Joosterd Rijmt op Mosterd, Ban voor een maand of 3.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:20 schreef Joosterd het volgende:
Wasmachinemann Steekt veren bij AP in de kont , 2 weken weg
HAHA GENIAALSTE REDEN ooitquote:Op maandag 24 mei 2010 20:22 schreef n_uniet het volgende:
yvonne, mij een hartverlamming geven ik zou het nooit niet meer doen.
Toevoeging: Eigen Bans zorgen voor minpuntenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:25 schreef Chinless het volgende:
hij die in dit topic het vaakst genoemd wordt krijgt een prijs.
een vermelding in het banmeld topic met de opmerking nooit terug te komen.
AP doe je best.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:20 schreef n_uniet het volgende:
Crutch, internetrelaties hebben we al genoeg kan het met AP irl proberen.
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:43 schreef n_uniet het volgende:
Lespaulspelert, kan niet meekomen in dit topic en dus de enige echte autist mag een reisje speciaal onderwijs bestellen.
Lespaulspelert maken van flauwe fietsgrappen met betrekking tot banden. Ga jij de komende 48 uur maar aan je ketting trekkenquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:18 schreef n_uniet het volgende:
Lespaulspelert, grappen worden zo slecht dat ik bijna een TR had gemaakt voor het banmeldtopic.
Hoax.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wasmachinemann, kalk komt een wasmachine niet ten goede. Weekje weg.
wat een kut usernamequote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:58 schreef Snaavel het volgende:
Iedereenopfok geband omdat jullie teveel fok gebruiken
Wat zit jij mij te kutten? Jij dan met je 3000+ posts en wat heb je het over jullie, ik ben gewoon alleen hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:58 schreef Snaavel het volgende:
Iedereenopfok geband omdat jullie teveel fok gebruiken
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:04 schreef IedereenopFOK het volgende:
[..]
Wat zit jij mij te kutten? Jij dan met je 3000+ posts en wat heb je het over jullie, ik ben gewoon alleen hoor
DAT IS EEN HOAX, Wasmachineman schrijf je in het Duits-Nederlands als Wasmachinemann, Geen Wasmachineman!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:29 schreef KermitKikker het volgende:
Wasmachinemann, HOAX!!!!!1!@!2!!21EINZ!!, wasmachineman schrijf je met 1 n, kom maar terug na een snel cursus basisschool voor beginners
Wasmachinemann, wegens het niet beheersen van eenvoudige grammatica.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:47 schreef Wasmachinemann het volgende:
AdvancedPauperFlamen en userbashen, Nooit meer mailen, IP ban, Ip word door gegeven aan Justitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |