ik zit hier om jou te naaienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ahh hoe naaiend, mensen na mij kregen wel hun tag
Je kan nu wel van kleur veranderen zonder dat je tag verloren gaat, toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
Nieuwjaarstagjes zijn zeldzaam, want die worden niet meer uitgedeeld. Je kunt nog wel je kleurtje veranderen, maar niet naar F70A0A.
Ik had nog een heel stuk voor 2 uur aangevraagd, krijg ik die dan nog?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
Nieuwjaarstagjes zijn zeldzaam, want die worden niet meer uitgedeeld. Je kunt nog wel je kleurtje veranderen, maar niet naar F70A0A.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je kan nu wel van kleur veranderen zonder dat je tag verloren gaat, toch?
Dan ben ik de enige die faalhaas heeft aangevraagdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
Okquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
nee, dat was geen leuke tag.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:02 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik had nog een heel stuk voor 2 uur aangevraagd, krijg ik die dan nog?
quote:
Klapjosti was wel leuk.quote:
Maar jij bent dan ook de enige die die verdient.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ben ik de enige die faalhaas heeft aangevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo bijzonder was het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat eerste zou best kunnen, maar dat tweede betwijfel ik
quote:
Daar dachten de media anders overquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zo bijzonder was het nou ook weer niet
roodquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
Welk kleurtje vinden jullie bij mij passen?
Zwart. Zo donker mogelijk. Houdt de energierekening het laagst, Dagobert.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
Welk kleurtje vinden jullie bij mij passen?
Wanneer was het eigenlijk? Volgens mij ook weer bijna een jaar geledenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Haha ja oke, maar hij vond het niet zo bijzonder
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
... en dan past je ondertitel ook nog eens bij je.![]()
Alles klopt. Goed begin in 2011.
Ja best lang, was in maart.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wanneer was het eigenlijk? Volgens mij ook weer bijna een jaar geleden
Wel jammer dat die geocities website nu weg isquote:
Die site was toch graflelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel jammer dat die geocities website nu weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |