian May, maar die wil ik uitsluitend voor thuis gebruik houden, en ik wil er een extra gitaar bij zodat ik wat heb voor on the road.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef genakt het volgende:
Die jongedame is beter dan heel het gitaristen topic hierzo
en nog een hollandse dame
Inderdaad. Technisch is het wel goed maar het klinkt voor geen kutquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:36 schreef blckbb het volgende:
[..]
wat een verkrachting van een goeie Beatles song
quote:
En dan stapelen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef Witchfynder het volgende:
Een mini-itx server en een media streamer ernaast en je bent klaar.
Ook verpakt in van dat prachtige isolatiemateriaal?quote:
Is het boven de 100 gratis dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, een mengpaneeltje binnenkort
Dan komen we vast wel boven de 100, en dan kost het slechts de verzending naar jouw huis
Naast dat ze niet kan stil zitten heeft er iemand een hap uit de headstock genomenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef genakt het volgende:
Die jongedame is beter dan heel het gitaristen topic hierzo
Oh, dat is nieuw voor mij. Tsja, samen bestellen heeft niet bijster veel zin: Betaal je 6,75 verzending ipv 8 onder de 100 euro.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:55 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
jup
http://www.thomann.de/nl/helpdesk_shipping.html?country=nl
Leiden-Meppel is redelijk dwars door NL...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:03 schreef Muchachooo het volgende:
gewoon een keertje op gaan halen (zolang je niet heel NL door hoeft)..
Dat is maar een klein stukje manquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Leiden-Meppel is redelijk dwars door NL...
Mooi plekje gekregenquote:
Ja, maar niet door het mooie Friese land cq. el dyko afsluyto!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is maar een klein stukje man
Dat is een klein stukje om. Moeite meer dan waardquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar niet door het mooie Friese land cq. el dyko afsluyto!
Misschien binnenkort weer richting Friesland, om een gitaar weg te brengen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is een klein stukje om. Moeite meer dan waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
doe jij ook EM trouwens?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Naast dat ze niet kan stil zitten heeft er iemand een hap uit de headstock genomen
Wel goed gespeeld, maar niet mijn stijl
Parker Fly.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Naast dat ze niet kan stil zitten heeft er iemand een hap uit de headstock genomen
Wel goed gespeeld, maar niet mijn stijl
Nee NT maar dat zou ik never nooit niet nog een keer kiezenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
doe jij ook EM trouwens?
//offtoopik
Ik wou wel dat ik vroeger NT had gedaan, in plaats van EM.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee NT maar dat zou ik never nooit niet nog een keer kiezen
Enige voordeel is dat ik praktisch alle kanten op kan.
Tsja, zoveel mensen, zoveel wensenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wou wel dat ik vroeger NT had gedaan, in plaats van EM.
ik zal je één ding verklappen, ga niet met een VWO diploma naar het HBO. Je verveelt je kapot!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zit dus met het probleem dat ik ongeveer al moet kiezen wat voor opleiding ik moet doen, ik wil zelf wel graag popacademie ofzo doen maar dat vinden m'n ouders niet goed. want ik moet blijkbaar een goed betaalde baan krijgen met iets in bedrijfseconomie omdat ik toch al vwo doe? wat boeit mij dat nou, je moet juist kiezen wat je leuk vind , zo zie ik het.
Dribbel doet dat toch ook? Hij vermaakt zich volgens mij wel hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik zal je één ding verklappen, ga niet met een VWO diploma naar het HBO. Je verveelt je kapot!
Ik heb nog geen half jaar achter de rug en ik weet al dat ik ermee ga stoppen...
Bij zulke dingen heb ik echt zo'n net-niet gevoel... Wat ook een optie is natuurlijk; een of andere studie kiezen waarmee je veel casht en dan niet full-time werken om gitaar te spelen. Maar of dat is wat je wilt...quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef The_Dean het volgende:
Ja, muziek blijft een zwevende wereld, maar er is meer te studeren dan alleen muziekant toch? Misschien kan je iets gaan doen richting management of studiotechniek ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |