Ik zal je vertrellen dat vwo voor mij beetje te hoog gegrepen is, in ieder geval wel als het op de universiteit nog veel meer tijd gaat kosten en dat is wel het geval geloof ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik zal je één ding verklappen, ga niet met een VWO diploma naar het HBO. Je verveelt je kapot!
Ik heb nog geen half jaar achter de rug en ik weet al dat ik ermee ga stoppen...
Klopt, je moet iets doen waar je echt mee wil gaan werken, als jij echt de muziek wereld in wil moet je daar zelf naast zo'n studie keihard voor gaan werken dan moet je dat zeker doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zit dus met het probleem dat ik ongeveer al moet kiezen wat voor opleiding ik moet doen, ik wil zelf wel graag popacademie ofzo doen maar dat vinden m'n ouders niet goed. want ik moet blijkbaar een goed betaalde baan krijgen met iets in bedrijfseconomie omdat ik toch al vwo doe? wat boeit mij dat nou, je moet juist kiezen wat je leuk vind , zo zie ik het.
Juist omdat niveau en de tijd die je kwijt bent prima is om daarnaast zelf ook dingen te regelen en bezig te zijn met wat je wil. Het niveau stelt niet zoveel voor moet ik zeggen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dribbel doet dat toch ook? Hij vermaakt zich volgens mij wel hoor.
Management hoort een beetje bij Bedrijfseconomie geloof ik? Dat gaat wel een beetje over besturen van een zaak etcetera. Niet oninterressant.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef The_Dean het volgende:
Ja, muziek blijft een zwevende wereld, maar er is meer te studeren dan alleen muziekant toch? Misschien kan je iets gaan doen richting management of studiotechniek ofzo?
Dat is wat ik doe, m'n studie is puur een management studie maar dan wel gericht op die industrie, wel met muziek bezig maar meer de achtergrond en niet het muziek maken zelf.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Management hoort een beetje bij Bedrijfseconomie geloof ik? Dat gaat wel een beetje over besturen van een zaak etcetera. Niet oninterressant.
Dat soort dingen kan je niet indelen op niveau, dat heb je in je of niet. Net zoiets als talent voro gitaar spelen.quote:
Nu ik er zo over nadenk ik wil niet eens per se muzikant worden ik bedoel, zo een beetje met de band repeteren hier en daar een optreden vind ik het ook wel goed. Maar als ik maar een studie kan doen waardoor ik later een baan kan krijgen die in ieder geval iets met muziek te maken heeft, bedrijfje oprichten voor een muziekblad ofzo lijkt me ook wel wat. En dat kun je ook bereiken met bedrijfseconomie misschien?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Klopt, je moet iets doen waar je echt mee wil gaan werken, als jij echt de muziek wereld in wil moet je daar zelf naast zo'n studie keihard voor gaan werken dan moet je dat zeker doen.
Cool, hoe heet de opleiding?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is wat ik doe, m'n studie is puur een management studie maar dan wel gericht op die industrie, wel met muziek bezig maar meer de achtergrond en niet het muziek maken zelf.
maar ik bedoel de studierichting wordt toch alleen aangeboden op mboquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan je niet indelen op niveau, dat heb je in je of niet. Net zoiets als talent voro gitaar spelen.
International Media & Entertainment Management, dat is dan de internationale stroom (alles Engels dus) je hebt hem ook in het Nederlands maar het niveau van die mensen in de Nederlandse stroom is best zieligquote:
Geen idee, ik heb getwijfeld SAE te doen, maar veel te duurquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:19 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
maar ik bedoel de studierichting wordt toch alleen aangeboden op mbo
ja geldt ook voor mij, leek me erg leuk, maar dat prijskaartje is echt huge...quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb getwijfeld SAE te doen, maar veel te duur
Nee zoiets is het wel omdat het een vakopleiding is wat weer losstaat daarvan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:22 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja geldt ook voor mij, leek me erg leuk, maar dat prijskaartje is echt huge...
en volgens mij was het ook geen 'officiele opleiding' dus kreeg je geen stufi, of verwar ik nu twee verschillende studies?
je houdt er wel een flink netwerk aan overquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja de muziek wereld is wat Dean zegt, gewoon onstabiel en kut, je moet er echt zelf voor werken. Aan dat diploma zelf heb je gewoon echt niks. Leuk en aardig zo'n papiertje maar dat geldt daar puur om je ervaring een beetje mee te ondersteunen.
Dat ligt er ook puur aan wat jezelf doet, zijn genoeg mensen die 4 jaar later nog steeds niks qua netwerk hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:38 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
je houdt er wel een flink netwerk aan over
Ik ken er ook eentje, en die zit de ganse dag op fok. No way dat die een netwerk heeft!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat ligt er ook puur aan wat jezelf doet, zijn genoeg mensen die 4 jaar later nog steeds niks qua netwerk hebben.
Pedofielen die zich voor doen als 12-jarige meisje? whehequote:Op woensdag 5 januari 2011 19:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Het zal je nog verbazen wat voor contacten je alleen al van internet af plukt
Kijk maar naar Dean bijvoorbeeld hoe die dat ook steeds meer uitbreidquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Pedofielen die zich voor doen als 12-jarige meisje? whehe
Ja ik heb gehoord dat KaMo ook al in zijn vuige handen is gevallen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kijk maar naar Dean bijvoorbeeld hoe die dat ook steeds meer uitbreid
Maar het breidt zich wel uit, hij helpt Witch, vervolgen komt hij terecht bij zijn bandleden, enzquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja ik heb gehoord dat KaMo ook al in zijn vuige handen is gevallen!
Oh en hier ben ik afgelopen zondag geweestquote:Wat je NIET wil kopen is Stagg, Behringer en elk pakket wat ze je bij de blokker gratis willen geven als je er een toiletborstel koopt
Ja, Witch komt hier binnenkort met een der bandleden. Verder heb ik brother52 al meerdere keren geholpen en heb gitaren voor Cynic versleuteld. En meerdere mensen in het topic wel dingen verkocht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar het breidt zich wel uit, hij helpt Witch, vervolgen komt hij terecht bij zijn bandleden, enz
Ook dat ja.quote:
Precies, en als je die tevreden houdt komen die weer met nieuwe kennissen aanzettenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, Witch komt hier binnenkort met een der bandleden. Verder heb ik brother52 al meerdere keren geholpen en heb gitaren voor Cynic versleuteld. En meerdere mensen in het topic wel dingen verkocht.
HAHAHA WAT HANGT JE GITAAR HOOG HOMOOOOquote:
dit is pas de 3 keer dat ik staand speel ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies, en als je die tevreden houdt komen die weer met nieuwe kennissen aanzetten
[..]
HAHAHA WAT HANGT JE GITAAR HOOG HOMOOOO![]()
nah wel tof gespeeldik vind alleen dat je zo'n nummer wel wat agressiever moet spelen, het is een heel energiek nummer en nu veeg je wel een beetje lafjes over die snaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door genakt op 05-01-2011 20:34:18 ]Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:29 schreef genakt het volgende:
[..]Ik wilde het niet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
ach je dribbel heeft wel gelijk dan hahaquote:
nee joh meer gainquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:37 schreef Muchachooo het volgende:
Gast, MINDER GAIN
can't you see my ear is bleeding?
Wel goed gespeeld, maar idd wat dribbel_ zei, er mag wat energie bij
klinkt wel goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef Muchachooo het volgende:
Ff tussendoor he, iemand heeft dit:
http://dl.dropbox.com/u/14475912/Path%20I.mp3
gespeeld op dit onding:
[ afbeelding ]
voor de niet-kenners, dat ding is een 2 kanaals 1W buizencombo, kleiner dan een krat bier.
Blackstar!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef Muchachooo het volgende:
Ff tussendoor he, iemand heeft dit:
http://dl.dropbox.com/u/14475912/Path%20I.mp3
gespeeld op dit onding:
[ afbeelding ]
voor de niet-kenners, dat ding is een 2 kanaals 1W buizencombo, kleiner dan een krat bier.
is dat mp3tje wat erbij zit echt demo van die amp of een bestaand nummer want vind hem wel vetquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:48 schreef Muchachooo het volgende:
Ik ga dat ding winnen met de prijsvraag uit de december editie van de Gitarist jonge!![]()
Vet manquote:
is een nummer van die vent z'n band. ff kijken of hij een link naar zijn bandprofiel heeft gepost ergens..quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:54 schreef genakt het volgende:
[..]
is dat mp3tje wat erbij zit echt demo van die amp of een bestaand nummer want vind hem wel vet
yes dank jequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:00 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
is een nummer van die vent z'n band. ff kijken of hij een link naar zijn bandprofiel heeft gepost ergens..
EDIT: http://www.myspace.com/dieforthepurposeofliving
Als het nou een giga gifwolk word die over Delft gaat drijven; heb ik ff de komende dagen (sort of) vrij!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu zit ik door genakt ook met m'n whammy te spelen
Zelf ff wat geklootquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:24 schreef genakt het volgende:
[..]
![]()
ja solo van rage is dan leuk om mee te oefenen is niet zo moeilijk
quote:
VET!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:05 schreef Muchachooo het volgende:
Haha uit de sig van een GitaarNet user
[..]
Oh en hier ben ik afgelopen zondag geweest![]()
[ afbeelding ]
en als je iets dichterbij gewoont had, had je mijn gitaren ook al mogen doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, Witch komt hier binnenkort met een der bandleden. Verder heb ik brother52 al meerdere keren geholpen en heb gitaren voor Cynic versleuteld. En meerdere mensen in het topic wel dingen verkocht.
reverb had wat minder gemogen, timing foutjes zitter er in het begin wat in, maar goed, je was volgens mij meer bezig met goed staan dan spelenquote:
Geld ook voor mij iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en als je iets dichterbij gewoont had, had je mijn gitaren ook al mogen doen
Zo ver is het niet. Maar iets meer dan 2 uur rijden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en als je iets dichterbij gewoont had, had je mijn gitaren ook al mogen doen
Een hele gitaar op de post gooien lijkt me dan weer helemaal niks eigenlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
En de TNT bezorgd graag, kost maar een paar euro.
Ja, met jouw manier van verpakken kan het ook moeilijk stuk gaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef The_Dean het volgende:
Drie keer een verstuurd, drie keer perfecte staat aangekomen
Daar zit ook wel weer wat in....quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, met jouw manier van verpakken kan het ook moeilijk stuk gaan.
ik sta me broek omhoog te trekken daarom in het beginquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
reverb had wat minder gemogen, timing foutjes zitter er in het begin wat in, maar goed, je was volgens mij meer bezig met goed staan dan spelen
daarnaast wel lekker gespeeld, had wel wat meer energie in mogen zitten, maar mij lukt het nog niet eens het nummer onder de knie te krijgen, dus ik moet niet zeveren
The Wallquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:48 schreef blckbb het volgende:
Voornemen voor morgen: deze ga ik effe leren op m'n strat
Kan niet wachten tot die Boss er is. Kan ik echt alle geluiden mee creeëren die ik wil in een handomdraai. Beter dan dat LED schermpje van nu
Zodra je er achter bent hoe je settings op kan slaan in de geheugenbanken, meld het dan even want daar ben ik na 6 jaar nog steeds niet achter.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:48 schreef blckbb het volgende:
Kan niet wachten tot die Boss er is. Kan ik echt alle geluiden mee creeëren die ik wil in een handomdraai. Beter dan dat LED schermpje van nu
Pink Floydquote:
Hmmm, ik ga het voor je proberenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zodra je er achter bent hoe je settings op kan slaan in de geheugenbanken, meld het dan even want daar ben ik na 6 jaar nog steeds niet achter.
Zo'n PocketPod lijkt me wel leukquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat vind ik ideaal aan die pod van me, je kan alles op je pc editten
[ afbeelding ]
Dat is wel heel erg gemakkelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
klikt wwe; koel "Dquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zelf ff wat gekloot
http://www.speedyshare.com/files/26082001/Naamloos_5_.mp3
Beetje overkill maar klinkt toch wel grappig
Hangt er vanaf wat het moet kostenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg gemakkelijk.
Iemand een ME-50 kopen?
Klopt, maar mijn schema laat het niet echt toe om 2 keer 4 uur er voor uit te trekken...quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo ver is het niet. Maar iets meer dan 2 uur rijden.
TNT vertrouw ik niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
En de TNT bezorgd graag, kost maar een paar euro.
hmm, zoiets zou ik ook moeten kunnen, nog nooit geprobeerd though..quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je mag hem ook brengen en wachten tot ik weer eens naar Kerkrade kom, dan lever ik hem wel af. Maar weet niet hoe lang je hem kwijt kan/wilquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:44 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn schema laat het niet echt toe om 2 keer 4 uur er voor uit te trekken...
[..]
TNT vertrouw ik niet.
Dat is een ander punt inderdaad, gezien het mijn main gitaar is, kan ik hem eigenlijk niet missenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je mag hem ook brengen en wachten tot ik weer eens naar Kerkrade kom, dan lever ik hem wel af. Maar weet niet hoe lang je hem kwijt kan/wil
Boeiend.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:59 schreef guitarist het volgende:
Thomann bestelling gedaan met een kennis. Sorry, Kamo.
doe eerst maar eens 010, anders is hele grote stap... Verschil merk je vooral met bends enzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Dat is een ander punt inderdaad, gezien het mijn main gitaar is, kan ik hem eigenlijk niet missen
Misschien vandaag of morgen maar eens dikkere snaren er op zetten. Wat raden jullie aan qua dikte? zit nu .009 op, zat zelf te denken aan 011?
snap ik, maar 010 is op zich niet eens zo groot verschil, al speel ik daar zeer weinig mee eigenlijk (1 gitaar heeft geloof ik 010 er op liggen, dacht ik). Zal er iig even goed over na gaan denkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:19 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
doe eerst maar eens 010, anders is hele grote stap... Verschil merk je vooral met bends enzo
Goed nadenken ?? Klinkt alsof je een dure gitaar gaat kopen ipv een pakje snaren van 3 euro.... pleur ze erop is het niks dan weer erafquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
snap ik, maar 010 is op zich niet eens zo groot verschil, al speel ik daar zeer weinig mee eigenlijk (1 gitaar heeft geloof ik 010 er op liggen, dacht ik). Zal er iig even goed over na gaan denken
Jij hebt alles ook omlaag gestemd toch? Dan is het eigenlijk wel aan te raden om .011 te pakken. Moet je wel je brug weer wat afstellen [Floyd toch?].quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Dat is een ander punt inderdaad, gezien het mijn main gitaar is, kan ik hem eigenlijk niet missen
Misschien vandaag of morgen maar eens dikkere snaren er op zetten. Wat raden jullie aan qua dikte? zit nu .009 op, zat zelf te denken aan .011?
Hoeft niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Phantom_Lord het volgende:
als je nieuwe snaren erop zet moet je altijd je brug weer opnieuw instellen.
als je andere dikte snaren erop zet ..quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Phantom_Lord het volgende:
als je nieuwe snaren erop zet moet je altijd je brug weer opnieuw instellen.
pleur ze erop is het punt wat het lastigst is, gezien ik dan heel me floyd opnieuw af kan gaan stellen, vandaar dat het niet zo makkelijk is voor me om het er zo even op te leggen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Goed nadenken ?? Klinkt alsof je een dure gitaar gaat kopen ipv een pakje snaren van 3 euro.... pleur ze erop is het niks dan weer eraf
nee, gewoon standaard tuning voor een 7-snaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij hebt alles ook omlaag gestemd toch? Dan is het eigenlijk wel aan te raden om .011 te pakken. Moet je wel je brug weer wat afstellen [Floyd toch?].
Dan verbaasd het me nog dat je met .009 speelt. Dan is .010 ook wel aan te raden, alleen al om het wat vollere geluid.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:56 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
pleur ze erop is het punt wat het lastigst is, gezien ik dan heel me floyd opnieuw af kan gaan stellen, vandaar dat het niet zo makkelijk is voor me om het er zo even op te leggen.
[..]
nee, gewoon standaard tuning voor een 7-snaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |