185 is alleen voor reuzen denk ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maybe zondag dan![]()
Volgens mij had ik 185 vorig jaar maar dat weet ik niet 100% zeker. Ben 1.90 en weeg 80 kilo. Als je wou willen kijken graag
Dat lijkt me stug, zal een 165 zijn geweest dat klinkt logischerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maybe zondag dan![]()
Volgens mij had ik 185 vorig jaar maar dat weet ik niet 100% zeker. Ben 1.90 en weeg 80 kilo. Als je wou willen kijken graag
Shit, my bad! Ik bedoelde 165.... Foutje..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
185 is alleen voor reuzen denk ikIk ben 1m97 en heb een plank van 167.
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, zal een 165 zijn geweest dat klinkt logischerIk heb een 164 board en ben 195-90 kg. Je hebt wel van die grote boards maar dat zijn niet echt all mountain boards.
Ligt ook een beetje aan je stijl, belangrijk is of je echt voor controle wil gaan (stijf board) maar dan lever je gelijk in op comfort wat een iets soepeler board wat meer heeft.
Qua lengte heb je met een wat langer board wat meer drijfvermogen (diepe sneeuw) en kan je hogere snelheid opbouwen, en met een korter board ben je wat wendbaarderVoor zo'n board zou ik als ik jou was iets rond de 162 gaan
Dan is die met die Flow bindingen een goeie keus voor je of dezequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Shit, my bad! Ik bedoelde 165.... Foutje..
[..]
Zie hierboven
Liever iets korter dan inderdaad, ik ben echt van de tochtjes en lekker kloten onderweg (springen enzo)
rot op naar het snowboard topic met je dingesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We hadden leuke boards in de aanbieding maar dat was officieel tot zondag dus ik weet niet of ze de prijzen omhoog hebben geschroefd.
je zal zitten op 300-350e voor een board+bindingen. Je kan wel iets veel duurders kopen maar daar ga je nu helemaal niks aan hebben eigenlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2 en dan nog 1 die ook in dat budget zit, heb je wel echt goeie all mountain boardjes voor
43 soms 44quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan is die met die Flow bindingen een goeie keus voor je of deze
[ afbeelding ]
Die andere is wat aan de stijve kant dus niet echt relax als je wilt gaan kloten ermeeIk zal wel eens voor je checken, en schoenmaat ?
Ja we zijn klaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
rot op naar het snowboard topic met je dinges
Okee ik laat het je weten donderdagquote:
Wat heeft die gitaar van jou nou gekost die akoestische, ik wil binnenkort nog een keer gaan kijken naar een goeie akoestische met een budget tot max zo'n ¤500,- maar ik vind het maar moeilijkquote:
Nieuwe pagina, nieuwe kansen, gitaar!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef guitarist het volgende:
Ga anders even met z'n 2en in het snowboard kanaal van TMF chat zitten of zo. ;D
Helaas ja drank maakt meer kapot dan compositie kan goedmaken ...quote:
quote:
De nieuwste? Het dubbele... Die waar ik al mn filmpkes mee heb opgenomen 350 volgens mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heeft die gitaar van jou nou gekost die akoestische, ik wil binnenkort nog een keer gaan kijken naar een goeie akoestische met een budget tot max zo'n ¤500,- maar ik vind het maar moeilijk
Kijk dan ook eens naar Tanglewood. Valt binnen je budget, klinkt goed en speelt erg lekker.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heeft die gitaar van jou nou gekost die akoestische, ik wil binnenkort nog een keer gaan kijken naar een goeie akoestische met een budget tot max zo'n ¤500,- maar ik vind het maar moeilijk
Beter dan Crafter iig!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kijk dan ook eens naar Tanglewood. Valt binnen je budget, klinkt goed en speelt erg lekker.
HET IS TEVEEL VOOR MEquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:30 schreef blckbb het volgende:
Godverdomme he, wat een kutdag
Eerst Coen Moulijn, toen Gerry Rafferty.
Gelukkig is de dag bijna voorbij.quote:
Gelukkig leef ik nog. Komt wel goed, schatje!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Klopt. Wat een kutdag voor mijn helden zeg
Jij bent niet mijn heldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gelukkig leef ik nog. Komt wel goed, schatje!
Ik zit te wachten tot mijn Tanglewood binnen is bij Feedbackquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kijk dan ook eens naar Tanglewood. Valt binnen je budget, klinkt goed en speelt erg lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |