Niet?quote:Op zondag 19 december 2010 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Peners post nooit onder een kloon.
Ik kan je 100% verzekeren van niet.quote:Op zondag 19 december 2010 00:59 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Niet?
Nou.. ik denk wel eens van wel
ja als je tekentablet sexy genoeg isquote:Op zondag 19 december 2010 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb tekentablet en zometeen ipad..ben ik nu wel cool?
quote:
Oke.. Hoezo niet?quote:Op zondag 19 december 2010 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan je 100% verzekeren van niet.
Jij niet. Ik welquote:Op zondag 19 december 2010 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Intuos 4 Large..jwzquote:Op zondag 19 december 2010 01:00 schreef ainoo het volgende:
[..]
ja als je tekentablet sexy genoeg is
iPadquote:Op zondag 19 december 2010 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee. Pop-eyequote:
Waarom niet?quote:
Het is dat ik em gratis krijgquote:
Kheb je niet eens gemistquote:Op zondag 19 december 2010 01:01 schreef Oceanview het volgende:
Ja nou ben ik 2 minuten weg zijn jullie al weer een heel eind
ah fuckyoouuuuu . ja kijk als ik niet zoveel leuke dingen deed van mn geld had ik die ook welquote:
Toch best mooi dingetje hoor. Ben ook niet zo'n fan van Apple maar iPad was toch best wle gelikt. Wel hoog gadget gehalte... maar toch...quote:
FRANNEEEEEEHquote:
Het is geen namaak, maar een heel ander systeem. Met androidquote:Op zondag 19 december 2010 01:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is dat ik em gratis krijgIk denk dat ik het apple logo er af ga krassen en net doe alsof het een namaak is uit China
Je gaat een echte net namaak laten lijken?quote:Op zondag 19 december 2010 01:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is dat ik em gratis krijgIk denk dat ik het apple logo er af ga krassen en net doe alsof het een namaak is uit China
Ik ga zometeen allemaal sexy foto's van mij naakt met mn tablet voor mn tieten :$quote:Op zondag 19 december 2010 01:01 schreef ainoo het volgende:
[..]
ah fuckyoouuuuu . ja kijk als ik niet zoveel leuke dingen deed van mn geld had ik die ook welmaarja keuzes in je levu
Wachten tot je mijn vrouwelijke heerschappije over zou nemen zodat ik huilend in slaap kan gaan vallen omdat kut werkquote:Op zondag 19 december 2010 01:02 schreef Franneh het volgende:
[..]
[..]op beide
FLIPPIE WAT DOE JIJ ACHTER JE PC
Damn. Wie is dat?quote:
quote:
Moet je morgen werken dan nu?>quote:Op zondag 19 december 2010 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wachten tot je mijn vrouwelijke heerschappije over zou nemen zodat ik huilend in slaap kan gaan vallen omdat kut werk
Ik schaam me voor het apple logoquote:Op zondag 19 december 2010 01:02 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Je gaat een echte net namaak laten lijken?
Meestal is het andersom.
haha MALLERDquote:Op zondag 19 december 2010 01:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga zometeen allemaal sexy foto's van mij naakt met mn tablet voor mn tieten :$
Watskebeurt Flip?quote:Op zondag 19 december 2010 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wachten tot je mijn vrouwelijke heerschappije over zou nemen zodat ik huilend in slaap kan gaan vallen omdat kut werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |