Die tag nog even, hè.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:20 schreef Harajuku. het volgende:
Paars met een awesome tag die je zelf verzint graag. Ik vecht Danny voor jou, dus kom op.
Paars is liefdequote:
quote:
welke rgb is mooi paars? zie http://www.colorpicker.com/quote:
9010E6 denk ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
welke rgb is mooi paars? zie http://www.colorpicker.com/
Hij fixt al even een goeie paars.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:27 schreef DeLuna het volgende:
Alstjeblieft GlowMouse?Paars! Donkerpaars dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie tag trouwens.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij fixt al even een goeie paars.
Maar Desunoto-san Wat is er mis met je gebruikersnaam?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:28 schreef Desunoto het volgende:
Komt er ook nog een keer iets om je username te veranderen? Want ik ben deze meer dan zat.
Omdat je dat zelf moet doen?quote:
Ik vind hem nu stom. Het klinkt dom als je het uitspreekt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar Desunoto-san Wat is er mis met je gebruikersnaam?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:29 schreef porsche1 het volgende:
GM!Door mijn topic is dit er weer! Dus mag ik ook mijn tag+kleur?
kleur moet je zelf doen, tag moet je hier neerzetten.quote:
Je vergeet mew wat ik door de drukte wel kan voorstellenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
kleur moet je zelf doen, tag moet je hier neerzetten.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:28 schreef porsche1 het volgende:
CC0A17 Met de tag "Henk de Vries SN".
als mod moet je trots je eigen tag dragen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oeh done
kan jij me het tagje 'Boks ouwe!' geven?
jamaarjamaarjamaarjamaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
als mod moet je trots je eigen tag dragen.
Hoi vonne.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:38 schreef yvonne het volgende:
Die felle vallen een beetje weg, jammer
Sorry.quote:
staat erbijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:39 schreef ElmoFan het volgende:
Kan dit kleurtje erbij? 347C17 dat is donkergroen. En als tag "Badass motherfokker"
Ook voor jou! *boks!quote:
Zoals wie?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:39 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Er zijn anderen die die tag meer verdienen.
Ik kan het amper lezenquote:
Maak er maar PSV van. Als dat nog kan tenminste.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je vergeet mew wat ik door de drukte wel kan voorstellen
Doe overigens maar donker groen Tagje maak neit uit. Misschien ex-mod ofzo
Als we het nu allemaal heel lief vragen?quote:
Alberto wijst mij niet afquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:41 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer voor tag?
Heeft Stegeman je niet afgewezen?
Dan wil ik op zijn minst bewijsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Echt wel, heb het hem zelf gevraagd
Ik zie hem nog bij jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:42 schreef Poemgirl het volgende:
Rustig iedereen! Anders kan Glowmouse het niet meer aan.
En ik wil ook wel graag weten waarom mijn tag weer weg is
Die van mij naar jou?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:43 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zal ik een screenshot posten van de smsjes?
Owndquote:
Ik heb nog steeds het vermoeden dat het nummer wat ik heb van Alberto nep isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Heb jij smsjes naar mij gestuurd?
Van Alberto naar mij
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het vermoeden dat het nummer wat ik heb van Alberto nep is
niet liegen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:47 schreef TheHolyTiamat het volgende:
Ik wil graag als tag: UFO's bestaan.
jij niet, je moet je eerst aansluiten bij Glowmous, ik wil een kleurtje.quote:
Alsjebliiiiiiiiiiiiiiieft ik smeek het je EN EN EN.... ik geef je cake!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gadverdamme geef me ajb echt rood en niet zo'n nichtenkleur
F70A0A
Alsjeblieft!
Doe dan vriend van Bill W. en Dr. Bobquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:46 schreef Studiotje het volgende:
Mag ik 'Anonieme Alcoholist' als tag?
dan krijg ik ruzie met Dannyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Alsjebliiiiiiiiiiiiiiieft ik smeek het je EN EN EN.... ik geef je cake!
Dramaqueenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:49 schreef Myraela het volgende:
GM, verzin zelf eens een toffe tag voor me. Ik ben inspiratieloos.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:23 schreef Wasmachinemann het volgende:
Great_Blast Der is maar een Mew en dat ben ik!, 72 uur.
sluit je maar aan bij Glowmous, ik wil een kleurtje., met een beetje geluk mag je achter BX staanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:49 schreef Myraela het volgende:
GM, verzin zelf eens een toffe tag voor me. Ik ben inspiratieloos.
Ik hoop het hem ooit persoonlijk te kunnen vragenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Echt serieus, dat je het nog steeds niet gelooft
Af!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:50 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Wacht welke kleur heb ik? ik zie blauw maar het kan ook best paars zijn...
Paars? Oke, paars is wel baas.quote:
Je mag nabbel wel hebben..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil niet zeuren, maar waarom word ik overgeslagen?
Maar ik ben bang voor Danny.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
sluit je maar aan bij Glowmous, ik wil een kleurtje., met een beetje geluk mag je achter BX staan
Datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil niet zeuren, maar waarom word ik overgeslagen?
Uh nee, maar hij heeft jou toch een beetje afgewezen in die smsjes die hij naar jou stuurde?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoop het hem ooit persoonlijk te kunnen vragenMaar laten we er dan maar even vanuit gaan dat het echt is
Dan heb je toch niet serieus smsjes waarbij hij mij afwijst hé?
Dat kan mijn hartje niet aan
Oh jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:51 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Uh nee, maar hij heeft jou toch een beetje afgewezen in die smsjes die hij naar jou stuurde?
Hij wou niet met je drinken ofzo?
Dat is hetzelfdequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh janou ja, hij wees mij niet echt af maar reageerde er niet op
Ja dan krijgt niemand meer ene tagje en zijn wij uniek.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:52 schreef Poemgirl het volgende:
Is het afgelopen als dit topic vol is?
Nee, dat meende ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:52 schreef Kyr het volgende:
[..]
Geen zin om het hele topic door te lezen en een unieke te uitzoeken
Was het alweer vergetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:52 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde![]()
Ik wil ook wel ipv Alberto hoor
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dan krijgt niemand meer ene tagje en zijn wij uniek.SPAMMEN
Tot 31 december 2011?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dan krijgt niemand meer ene tagje en zijn wij uniek.SPAMMEN
Waarom dacht ik daar niet aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee, nu wil ik een ander tagje hoor.GM, mag ik nu dan Gleek? En dan hopen dat niemand hem jat?
Regel een date voor me met Albertoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sorry![]()
Kan ik het nog goed maken?
Hij gaat weg als je je kleurtje verandert.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:54 schreef Rikketik het volgende:
Omdat hij opeens weg was: mag ik weer "Onorigineel" als tag?
zelf doen, zie OPquote:
niet meer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij gaat weg als je je kleurtje verandert.
Je zeurt zelf!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:55 schreef naatje_1 het volgende:
En mensen die zeuren, mogen lekker oppleuren en krijgen geen tag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |