Ook dat ja.quote:
Precies, en als je die tevreden houdt komen die weer met nieuwe kennissen aanzettenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, Witch komt hier binnenkort met een der bandleden. Verder heb ik brother52 al meerdere keren geholpen en heb gitaren voor Cynic versleuteld. En meerdere mensen in het topic wel dingen verkocht.
HAHAHA WAT HANGT JE GITAAR HOOG HOMOOOOquote:
dit is pas de 3 keer dat ik staand speel ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies, en als je die tevreden houdt komen die weer met nieuwe kennissen aanzetten
[..]
HAHAHA WAT HANGT JE GITAAR HOOG HOMOOOO![]()
nah wel tof gespeeldik vind alleen dat je zo'n nummer wel wat agressiever moet spelen, het is een heel energiek nummer en nu veeg je wel een beetje lafjes over die snaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door genakt op 05-01-2011 20:34:18 ]Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:29 schreef genakt het volgende:
[..]Ik wilde het niet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
ach je dribbel heeft wel gelijk dan hahaquote:
nee joh meer gainquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:37 schreef Muchachooo het volgende:
Gast, MINDER GAIN
can't you see my ear is bleeding?
Wel goed gespeeld, maar idd wat dribbel_ zei, er mag wat energie bij
klinkt wel goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef Muchachooo het volgende:
Ff tussendoor he, iemand heeft dit:
http://dl.dropbox.com/u/14475912/Path%20I.mp3
gespeeld op dit onding:
[ afbeelding ]
voor de niet-kenners, dat ding is een 2 kanaals 1W buizencombo, kleiner dan een krat bier.
Blackstar!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef Muchachooo het volgende:
Ff tussendoor he, iemand heeft dit:
http://dl.dropbox.com/u/14475912/Path%20I.mp3
gespeeld op dit onding:
[ afbeelding ]
voor de niet-kenners, dat ding is een 2 kanaals 1W buizencombo, kleiner dan een krat bier.
is dat mp3tje wat erbij zit echt demo van die amp of een bestaand nummer want vind hem wel vetquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:48 schreef Muchachooo het volgende:
Ik ga dat ding winnen met de prijsvraag uit de december editie van de Gitarist jonge!![]()
Vet manquote:
is een nummer van die vent z'n band. ff kijken of hij een link naar zijn bandprofiel heeft gepost ergens..quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:54 schreef genakt het volgende:
[..]
is dat mp3tje wat erbij zit echt demo van die amp of een bestaand nummer want vind hem wel vet
yes dank jequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:00 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
is een nummer van die vent z'n band. ff kijken of hij een link naar zijn bandprofiel heeft gepost ergens..
EDIT: http://www.myspace.com/dieforthepurposeofliving
Als het nou een giga gifwolk word die over Delft gaat drijven; heb ik ff de komende dagen (sort of) vrij!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu zit ik door genakt ook met m'n whammy te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |