Zelf ff wat geklootquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:24 schreef genakt het volgende:
[..]
![]()
ja solo van rage is dan leuk om mee te oefenen is niet zo moeilijk
quote:
VET!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:05 schreef Muchachooo het volgende:
Haha uit de sig van een GitaarNet user
[..]
Oh en hier ben ik afgelopen zondag geweest![]()
[ afbeelding ]
en als je iets dichterbij gewoont had, had je mijn gitaren ook al mogen doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, Witch komt hier binnenkort met een der bandleden. Verder heb ik brother52 al meerdere keren geholpen en heb gitaren voor Cynic versleuteld. En meerdere mensen in het topic wel dingen verkocht.
reverb had wat minder gemogen, timing foutjes zitter er in het begin wat in, maar goed, je was volgens mij meer bezig met goed staan dan spelenquote:
Geld ook voor mij iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en als je iets dichterbij gewoont had, had je mijn gitaren ook al mogen doen
Zo ver is het niet. Maar iets meer dan 2 uur rijden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en als je iets dichterbij gewoont had, had je mijn gitaren ook al mogen doen
Een hele gitaar op de post gooien lijkt me dan weer helemaal niks eigenlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
En de TNT bezorgd graag, kost maar een paar euro.
Ja, met jouw manier van verpakken kan het ook moeilijk stuk gaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef The_Dean het volgende:
Drie keer een verstuurd, drie keer perfecte staat aangekomen
Daar zit ook wel weer wat in....quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, met jouw manier van verpakken kan het ook moeilijk stuk gaan.
ik sta me broek omhoog te trekken daarom in het beginquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
reverb had wat minder gemogen, timing foutjes zitter er in het begin wat in, maar goed, je was volgens mij meer bezig met goed staan dan spelen
daarnaast wel lekker gespeeld, had wel wat meer energie in mogen zitten, maar mij lukt het nog niet eens het nummer onder de knie te krijgen, dus ik moet niet zeveren
The Wallquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:48 schreef blckbb het volgende:
Voornemen voor morgen: deze ga ik effe leren op m'n strat
Kan niet wachten tot die Boss er is. Kan ik echt alle geluiden mee creeëren die ik wil in een handomdraai. Beter dan dat LED schermpje van nu
Zodra je er achter bent hoe je settings op kan slaan in de geheugenbanken, meld het dan even want daar ben ik na 6 jaar nog steeds niet achter.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:48 schreef blckbb het volgende:
Kan niet wachten tot die Boss er is. Kan ik echt alle geluiden mee creeëren die ik wil in een handomdraai. Beter dan dat LED schermpje van nu
Pink Floydquote:
Hmmm, ik ga het voor je proberenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zodra je er achter bent hoe je settings op kan slaan in de geheugenbanken, meld het dan even want daar ben ik na 6 jaar nog steeds niet achter.
Zo'n PocketPod lijkt me wel leukquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat vind ik ideaal aan die pod van me, je kan alles op je pc editten
[ afbeelding ]
Dat is wel heel erg gemakkelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat vind ik ideaal aan die pod van me, je kan alles op je pc editten
[ afbeelding ]
klikt wwe; koel "Dquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zelf ff wat gekloot
http://www.speedyshare.com/files/26082001/Naamloos_5_.mp3
Beetje overkill maar klinkt toch wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |