Kleur automatisch, tag kan je hier vragenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:58 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe werkt dit? heb nu op een kleur gedrukt, gaat het dan automatisch? en een tagje?
Nou jij hebt volgens mij meer gesproken met Alberto dan ik?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
Nieuwjaarstagjes zijn zeldzaam, want die worden niet meer uitgedeeld. Je kunt nog wel je kleurtje veranderen, maar niet naar F70A0A.
ahh toe, ik was nog voor 2 uurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
Nieuwjaarstagjes zijn zeldzaam, want die worden niet meer uitgedeeld. Je kunt nog wel je kleurtje veranderen, maar niet naar F70A0A.
Ahh hoe naaiend, mensen na mij kregen wel hun tagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
GMquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
ik troost jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ahh hoe naaiend, mensen na mij kregen wel hun tag
En hoelang blijft dit zo, ik ben nu we zeldzaam natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
Dit ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ahh hoe naaiend, mensen na mij kregen wel hun tag
Dat eerste zou best kunnen, maar dat tweede betwijfel ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nou jij hebt volgens mij meer gesproken met Alberto dan ik?
Hij kent me vast niet eens meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |