Je hebt geen idee he?quote:
Ik ga je zoeken op whatsappquote:Op zondag 19 december 2010 00:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik zie dat ik geen bericht van jou heb
Cool! Maar je moet wel van schietspelletjes houdenquote:Op zondag 19 december 2010 00:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Effe kijken.
COD World at War
COD Modern Waface 2
COD Black Ops
Asassin Creed II
Fall Out III
Oblivion
Is dat leuk of zijn het B games?
Van die drie main.quote:
Oja kut.quote:Op zondag 19 december 2010 00:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dhaha komt altijd in Nachtbagger.
Gekregen van een huisgenoot die nu een XBOX heeft en ik hoefde er niks voor te doenquote:Op zondag 19 december 2010 00:56 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers.
Hoe kom je daaraan?
Ik heb ze opgenomenquote:Op zondag 19 december 2010 00:56 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Waar zijn die te koop? M'n nichtje is er nu helemaal weg ervan.
Ook voor de zomervakantie was ik er regelmatig.quote:Op zondag 19 december 2010 00:57 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Klopt. Maar ben sinds de zomervakantie ook niet meer zo vaak in nachtbagger
Ban tot 8 januariquote:Op zondag 19 december 2010 00:58 schreef I_Need_Money het volgende:
Is Penisbaard nog gesignaleerd? Of heeft ie een ban?
Niet eens ff neucken?quote:Op zondag 19 december 2010 00:57 schreef MYV het volgende:
[..]
Gekregen van een huisgenoot die nu een XBOX heeft en ik hoefde er niks voor te doen
Rockiejj is het voor jou knul.quote:
hmm nee die bedoelde k ook nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:57 schreef Dale. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze is niet coolmaar wel vet handig
Hij post vast wel onder een kutkloon.quote:
Ik heb tekentablet en zometeen ipad..ben ik nu wel cool?quote:Op zondag 19 december 2010 00:57 schreef Dale. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze is niet coolmaar wel vet handig
Peners post nooit onder een kloon.quote:Op zondag 19 december 2010 00:59 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Hij post vast wel onder een kutkloon.
Pfff. Beach, Freddie, Aight? Geen ideequote:Op zondag 19 december 2010 00:58 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Ook voor de zomervakantie was ik er regelmatig.
quote:Op zondag 19 december 2010 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Peners post nooit onder een kloon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |