Nieuwe pagina, nieuwe kansen, gitaar!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef guitarist het volgende:
Ga anders even met z'n 2en in het snowboard kanaal van TMF chat zitten of zo. ;D
Helaas ja drank maakt meer kapot dan compositie kan goedmaken ...quote:
quote:
De nieuwste? Het dubbele... Die waar ik al mn filmpkes mee heb opgenomen 350 volgens mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heeft die gitaar van jou nou gekost die akoestische, ik wil binnenkort nog een keer gaan kijken naar een goeie akoestische met een budget tot max zo'n ¤500,- maar ik vind het maar moeilijk
Kijk dan ook eens naar Tanglewood. Valt binnen je budget, klinkt goed en speelt erg lekker.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heeft die gitaar van jou nou gekost die akoestische, ik wil binnenkort nog een keer gaan kijken naar een goeie akoestische met een budget tot max zo'n ¤500,- maar ik vind het maar moeilijk
Beter dan Crafter iig!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kijk dan ook eens naar Tanglewood. Valt binnen je budget, klinkt goed en speelt erg lekker.
HET IS TEVEEL VOOR MEquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:30 schreef blckbb het volgende:
Godverdomme he, wat een kutdag
Eerst Coen Moulijn, toen Gerry Rafferty.
Gelukkig is de dag bijna voorbij.quote:
Gelukkig leef ik nog. Komt wel goed, schatje!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Klopt. Wat een kutdag voor mijn helden zeg
Jij bent niet mijn heldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gelukkig leef ik nog. Komt wel goed, schatje!
Ik zit te wachten tot mijn Tanglewood binnen is bij Feedbackquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kijk dan ook eens naar Tanglewood. Valt binnen je budget, klinkt goed en speelt erg lekker.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:36 schreef The_Dean het volgende:
Wel leuk, die random cover maak dinges van Facebook
[ afbeelding ]
Kak.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef guitarist het volgende:
Allemaal lange gitaristen!
Echte gitaristen zijn lang en niet dik.
Edit; 194m 80kg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |