Schoensmeer in mn haarquote:Op zondag 19 december 2010 00:39 schreef ainoo het volgende:
[..]
ja gewoon zo'n zonnebril die je hele gezicht bedekt. boeie italiaans of niet
Jij hebt hem natuurlijk opgegeten daarnaquote:Op zondag 19 december 2010 00:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik weet niet ik liep langs dus dat bord spaghetti tegen me : WAT KIJK JE JONGEUHH !! ik zeg eehm wat?!! opeens baf 2 klappen op mn smoel
quote:Op zondag 19 december 2010 00:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik gooide geraspte kaas tegen hem aan en hij jankennn joh
Ik pijp liever jouquote:Op zondag 19 december 2010 00:41 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb FIPO..nu moeten jullie allemaal een grote neger pijpen. Groetjes.
ik open 2 reeksen achter elkaar nu mga jij mij jij miijjij mij pijpen ha-ha.... gr grquote:Op zondag 19 december 2010 00:41 schreef HappyBob het volgende:
No thanks.quote:Op zondag 19 december 2010 00:41 schreef HappyBob het volgende:
ja zo'n plakkaat oranje shit op je gezicht. niet TE oranje hoor straks kom je weer zo nederlands overquote:Op zondag 19 december 2010 00:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Schoensmeer in mn haarEven zo'n zonnebankspray achtig iets dingesen en wat Ed Hardy kleding kopen en klaar ik kees
Of mij..quote:
Jij hebt nu voor een tweede keer eigen naam TT gemaakt..nu moet jij je vader pijpen.quote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik open 2 reeksen achter elkaar nu mga jij mij jij miijjij mij pijpen ha-ha.... gr gr
Heb jij even gelukquote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
No thanks.
Ik had post 300. Hoef ik dan niet?
quote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij hebt nu voor een tweede keer eigen naam TT gemaakt..nu moet jij je vader pijpen.
die slaapt helaasquote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij hebt nu voor een tweede keer eigen naam TT gemaakt..nu moet jij je vader pijpen.
Main.. Nu ben ik blij!quote:Op zondag 19 december 2010 00:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb jij even gelukJij mag een klein blank jongetje pijpen.
Des te makkelijker je hem pijpt!quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier ga ik even over nadenken hoor.
quote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef ainoo het volgende:
[..]
ja zo'n plakkaat oranje shit op je gezicht. niet TE oranje hoor straks kom je weer zo nederlands over
Nieuwe ondertitelquote:
Maak hem pijpend wakker..hij denkt toch wel dat het je moeder of je zusje isquote:
Ja.. of niet!quote:Op zondag 19 december 2010 00:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maak hem pijpend wakker..hij denkt toch wel dat het je moeder of je zusje isGroetjes.
MYVquote:Op zondag 19 december 2010 00:45 schreef MYV het volgende:
Was een tijdje not very active in de NB maar ga me weer focussen op het topic der allerlevenlozen.skatjes.
MYV!quote:Op zondag 19 december 2010 00:45 schreef MYV het volgende:
Was een tijdje not very active in de NB maar ga me weer focussen op het topic der allerlevenlozen.skatjes.
Een kerstslinger. duhuh..quote:
FEEST FEEST! Hoi MYVquote:Op zondag 19 december 2010 00:45 schreef MYV het volgende:
kusje op je seks?quote:Op zondag 19 december 2010 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Honger staat me nog steeds beter
Heb altijd honger: eten, seks, aandacht, of gewoon happen.
Ik snapte het niet meer bij Honger.quote:Op zondag 19 december 2010 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Honger staat me nog steeds beter
Heb altijd honger: eten, seks, aandacht, of gewoon happen.
graag gedaanquote:Op zondag 19 december 2010 00:45 schreef cool15 het volgende:
Oceanview je bent een man naar mijn hart
ja stond op Whatsappquote:Op zondag 19 december 2010 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe wist je dat het nu seks wilde. Dat stond niet op twitter
Als je je daardoor beter voelt dan maar welquote:
Oh en je sig. faaltquote:Op zondag 19 december 2010 00:46 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Ik snapte het niet meer bij Honger.
Waarom doe je zo kut dan? Is toch niet leuk om me dan niet even te quoten..ik quote jou toch ook..quote:Op zondag 19 december 2010 00:46 schreef Dyr. het volgende:
Dag mensen die mij begroeten! Ik heb geen zin om iedereen te quoten maar in gedachten natuurlijk wel!
Kutkloon.quote:Op zondag 19 december 2010 00:46 schreef MYV het volgende:
[..]
Nieuwe baggeraar? Or does I not recognize you.
I see. zal m effe veranderen zooquote:Op zondag 19 december 2010 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je je daardoor beter voelt dan maar wel
[..]
Oh en je sig. faalt
quote:Op zondag 19 december 2010 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom doe je zo kut dan? Is toch niet leuk om me dan niet even te quoten..ik quote jou toch ook..
[..]
Waarom doe je zo kut dan? Is toch niet leuk om me dan niet even te quoten..ik quote jou toch ook..
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Missie geslaagdquote:Op zondag 19 december 2010 00:47 schreef Dyr. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar liever niet dus?quote:Op zondag 19 december 2010 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je je daardoor beter voelt dan maar wel
[..]
Oh en je sig. faalt
Zonder riem was die foto echt leuker geweest.quote:
Je moest dus die andere quoten he.quote:Op zondag 19 december 2010 00:47 schreef Dyr. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Overtuigend hoorquote:Op zondag 19 december 2010 00:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar liever niet dus?Ik stop wel met denken..deed ik toch al niet veel..nou..kusje he.
En maak er foto's van die je op het internet zetquote:Op zondag 19 december 2010 00:48 schreef ainoo het volgende:
oh daar ligt mn mooie roze riem laat ik die een keer om mn tieten binden jaaaaa
Kloon van ?quote:Op zondag 19 december 2010 00:48 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Zonder riem was die foto echt leuker geweest.
Ja, wie heeft dat tegenwoordig niet?quote:Op zondag 19 december 2010 00:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En maak er foto's van die je op het internet zetLogisch toch?
gebande.quote:
Check muh hyves..daar staan allumaal fan dat zoord foto's opquote:Op zondag 19 december 2010 00:49 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Ja, wie heeft dat tegenwoordig niet?
ja ik heb een idee, ik ga het doen met die groene kerstslinger!!!!quote:Op zondag 19 december 2010 00:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En maak er foto's van die je op het internet zetLogisch toch?
Wat een rotkop.quote:
Ook nog kieskeurig..... Het is dat jij het bent.quote:Op zondag 19 december 2010 00:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je moest dus die andere quoten he.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Het zijn meer dan vriendenquote:Op zondag 19 december 2010 00:50 schreef I_Need_Money het volgende:
Bob je zijn dit vrienden?![]()
[ afbeelding ]
bob is die in het blauwquote:Op zondag 19 december 2010 00:50 schreef I_Need_Money het volgende:
Bob je zijn dit vrienden?![]()
[ afbeelding ]
Met een schimmelkut op je kop?quote:Op zondag 19 december 2010 00:50 schreef ainoo het volgende:
[..]
ja ik heb een idee, ik ga het doen met die groene kerstslinger!!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 19 december 2010 00:44 schreef Oceanview het volgende:[/b]
FLIPPIEEE IS VERLIEHIIEEFDDDD
Ik voel die liefdequote:Op zondag 19 december 2010 00:50 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ook nog kieskeurig..... Het is dat jij het bent.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hoe?quote:Op zondag 19 december 2010 00:51 schreef MYV het volgende:
Ik heb een PS3 gratis gekregen maar ik snap 't niet.
Gimme 2 mequote:Op zondag 19 december 2010 00:51 schreef MYV het volgende:
moet ik je komen helpen?quote:Op zondag 19 december 2010 00:51 schreef MYV het volgende:
Okay..dat heb je wel redelijk goed opgemerkt dan. Maar het kusje was welgemeend hoorquote:Op zondag 19 december 2010 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Trusten kusje
[..]
Bijna alles wat je in die zin zei
Ook daar geloof ik niets vanquote:Op zondag 19 december 2010 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Okay..dat heb je wel redelijk goed opgemerkt dan. Maar het kusje was welgemeend hoor
DUS JIJ WAS HET DIE MIJN SINTERKLAASGEDICHT HAD GESCHREVEN ENZO?quote:
Ik was vandaag de 1.000.000e bezoeker.quote:Op zondag 19 december 2010 00:51 schreef MYV het volgende:
Ik zou dr doen.quote:
Niet de 999.999equote:Op zondag 19 december 2010 00:53 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Ik was vandaag de 1.000.000e bezoeker.
Had ook iets gewonnen
Ik ook. Ze achtervolgen me altijd, en bekijken me als ik fap.quote:
Mij ook man, ik voel je.quote:Op zondag 19 december 2010 00:53 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Ik ook. Ze achtervolgen me altijd, en bekijken me als ik fap.
Ja dat zie ik,quote:Op zondag 19 december 2010 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet van mij man. Ik ping al met iemand anders geil.
Welke?quote:Op zondag 19 december 2010 00:53 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik heb ook games erbijWeet niet of ze leuk zijn
Was er wel, herhaling van vorig jaar.quote:Op zondag 19 december 2010 00:54 schreef I_Need_Money het volgende:
Waarom was dit jaar de club van sinterklaas trouwens niet op tv?
quote:Rockiejj, Zeewier, Dhaha: Drie maanden ban.
Sites platleggen wordt niet getolereerd hier!
Ik weet het nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:54 schreef I_Need_Money het volgende:
Waarom was dit jaar de club van sinterklaas trouwens niet op tv?
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:54 schreef HappyBob het volgende:
Ik krijg een ipad..nu voel ik me ook hip enzo..want dan heb ik iets met een apple logoIk neem dat ding overal mee naar toe..stop em in mn kontzak enzo..handig zo'n mobiel dingetje
Zegt degene wiens UI word onthoofd.quote:
Geen nieuwe, was het op jetix/disney xd?quote:Op zondag 19 december 2010 00:54 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Was er wel, herhaling van vorig jaar.
ik heb net Into the wild gekeken .. dit is zo niet cool nu meer! ik ga zo in de bosjes slapen dat is pas leven en mn geld verbranden (oh HA ik heb niet eens geldquote:Op zondag 19 december 2010 00:54 schreef HappyBob het volgende:
Ik krijg een ipad..nu voel ik me ook hip enzo..want dan heb ik iets met een apple logoIk neem dat ding overal mee naar toe..stop em in mn kontzak enzo..handig zo'n mobiel dingetje
Dat zie jequote:Op zondag 19 december 2010 00:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat zie ik,
HET IS OVER MET DIE LIEFDE
Nu geloof ik jequote:
RTL4.quote:Op zondag 19 december 2010 00:55 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Geen nieuwe, was het op jetix/disney xd?
[ afbeelding ]
Rutger is dood, door Sil.quote:Op zondag 19 december 2010 00:55 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Zegt degene wiens UI word onthoofd.
Effe kijken.quote:
De leukste.quote:
Waar zijn die te koop? M'n nichtje is er nu helemaal weg ervan.quote:Op zondag 19 december 2010 00:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet het nietGelukkig heb ik die van vorig jaar op videoband..ik heb weer genoten dit jaar
Nu ben ik jaloers.quote:Op zondag 19 december 2010 00:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Effe kijken.
COD World at War
COD Modern Waface 2
COD Black Ops
Asassin Creed II
Fall Out III
Oblivion
Is dat leuk of zijn het B games?
A gamesquote:Op zondag 19 december 2010 00:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Effe kijken.
COD World at War
COD Modern Waface 2
COD Black Ops
Asassin Creed II
Fall Out III
Oblivion
tablet is wel coolquote:Op zondag 19 december 2010 00:55 schreef Dale. het volgende:
[..]tof erg gelikt dingetje vandaag voor het eerst meegespeelt bij de mediamarkt. Erg mooi en reageerd goed, jammer alleen dat ik al een tablet heb anders had ik hem ook genomen.
Je hebt geen idee he?quote:
Ik ga je zoeken op whatsappquote:Op zondag 19 december 2010 00:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik zie dat ik geen bericht van jou heb
Cool! Maar je moet wel van schietspelletjes houdenquote:Op zondag 19 december 2010 00:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Effe kijken.
COD World at War
COD Modern Waface 2
COD Black Ops
Asassin Creed II
Fall Out III
Oblivion
Van die drie main.quote:
Oja kut.quote:Op zondag 19 december 2010 00:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dhaha komt altijd in Nachtbagger.
Gekregen van een huisgenoot die nu een XBOX heeft en ik hoefde er niks voor te doenquote:Op zondag 19 december 2010 00:56 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers.
Hoe kom je daaraan?
Ik heb ze opgenomenquote:Op zondag 19 december 2010 00:56 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Waar zijn die te koop? M'n nichtje is er nu helemaal weg ervan.
Ook voor de zomervakantie was ik er regelmatig.quote:Op zondag 19 december 2010 00:57 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Klopt. Maar ben sinds de zomervakantie ook niet meer zo vaak in nachtbagger
Ban tot 8 januariquote:Op zondag 19 december 2010 00:58 schreef I_Need_Money het volgende:
Is Penisbaard nog gesignaleerd? Of heeft ie een ban?
Niet eens ff neucken?quote:Op zondag 19 december 2010 00:57 schreef MYV het volgende:
[..]
Gekregen van een huisgenoot die nu een XBOX heeft en ik hoefde er niks voor te doen
Rockiejj is het voor jou knul.quote:
hmm nee die bedoelde k ook nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:57 schreef Dale. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze is niet coolmaar wel vet handig
Hij post vast wel onder een kutkloon.quote:
Ik heb tekentablet en zometeen ipad..ben ik nu wel cool?quote:Op zondag 19 december 2010 00:57 schreef Dale. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze is niet coolmaar wel vet handig
Peners post nooit onder een kloon.quote:Op zondag 19 december 2010 00:59 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Hij post vast wel onder een kutkloon.
Pfff. Beach, Freddie, Aight? Geen ideequote:Op zondag 19 december 2010 00:58 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Ook voor de zomervakantie was ik er regelmatig.
quote:Op zondag 19 december 2010 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Peners post nooit onder een kloon.
Niet?quote:Op zondag 19 december 2010 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Peners post nooit onder een kloon.
Ik kan je 100% verzekeren van niet.quote:Op zondag 19 december 2010 00:59 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Niet?
Nou.. ik denk wel eens van wel
ja als je tekentablet sexy genoeg isquote:Op zondag 19 december 2010 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb tekentablet en zometeen ipad..ben ik nu wel cool?
quote:
Oke.. Hoezo niet?quote:Op zondag 19 december 2010 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan je 100% verzekeren van niet.
Jij niet. Ik welquote:Op zondag 19 december 2010 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Intuos 4 Large..jwzquote:Op zondag 19 december 2010 01:00 schreef ainoo het volgende:
[..]
ja als je tekentablet sexy genoeg is
iPadquote:Op zondag 19 december 2010 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee. Pop-eyequote:
Waarom niet?quote:
Het is dat ik em gratis krijgquote:
Kheb je niet eens gemistquote:Op zondag 19 december 2010 01:01 schreef Oceanview het volgende:
Ja nou ben ik 2 minuten weg zijn jullie al weer een heel eind
ah fuckyoouuuuu . ja kijk als ik niet zoveel leuke dingen deed van mn geld had ik die ook welquote:
Toch best mooi dingetje hoor. Ben ook niet zo'n fan van Apple maar iPad was toch best wle gelikt. Wel hoog gadget gehalte... maar toch...quote:
FRANNEEEEEEHquote:
Het is geen namaak, maar een heel ander systeem. Met androidquote:Op zondag 19 december 2010 01:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is dat ik em gratis krijgIk denk dat ik het apple logo er af ga krassen en net doe alsof het een namaak is uit China
Je gaat een echte net namaak laten lijken?quote:Op zondag 19 december 2010 01:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is dat ik em gratis krijgIk denk dat ik het apple logo er af ga krassen en net doe alsof het een namaak is uit China
Ik ga zometeen allemaal sexy foto's van mij naakt met mn tablet voor mn tieten :$quote:Op zondag 19 december 2010 01:01 schreef ainoo het volgende:
[..]
ah fuckyoouuuuu . ja kijk als ik niet zoveel leuke dingen deed van mn geld had ik die ook welmaarja keuzes in je levu
Wachten tot je mijn vrouwelijke heerschappije over zou nemen zodat ik huilend in slaap kan gaan vallen omdat kut werkquote:Op zondag 19 december 2010 01:02 schreef Franneh het volgende:
[..]
[..]op beide
FLIPPIE WAT DOE JIJ ACHTER JE PC
Damn. Wie is dat?quote:
quote:
Moet je morgen werken dan nu?>quote:Op zondag 19 december 2010 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wachten tot je mijn vrouwelijke heerschappije over zou nemen zodat ik huilend in slaap kan gaan vallen omdat kut werk
Ik schaam me voor het apple logoquote:Op zondag 19 december 2010 01:02 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Je gaat een echte net namaak laten lijken?
Meestal is het andersom.
haha MALLERDquote:Op zondag 19 december 2010 01:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga zometeen allemaal sexy foto's van mij naakt met mn tablet voor mn tieten :$
Watskebeurt Flip?quote:Op zondag 19 december 2010 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wachten tot je mijn vrouwelijke heerschappije over zou nemen zodat ik huilend in slaap kan gaan vallen omdat kut werk
Dan pak ik wel een benzinestift en teken het logo van apad na.quote:Op zondag 19 december 2010 01:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Het is geen namaak, maar een heel ander systeem. Met android
edit: dan heb ik het over die aPad
quote:Op zondag 19 december 2010 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en de winkel is open en ik moet om 10 uur dus moet er representatief uitzien
kerstslinger met schimmel .. ok:)quote:Op zondag 19 december 2010 01:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ruilen voor pics van jou met je riem?
quote:Op zondag 19 december 2010 01:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OKAY ANDERS GA JE EVEN LEZEN ENZO
quote:
Je wat?quote:Op zondag 19 december 2010 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Door sneeuw mis ik dus mijn wekelijkse uitbarsting in DE CLUB
google translate tussen doen(werkt op spraak)quote:Op zondag 19 december 2010 01:05 schreef MYV het volgende:
Morgen komt mn nicht(je) uitIndonesia
logeren voor 2 dagen
Ze spreekt geen fuck Nederlands dus wat de nueck moet ik doen volgens jullie
Overigens wel 'n schatje. Bijna even oud.
quote:Op zondag 19 december 2010 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus geen brakke kop die ik altijd heb
Het geeft niet hoor. Maar je paint komt maandag pas denk ik hoorquote:
Dag Flippquote:Op zondag 19 december 2010 01:05 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben weg, kusjes, liefde voor wie het toekomt
Ja dat komt omdat je flink wat te painten hebt.quote:Op zondag 19 december 2010 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het geeft niet hoor. Maar je paint komt maandag pas denk ik hoor
Ja verdomme ik had er zin inquote:Op zondag 19 december 2010 01:06 schreef Franneh het volgende:
[..]Wel jammer hoor flips. ik heb nog opegelt of ik je zag trouwens maar ik zag je neit
Maar dat is wel logisch
Waar vind je deze geile bende?quote:
Ja inderdaadquote:Op zondag 19 december 2010 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja verdomme ik had er zin inHad vanavond een jongen voor een avondje aan de haak kunnen slaan
![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 01:06 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat je flink wat te painten hebt.
Dankje cosje lief van jequote:Op zondag 19 december 2010 01:06 schreef Dyr. het volgende:
[ afbeelding ]
doei flippie, 2 bloemetjes voor jou
Dag jijquote:
Je durft niet door de sneeuw naar de club te fietsen?quote:Op zondag 19 december 2010 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Keihard losgaan in de club. Je weet hoe ik rol.
lulquote:Op zondag 19 december 2010 01:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
google translate tussen doen(werkt op spraak)
No fucking shit.quote:
Openbaar vervoer enzo..quote:Op zondag 19 december 2010 01:07 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Je durft niet door de sneeuw naar de club te fietsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |