Echt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je bent crew, crew houdt hun eigen tagje.
wil je die? die heeft wel een heel groot nadeel, namelijk als Danny boos wordt op mij.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?
* noteert eerste gevonden nadeel van crew zijn*
En jouw "tegen-danny-beschermer-mods dan?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
wil je die? die heeft wel een heel groot nadeel, namelijk als Danny boos wordt op mij.
Wat voor nadeel? Mn eerste note/ban?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
wil je die? die heeft wel een heel groot nadeel, namelijk als Danny boos wordt op mij.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:29 schreef Dagoduck het volgende:
GlowMouse, jij bent toch briliant ?! Weet jij nog een leuke signature voor mij
heb jij een mooi leven?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat voor nadeel? Mn eerste note/ban?
was 't maar waar, ik doe mboquote:
je moet hem beschermen heh, dan ga je tegen danny's wil in en dan is die kans denk ik wel groot hehquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat voor nadeel? Mn eerste note/ban?
Tot nu toe wel jaquote:
Dan sterft mijn alter ego iig voor een goed doel, faalhaas!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je moet hem beschermen heh, dan ga je tegen danny's wil in en dan is die kans denk ik wel groot heh
mijn alter ego zal ooit sterven omwille van kwaliteit in ONZquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tot nu toe wel ja
[..]
Dan sterft mijn alter ego iig voor een goed doel, faalhaas!
had je toch al?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:34 schreef Yi-Long het volgende:
Ik wil ook meedoen maar ik wil graag de kleur zwart als het kan...!?
nee. Nog 5 minuten mensen, vraag je tag snel aan!quote:
Als geintje toch wel?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
nee. Nog 5 minuten mensen, vraag je tag snel aan!
nee, een ludieke actie moet geen grote verwarring veroorzakenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als geintje toch wel?
Anders Ubermod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |