Schoensmeer in mn haarquote:Op zondag 19 december 2010 00:39 schreef ainoo het volgende:
[..]
ja gewoon zo'n zonnebril die je hele gezicht bedekt. boeie italiaans of niet
Jij hebt hem natuurlijk opgegeten daarnaquote:Op zondag 19 december 2010 00:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik weet niet ik liep langs dus dat bord spaghetti tegen me : WAT KIJK JE JONGEUHH !! ik zeg eehm wat?!! opeens baf 2 klappen op mn smoel
quote:Op zondag 19 december 2010 00:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik gooide geraspte kaas tegen hem aan en hij jankennn joh
Ik pijp liever jouquote:Op zondag 19 december 2010 00:41 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb FIPO..nu moeten jullie allemaal een grote neger pijpen. Groetjes.
ik open 2 reeksen achter elkaar nu mga jij mij jij miijjij mij pijpen ha-ha.... gr grquote:Op zondag 19 december 2010 00:41 schreef HappyBob het volgende:
No thanks.quote:Op zondag 19 december 2010 00:41 schreef HappyBob het volgende:
ja zo'n plakkaat oranje shit op je gezicht. niet TE oranje hoor straks kom je weer zo nederlands overquote:Op zondag 19 december 2010 00:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Schoensmeer in mn haarEven zo'n zonnebankspray achtig iets dingesen en wat Ed Hardy kleding kopen en klaar ik kees
Of mij..quote:
Jij hebt nu voor een tweede keer eigen naam TT gemaakt..nu moet jij je vader pijpen.quote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik open 2 reeksen achter elkaar nu mga jij mij jij miijjij mij pijpen ha-ha.... gr gr
Heb jij even gelukquote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
No thanks.
Ik had post 300. Hoef ik dan niet?
quote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij hebt nu voor een tweede keer eigen naam TT gemaakt..nu moet jij je vader pijpen.
die slaapt helaasquote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij hebt nu voor een tweede keer eigen naam TT gemaakt..nu moet jij je vader pijpen.
Main.. Nu ben ik blij!quote:Op zondag 19 december 2010 00:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb jij even gelukJij mag een klein blank jongetje pijpen.
Des te makkelijker je hem pijpt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |