quote:Op maandag 24 mei 2010 22:18 schreef n_uniet het volgende:
Lespaulspelert, grappen worden zo slecht dat ik bijna een TR had gemaakt voor het banmeldtopic.
Hoax.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wasmachinemann, kalk komt een wasmachine niet ten goede. Weekje weg.
wat een kut usernamequote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:58 schreef Snaavel het volgende:
Iedereenopfok geband omdat jullie teveel fok gebruiken
Wat zit jij mij te kutten? Jij dan met je 3000+ posts en wat heb je het over jullie, ik ben gewoon alleen hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:58 schreef Snaavel het volgende:
Iedereenopfok geband omdat jullie teveel fok gebruiken
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:04 schreef IedereenopFOK het volgende:
[..]
Wat zit jij mij te kutten? Jij dan met je 3000+ posts en wat heb je het over jullie, ik ben gewoon alleen hoor
DAT IS EEN HOAX, Wasmachineman schrijf je in het Duits-Nederlands als Wasmachinemann, Geen Wasmachineman!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:29 schreef KermitKikker het volgende:
Wasmachinemann, HOAX!!!!!1!@!2!!21EINZ!!, wasmachineman schrijf je met 1 n, kom maar terug na een snel cursus basisschool voor beginners
Wasmachinemann, wegens het niet beheersen van eenvoudige grammatica.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:47 schreef Wasmachinemann het volgende:
AdvancedPauperFlamen en userbashen, Nooit meer mailen, IP ban, Ip word door gegeven aan Justitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |