Dat had in inderdaad te laat door.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij gaat weg als je je kleurtje verandert.
En ik Geile Pedofiel :'')quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:58 schreef hole1988 het volgende:
ik zou de tag "ik heb zoveel schijt aan alles dat ik stront te kort kom" willen hebben
tagje aanvragen en zie zelfquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:58 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe werkt dit? heb nu op een kleur gedrukt, gaat het dan automatisch? en een tagje?
Tagje moet je vragen duh, lees eens.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:58 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe werkt dit? heb nu op een kleur gedrukt, gaat het dan automatisch? en een tagje?
Want Glowmouse staat ook te popelen dat jij weer eens om een tag zeurt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:58 schreef Berend. het volgende:
Fuu, dit is niet stoer. Ik wil een andere.
Waarom zou dat niet kunnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat kan toch niet?![]()
Heb het nummer volgens mij niet eens meer
Kleur automatisch, tag kan je hier vragenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:58 schreef Dagoduck het volgende:
Nou jij hebt volgens mij meer gesproken met Alberto dan ik?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
Nieuwjaarstagjes zijn zeldzaam, want die worden niet meer uitgedeeld. Je kunt nog wel je kleurtje veranderen, maar niet naar F70A0A.
ahh toe, ik was nog voor 2 uurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
Nieuwjaarstagjes zijn zeldzaam, want die worden niet meer uitgedeeld. Je kunt nog wel je kleurtje veranderen, maar niet naar F70A0A.
Ahh hoe naaiend, mensen na mij kregen wel hun tagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
GMquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
ik troost jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ahh hoe naaiend, mensen na mij kregen wel hun tag
En hoelang blijft dit zo, ik ben nu we zeldzaam natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
Dit ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat eerste zou best kunnen, maar dat tweede betwijfel ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nou jij hebt volgens mij meer gesproken met Alberto dan ik?
Hij kent me vast niet eens meer
ik zit hier om jou te naaienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je kan nu wel van kleur veranderen zonder dat je tag verloren gaat, toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
Ik had nog een heel stuk voor 2 uur aangevraagd, krijg ik die dan nog?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je kan nu wel van kleur veranderen zonder dat je tag verloren gaat, toch?
Dan ben ik de enige die faalhaas heeft aangevraagdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
Okquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
nee, dat was geen leuke tag.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:02 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik had nog een heel stuk voor 2 uur aangevraagd, krijg ik die dan nog?
quote:
Klapjosti was wel leuk.quote:
Maar jij bent dan ook de enige die die verdient.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ben ik de enige die faalhaas heeft aangevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo bijzonder was het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat eerste zou best kunnen, maar dat tweede betwijfel ik
quote:
Daar dachten de media anders overquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zo bijzonder was het nou ook weer niet
roodquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
Welk kleurtje vinden jullie bij mij passen?
Zwart. Zo donker mogelijk. Houdt de energierekening het laagst, Dagobert.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
Welk kleurtje vinden jullie bij mij passen?
Wanneer was het eigenlijk? Volgens mij ook weer bijna een jaar geledenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Haha ja oke, maar hij vond het niet zo bijzonder
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
... en dan past je ondertitel ook nog eens bij je.![]()
Alles klopt. Goed begin in 2011.
Ja best lang, was in maart.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wanneer was het eigenlijk? Volgens mij ook weer bijna een jaar geleden
Wel jammer dat die geocities website nu weg isquote:
Die site was toch graflelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel jammer dat die geocities website nu weg is
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Die site was toch graflelijkDie zou ik mijn oma nog niet laten bezoeken.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Het aantal kleurlingen schrikt hem af
Maar nu ga ik slapen! Fijne avond nog!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
true that
Wat dat betreft heb je een goede daad verricht
Welterustenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar nu ga ik slapen! Fijne avond nog!
Ik had trouwens wel wat leuks terug voor dat telefoonnummer
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
is GM nog in het land van de levenden?
Nee! Zo'n eenmalige foto behandel je toch met respectquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Welterustenen je hebt er toch niet op zitten fappen hé
Dat is je geradenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:20 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee! Zo'n eenmalige foto behandel je toch met respect
kan je niet een soort van inventarisatie doen wat een beetje de gemiddelde kleursmaak is van fok? hoeveel % elke kleur is aangevraagd, hoeveel bij de mannen/vrouwenquote:
Wel jammer dat niet alles wat voor die tijd aangevraagd ook gegeven isquote:
Ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel jammer dat niet alles wat voor die tijd aangevraagd ook gegeven is
Je bent crew, crew houdt hun eigen tagje.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel jammer dat niet alles wat voor die tijd aangevraagd ook gegeven is
of juist groen, de kleur van de jalapeńoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
roodachtig, want rood = superheld
Echt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je bent crew, crew houdt hun eigen tagje.
wil je die? die heeft wel een heel groot nadeel, namelijk als Danny boos wordt op mij.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?
* noteert eerste gevonden nadeel van crew zijn*
En jouw "tegen-danny-beschermer-mods dan?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
wil je die? die heeft wel een heel groot nadeel, namelijk als Danny boos wordt op mij.
Wat voor nadeel? Mn eerste note/ban?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
wil je die? die heeft wel een heel groot nadeel, namelijk als Danny boos wordt op mij.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:29 schreef Dagoduck het volgende:
GlowMouse, jij bent toch briliant ?! Weet jij nog een leuke signature voor mij
heb jij een mooi leven?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat voor nadeel? Mn eerste note/ban?
was 't maar waar, ik doe mboquote:
je moet hem beschermen heh, dan ga je tegen danny's wil in en dan is die kans denk ik wel groot hehquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat voor nadeel? Mn eerste note/ban?
Tot nu toe wel jaquote:
Dan sterft mijn alter ego iig voor een goed doel, faalhaas!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je moet hem beschermen heh, dan ga je tegen danny's wil in en dan is die kans denk ik wel groot heh
mijn alter ego zal ooit sterven omwille van kwaliteit in ONZquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tot nu toe wel ja
[..]
Dan sterft mijn alter ego iig voor een goed doel, faalhaas!
had je toch al?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:34 schreef Yi-Long het volgende:
Ik wil ook meedoen maar ik wil graag de kleur zwart als het kan...!?
nee. Nog 5 minuten mensen, vraag je tag snel aan!quote:
Als geintje toch wel?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
nee. Nog 5 minuten mensen, vraag je tag snel aan!
nee, een ludieke actie moet geen grote verwarring veroorzakenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als geintje toch wel?
Anders Ubermod?
Ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:36 schreef ry4life het volgende:
Ik kan de tags niet zien op mobiel
Heb ik er een?
Als je je tieten even laat zien wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:36 schreef ry4life het volgende:
Ik kan de tags niet zien op mobiel
Heb ik er een?
In Pol is dat wel grappig hoor, een beetje verwarring.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
nee, een ludieke actie moet geen grote verwarring veroorzaken
Nee. Sorry.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:37 schreef MarkM het volgende:
[..]
Als je je tieten even laat zien wel.
zo dan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, maar dan staat er niet bij dat ik deelnemer van de kleurtjesactie ben....
zelf doen op http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.phpquote:
zo is dat, Het is patat kan wel bijvoorbeeld.quote:
het is 10 minuten laterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
nee. Nog 5 minuten mensen, vraag je tag snel aan!
G E D I S S T.quote:
Hm had het gedaan maar ben weer zwart?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zelf doen op http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
geen dankquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:46 schreef 2cv het volgende:
Hartelijk dank voor het tagje en het kleurtje !
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:56 schreef Berend. het volgende:
Wat vorig jaar een heel groot succes was, gaat FOK! dit jaar gewoon herhalen. Om de bekendheid van FOK! onder het gewone volk te vergroten moet je naar de kleurtjestool™ gaan om je nick een kleurtje te geven. Wees er snel bij, want de duur van de actie is beperkt.
haha, garpig enzquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
haha ik kon het dus gewoon zelf kiezen
inderdaadquote:
kan je natuurlijk alleen doen als je de baas bentquote:
bedanktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:50 schreef Desunoto het volgende:
Hippies! Ik houd van hippies. Hippies zijn cool.
van mij welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
Mag ik cola verslaafd achter mijn nickname?
Haaj.quote:
kweenie, even kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn die tags ander lettertype dan normaal?
Ligt aan jou.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn die tags ander lettertype dan normaal?
pisse dan.quote:
leest niemand de OP?quote:
En nu?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:58 schreef GlowMouse het volgende:
179 users hebben een kleurtje, Paxcon heeft zijn kleurtje het vaakst gewijzigd.
ik weet alles, stel me maar een vraag.quote:
Hoe krijg je een tag?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet alles, stel me maar een vraag.
aanvragen, wachten tot er een MOD langskomt die 'm veranderd.quote:
Ik zou willen dat ik het kon, Famouseman.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
aanvragen, wachten tot er een MOD langskomt die 'm veranderd.
mods kunnen geen tag krijgen.quote:
ik geloof je op je woord, het spijt me.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het kon, Famouseman.
dat weet ík zelfs niet eens.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:10 schreef o.us het volgende:
Zal vast wel eerder gevraagd zijn maar voor hoelang houd je je kleur en tag en tot hoelang gaat de actie door?
Was een vraag naar degenen die het vast wel weten, like GM.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat weet ík zelfs niet eens.
Haha sorryquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:58 schreef GlowMouse het volgende:
179 users hebben een kleurtje, Paxcon heeft zijn kleurtje het vaakst gewijzigd.
Nonde.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:16 schreef Papabear het volgende:
KleurtjesactieJe moet wel heel lijp, of straalbezopen zijn, wil je daaraan meedoen
ju?quote:
quote:
DANK U !!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:13 schreef Dottey het volgende:
Ik zou graag de Tag " Creatief" willen ontvangen! Thanks!
Ik ben net een boek aan het lezen over jou!!!quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik ben net een boek aan het lezen over jou!!!
Daarin heb je geen navel... dus graag een pica van je sixpackquote:
quote:
Eerst m'n zeepje oprapenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:22 schreef Bellatrix het volgende:
Oja ik wil ook een tag:
Deze neger lust wel een kopje thee.
Alvast bedankt.
Zie PM.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Daarin heb je geen navel... dus graag een pica van je sixpack![]()
Tzelfde.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:23 schreef liesje1979 het volgende:
Dit herinner ik mij nog van vorig jaar
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
jij blijft blauw?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:23 schreef liesje1979 het volgende:
Dit herinner ik mij nog van vorig jaar
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:23 schreef tomaat52 het volgende:
Mag ik een tag met "Loves Dottey" ? Kleur rood graag.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:56 schreef Berend. het volgende:
Wat vorig jaar een heel groot succes was, gaat FOK! dit jaar gewoon herhalen. Om de bekendheid van FOK! onder het gewone volk te vergroten moet je naar de kleurtjestool™ gaan om je nick een kleurtje te geven. Wees er snel bij, want de duur van de actie is beperkt.
sms KPD ON naar 0900-DANNYquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:23 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Mag ik de tag "hopeloze drugsverslaafde"?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:28 schreef naatje_1 het volgende:
Stiekem is dit nu de betere nachtbagger
Busted!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:38 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je kan heul niet naar een 0900 nummer smsen
Dat zou niet dezelfde extase geven.quote:
Wel als je er voor moet betalen, niet dat dit voor mij ooit een overweging waard is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zou niet dezelfde extase geven.
ik!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, je bent roze, wie wilt nou roze, .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |