Hangt er vanaf wat het moet kostenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg gemakkelijk.
Iemand een ME-50 kopen?
Klopt, maar mijn schema laat het niet echt toe om 2 keer 4 uur er voor uit te trekken...quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo ver is het niet. Maar iets meer dan 2 uur rijden.
TNT vertrouw ik niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
En de TNT bezorgd graag, kost maar een paar euro.
hmm, zoiets zou ik ook moeten kunnen, nog nooit geprobeerd though..quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat vind ik ideaal aan die pod van me, je kan alles op je pc editten
[ afbeelding ]
Je mag hem ook brengen en wachten tot ik weer eens naar Kerkrade kom, dan lever ik hem wel af. Maar weet niet hoe lang je hem kwijt kan/wilquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:44 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn schema laat het niet echt toe om 2 keer 4 uur er voor uit te trekken...
[..]
TNT vertrouw ik niet.
Dat is een ander punt inderdaad, gezien het mijn main gitaar is, kan ik hem eigenlijk niet missenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je mag hem ook brengen en wachten tot ik weer eens naar Kerkrade kom, dan lever ik hem wel af. Maar weet niet hoe lang je hem kwijt kan/wil
Boeiend.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:59 schreef guitarist het volgende:
Thomann bestelling gedaan met een kennis. Sorry, Kamo.
doe eerst maar eens 010, anders is hele grote stap... Verschil merk je vooral met bends enzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Dat is een ander punt inderdaad, gezien het mijn main gitaar is, kan ik hem eigenlijk niet missen
Misschien vandaag of morgen maar eens dikkere snaren er op zetten. Wat raden jullie aan qua dikte? zit nu .009 op, zat zelf te denken aan 011?
snap ik, maar 010 is op zich niet eens zo groot verschil, al speel ik daar zeer weinig mee eigenlijk (1 gitaar heeft geloof ik 010 er op liggen, dacht ik). Zal er iig even goed over na gaan denkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:19 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
doe eerst maar eens 010, anders is hele grote stap... Verschil merk je vooral met bends enzo
Goed nadenken ?? Klinkt alsof je een dure gitaar gaat kopen ipv een pakje snaren van 3 euro.... pleur ze erop is het niks dan weer erafquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
snap ik, maar 010 is op zich niet eens zo groot verschil, al speel ik daar zeer weinig mee eigenlijk (1 gitaar heeft geloof ik 010 er op liggen, dacht ik). Zal er iig even goed over na gaan denken
Jij hebt alles ook omlaag gestemd toch? Dan is het eigenlijk wel aan te raden om .011 te pakken. Moet je wel je brug weer wat afstellen [Floyd toch?].quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Dat is een ander punt inderdaad, gezien het mijn main gitaar is, kan ik hem eigenlijk niet missen
Misschien vandaag of morgen maar eens dikkere snaren er op zetten. Wat raden jullie aan qua dikte? zit nu .009 op, zat zelf te denken aan .011?
Hoeft niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Phantom_Lord het volgende:
als je nieuwe snaren erop zet moet je altijd je brug weer opnieuw instellen.
als je andere dikte snaren erop zet ..quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Phantom_Lord het volgende:
als je nieuwe snaren erop zet moet je altijd je brug weer opnieuw instellen.
pleur ze erop is het punt wat het lastigst is, gezien ik dan heel me floyd opnieuw af kan gaan stellen, vandaar dat het niet zo makkelijk is voor me om het er zo even op te leggen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Goed nadenken ?? Klinkt alsof je een dure gitaar gaat kopen ipv een pakje snaren van 3 euro.... pleur ze erop is het niks dan weer eraf
nee, gewoon standaard tuning voor een 7-snaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij hebt alles ook omlaag gestemd toch? Dan is het eigenlijk wel aan te raden om .011 te pakken. Moet je wel je brug weer wat afstellen [Floyd toch?].
Dan verbaasd het me nog dat je met .009 speelt. Dan is .010 ook wel aan te raden, alleen al om het wat vollere geluid.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:56 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
pleur ze erop is het punt wat het lastigst is, gezien ik dan heel me floyd opnieuw af kan gaan stellen, vandaar dat het niet zo makkelijk is voor me om het er zo even op te leggen.
[..]
nee, gewoon standaard tuning voor een 7-snaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |