kap 'nsquote:
Ik zit in een dip manquote:Op zondag 19 december 2010 00:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niet haten man, ga liefhebben
Hihi graagquote:Op zondag 19 december 2010 00:13 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Maakt niet uitIk kom je wel een kusje brengen
Yeahquote:
wat doe jezelf?quote:Op zondag 19 december 2010 00:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kap 'ns
oshit, doe ik het zelf
Ga niet tegen CS4 in, ik kan niet omgaan met CS5quote:
me 2 !!! wat een hel zonder grappenquote:Op zondag 19 december 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zit in een dip manHele weekend niet uitgeweest
Daar drink ik een warme chocomel met slagroom op. Dat deze barre tijden snel over mogen zijn!quote:Op zondag 19 december 2010 00:17 schreef ainoo het volgende:
[..]
me 2 !!! wat een hel zonder grappen![]()
![]()
hoi
mensen die niet zonder een week niet uitgaan kunnenquote:Op zondag 19 december 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
jezus had ik dat maarquote:Op zondag 19 december 2010 00:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daarom drink ik een warme chocomel met slagroom op. Dat deze barre tijden snel over mogen zijn!
Gewoon te lui om CS5 te downloaden kopen, en dan een serial te zoeken van het doosje aflezenquote:Op zondag 19 december 2010 00:16 schreef Dale. het volgende:
Alsof het verschil met CS4 en CS5 zo groot is_!
Jij zegt toch ook geen hoi tegen mij.quote:Op zondag 19 december 2010 00:16 schreef HappyBob het volgende:
Waarom zeggen flippiee, fairytalessuck en janpiraat mij geen gedag?IK MIS LIEFDE!!!
Dit is m'n rel account. Denk dat het verstandiger is om het zo te houden.quote:Op zondag 19 december 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom zie ik het antwoord nergens staan
ik heb vakantiequote:Op zondag 19 december 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgende week komt er waarschijnlijk ook al niet veel van. En ik ga graag uit. Hele nacht losgaan..ik kan niks beters verzinnen. Veel plezier met ninja spelen manquote:Op zondag 19 december 2010 00:17 schreef Dale. het volgende:
[..]
mensen die niet zonder een week niet uitgaan kunnen [ afbeelding ]
mensen die vaker dan 1 keer per jaar op zaterdagnacht op fok.nl zitten [quote:Op zondag 19 december 2010 00:17 schreef Dale. het volgende:
[..]
mensen die niet zonder een week niet uitgaan kunnen [ afbeelding ]
Heb CS5 en autodesk 2011 legaal.quote:Op zondag 19 december 2010 00:18 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Gewoon te lui om CS5 te downloaden kopen, en dan een serial te zoeken van het doosje aflezen
Maar ik kwam later binnenquote:Op zondag 19 december 2010 00:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jij zegt toch ook geen hoi tegen mij.
Ik dacht dat je nou wel eens wist dat ik van je hieldquote:Op zondag 19 december 2010 00:16 schreef HappyBob het volgende:
Waarom zeggen flippiee, fairytalessuck en janpiraat mij geen gedag?IK MIS LIEFDE!!!
Ik hou niet zo van regeltjes.quote:Op zondag 19 december 2010 00:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik kwam later binnenKen de regels.
HOI FERRY![]()
PINKYLOVE VOOR HET LEVEN
In nachtbagger kan alles manquote:Op zondag 19 december 2010 00:18 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Dit is m'n rel account. Denk dat het verstandiger is om het zo te houden.
quote:Op zondag 19 december 2010 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgende week komt er waarschijnlijk ook al niet veel van. En ik ga graag uit. Hele nacht losgaan..ik kan niks beters verzinnen. Veel plezier met ninja spelen man
Hoi mijn liefstequote:Op zondag 19 december 2010 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nou wel eens wist dat ik van je hield
Maar hoooi Bobje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hoort zelf ook bij die groepquote:Op zondag 19 december 2010 00:18 schreef ainoo het volgende:
[..]
mensen die vaker dan 1 keer per jaar op zaterdagnacht op fok.nl zitten [
Oja..want dingen die je leuk vindt om te doen moet je natuurlijk niet elk weekend doen hequote:Op zondag 19 december 2010 00:20 schreef Dale. het volgende:
[..][ afbeelding ] als dit het beste is wat je me kunt geven.
Seks is bahquote:
Pas als ie 40 en getrouwd is he, dat weet je.quote:
Eerst GTST kijken..dan mens-erger-je-niet spelen..dan trouwens..dan seksquote:
Hoezo 40?quote:Op zondag 19 december 2010 00:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Pas als ie 40 en getrouwd is he, dat weet je.
Henkieeequote:
Alleen getrouwd tochquote:Op zondag 19 december 2010 00:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Pas als ie 40 en getrouwd is he, dat weet je.
Zei ik datquote:Op zondag 19 december 2010 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oja..want dingen die je leuk vindt om te doen moet je natuurlijk niet elk weekend doen heGodver..wat zijn die studenten van tegenwoordig toch slim
Mensen die geld hebben om uit te gaan in de December maanden..quote:
Deal man.quote:Op zondag 19 december 2010 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerst GTST kijken..dan mens-erger-je-niet spelen..dan trouwens..dan seks
God wil het.quote:
Flippert.quote:Op zondag 19 december 2010 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Henkieee
[..]
Alleen getrouwd toch
BOP.quote:
Hij liegt je voor man.quote:
Ach ja ik ga lekker maandag tot woensdag lekker genieten in Düsseldorf <3quote:Op zondag 19 december 2010 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK HOOR ER GODVERDOMME AL 4 KANSLOZE WEKEN BIJ.
Hoerenzooi vieze klote hoerenzooi![]()
![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK HOOR ER GODVERDOMME AL 4 KANSLOZE WEKEN BIJ.
Hoerenzooi vieze klote hoerenzooi![]()
![]()
Hij heeft het me gisteren toch echt verteld.quote:Op zondag 19 december 2010 00:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik lees daar niks over in de bijbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |