slaap lekker!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:14 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, succes met jullie gedate, ik ga pitten.
Vandaag er weer vroeg uit, balansen op de zaak. Daarna biergtjes pakken, dus tot morgenavond!![]()
En ze moet op FOK! zitten!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
leuk en 16 is toch niet te veel gevraagd
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
willen die ook 28-jarige brildragers?? (grapje!)
Anders kom je niet met ze in contact, want je zit 24/7 op FOK!quote:
Zoveel eisen heb ik dan weer niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
leuk en 16 is toch niet te veel gevraagd
oi!quote:
Roelquote:
ademen is voor jou voldoende?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoveel eisen heb ik dan weer niet.
jij hebt enkel de leeftijdseis?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoveel eisen heb ik dan weer niet.
Triggerfingerquote:Op donderdag 30 december 2010 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
http://naatje1.wordpress.(...)-plaatjes-terugblik/
spemspemspem
Nee nog net wat weer. Als ze enigszins vrouwelijk is en 16 is dat voldoende.quote:
Als ze weten wat ze met een lolly moeten .....quote:
dat accent is beter dan dat Twents in Volle Maan!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Roellllllll
Van God Los was wel aardig (irritant accent) en de SAW van vanavond heb ik al eerder gezien
agree!quote:
Hansssssssquote:Op donderdag 30 december 2010 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Roellllllll
Van God Los was wel aardig (irritant accent) en de SAW van vanavond heb ik al eerder gezien
Hansch!!!!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Roellllllll
Die eikels moeten zo nodig de enige SAW film die ik heb gezien uitzenden.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Roellllllll
enigszinsquote:Op donderdag 30 december 2010 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee nog net wat weer. Als ze enigszins vrouwelijk is en 16 is dat voldoende.
ga dan eens heel gauw op zoek naar deel 1!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Die eikels moeten zo nodig de enige SAW film die ik heb gezien uitzenden.
dat!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar bij de lokale radio vonden ze het maar niets, cultuurbarbaren...
mmmmm, nja, das wel een beetje een foute opmerking....quote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Roos heeft wel lekker de ruimte in die nieuwe studio
Over films gesproken: iemand Loft gezien? Wilden we heen vanavond, maar ondergetekende had zich vergist in de tijd... :$quote:Op donderdag 30 december 2010 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Die neemt dus altijd dj1 wil je zeggen (met opengeschoven muur ?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Het zijn logische eisen als je weet hoe ik er uit zie.quote:
Ze moet welquote:Op donderdag 30 december 2010 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die neemt dus altijd dj1 wil je zeggen (met opengeschoven muur ?
dus jij wilt alleen neuken?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zijn logische eisen als je weet hoe ik er uit zie.
Serieus, grappen maken over de omvang van vrouwen (welke dan ook) is ook een BIG no-go....quote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Haha dat is wel klotequote:Op donderdag 30 december 2010 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
DAMOOKquote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef Jannekje7 het volgende:
J
[..]
Over films gesproken: iemand Loft gezien? Wilden we heen vanavond, maar ondergetekende had zich vergist in de tijd... :$
En Saw in 3D leek mij geen strak plan
yup. prima film vond ikquote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef Jannekje7 het volgende:
J
[..]
Over films gesproken: iemand Loft gezien? Wilden we heen vanavond, maar ondergetekende had zich vergist in de tijd... :$
En Saw in 3D leek mij geen strak plan
kom op! een beetje positiever!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zijn logische eisen als je weet hoe ik er uit zie.
Niet per se.quote:
zelfs alors doet er aan mee, dus dan mag hetquote:Op donderdag 30 december 2010 00:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Serieus, grappen maken over de omvang van vrouwen (welke dan ook) is ook een BIG no-go....
Maar stiekem wel.quote:
ik niet, maar kom dan ook van oorsprong uit omg Nijmegen...en dat scheeltquote:Op donderdag 30 december 2010 00:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat is wel klote. Niet eens de beste, imho. Misschien dat ze de rest ook nog op korte termijn uitzenden? Zie de afgelopen dagen ook ineens allerlei delen van Kickboxer op tv voorbij komen.
Janneke!!!!!![]()
.
DaMook !!!!!![]()
Rock die film heb ik volgens mij nog niet gezien, maar ik vond het af en toe verdomd lastig om te volgen.
BIGquote:Op donderdag 30 december 2010 00:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Serieus, grappen maken over de omvang van vrouwen (welke dan ook) is ook een BIG no-go....
Nopequote:
Ik kan toch al geen date krijgenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Prima, just saying, date-technisch gezien enzoquote:Op donderdag 30 december 2010 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zelfs alors doet er aan mee, dus dan mag het
Zou die 'm niet op een date gaan kijken...?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die had ehm wel gezien hoor, toch?
We waren te laatquote:
nja, t gaat meer om de uitstraling....je hebt omvang en OMVANG. omvang met uitstraling en leuke kleding is best mooi. maar je hebt ook omvang in hobbenzakken met slechte kapsels en grote brillen...dat is voor mij een no-go. Roosmarijn valt imho in de 1e catquote:Op donderdag 30 december 2010 00:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Prima, just saying, date-technisch gezien enzo
Ligt eraan als ze een leuk karakter zou hebben zou ik er wel een relatie mee willen beginnen.quote:
jannekje ook toch? ik zie een verband!quote:
Jupquote:Op donderdag 30 december 2010 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zie je wel, je ging in eerste instantie wel
ehm, wat?quote:
Hij klopt anders wel.quote:
Ja joh, maar die vróúwen van tegenwoordig! Kun je ook nergens mee vertrouwen, en al helemaal niet met filmtijden!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zie je wel, je ging in eerste instantie wel
SPOILER: in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat!quote:
Oh my.... je hebt toch niet die achterlijke Turbo-film gezien...?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen, jonge kut!
Oh ja die moet ik nog gaan kijken.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oh my.... je hebt toch niet die achterlijke Turbo-film gezien...?
Nee, en ik ga er niet heen ook, lijkt me he-le-maal niets.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oh my.... je hebt toch niet die achterlijke Turbo-film gezien...?
Pfew!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, en ik ga er niet heen ook, lijkt me he-le-maal niets.
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
Nogmaals even het lijstje:Waarom omgekeerd?SPOILER: in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik wil hem wel een keer zien, maar ik ga die dus echt niet in de bios kijkenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
nja, de zaal zit iedere keer zo vol...nog wel ff meepikken voor ik naar lwd verhuis en ik mijn pathe unlimited opzeg.
nja, ik ben idd wel een beetje bang voor meebrulvolk....dat zou nog een reden zijn om em toch te skippen.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil hem wel een keer zien, maar ik ga die dus echt niet in de bios kijken. Ik mag dan een "boer" zijn, maar wel met grenzen
.
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
Nogmaals even het lijstje:SPOILER: in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt als een zwerende vinger!quote:
dat gng bij mij ook ff niet goedquote:Op donderdag 30 december 2010 00:33 schreef DaMook het volgende:
Ik kan ineens niet meer quoten, foutmelding
.
Maar @ 3rd dat meebrullen is dus de reden dat ik hem thuis wil kijken.
zal vast aan de server liggenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:33 schreef DaMook het volgende:
.
Nou ja wij wouden naar New Kids met de hele klas moeten we naar Megamind 3D.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:33 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die die film voor CKV willen zien...
Haha heb ik ook al super vaak gehadquote:Op donderdag 30 december 2010 00:33 schreef DaMook het volgende:
.
oh, die is ook best aardig hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja wij wouden naar New Kids met de hele klas moeten we naar Megamind 3D.
Ja dan zijn die schreeuwers misschien allemaal al geweestquote:Op donderdag 30 december 2010 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat gng bij mij ook ff niet goed
nja, ik ga over een week of 2 nog wel ff kijken. wellicht dat het dan een beetje klaar is...
roel aan het hakken....LimboDanser!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
. Die ouwe Limbo ligt volgens mij al te ronken. De ouwe reus
.
een hedendaagse Sound of Music!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dan zijn die schreeuwers misschien allemaal al geweest, dan krijg je de mensen die hem al uit hun hoofd kennen en elke johguh en kut precies getimed kunnen schreeuwen
.
Ja verrassend leuke film hoor maar had liever New Kids gezien.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, die is ook best aardig hoor
How you know?quote:
Ik heb wel regelmatig dat ik op quote druk en het megalang duurt voor de quote ook daadwerkelijk in het invoer venster staatquote:Op donderdag 30 december 2010 00:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha heb ik ook al super vaak gehad![]()
. Error 400, oid. Als je een keer op F5 drukt is het vaak wel weer goed. Heb ook al eens gehad dat ik het berichteninvoer scherm niet meer kreeg. Weirde shit :.
en maar klikken en dan staat het er ineens 10 keerquote:Op donderdag 30 december 2010 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb wel regelmatig dat ik op quote druk en het megalang duurt voor de quote ook daadwerkelijk in het invoer venster staat.
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb wel regelmatig dat ik op quote druk en het megalang duurt voor de quote ook daadwerkelijk in het invoer venster staat.
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
roel aan het hakken....LimboDanser!
Nee toch?? Drukte op het kruisje omdat ik je een reply had gestuurd, dacht ik. Hoe kan ik het fixen dan???quote:
Erg herkenbaarquote:Op donderdag 30 december 2010 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
En toch ben ik wel blij met de autorefreshquote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg herkenbaar. 't werkt duidelijk niet altijd even tof
Geen idee. Maar ik wilde reply'en en toen kreeg ik t bericht dat je geen berichten meer van me wilde ontvangen....quote:Op donderdag 30 december 2010 00:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee toch?? Drukte op het kruisje omdat ik je een reply had gestuurd, dacht ik. Hoe kan ik het fixen dan???
Zal wel handig zijn inderdaad, maar bij mij staat 'ie uitquote:Op donderdag 30 december 2010 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
En toch ben ik wel blij met de autorefresh.
Geeft bij mij nog wel vaak foutmeldingen als ik lang niet in een topic heb gekeken, verder werkt t prima!!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
En toch ben ik wel blij met de autorefresh.
Bij mij aanquote:Op donderdag 30 december 2010 00:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel handig zijn inderdaad, maar bij mij staat 'ie uit.
Haha heb Janneke geblocked en dat was niet de bedoeling. Oeps!
Als het goed is werkt het nu weer. Mooi systeem hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 00:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik wilde reply'en en toen kreeg ik t bericht dat je geen berichten meer van me wilde ontvangen....
Ik wist dat ik naar de bekende weg vroeg overigens hoor, maar ach, a girl can try, right?
Volgens mij ist opgelost Hans!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel handig zijn inderdaad, maar bij mij staat 'ie uit.
Haha heb Janneke geblocked en dat was niet de bedoeling. Oeps!
Check! Dat werkt inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij aan, ideaal
.
Misschien dat je het kunt undoen door een nieuw bericht te sturen (ik gok maar mee).
Die DM's werken wel ideaal als je iemand even snel een vraag wilt stellenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het goed is werkt het nu weer. Mooi systeem hoor.
YEAHquote:Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Volgens mij ist opgelost Hans!
Jahaaaaa...!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die DM's werken wel ideaal als je iemand even snel een vraag wilt stellen.
Iets te somsquote:
Wel een geinig systeem inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die DM's werken wel ideaal als je iemand even snel een vraag wilt stellen.
Danny en consorten zijn iig goed bezig met vernieuwenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel een geinig systeem inderdaad.
Ja daag dan maarquote:Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
en nu ga ik echt naar bed.
slaap lekker en tot later ofzo!
Doei rockje!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
en nu ga ik echt naar bed.
slaap lekker en tot later ofzo!
Lekker toepasselijkquote:Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef Jannekje7 het volgende:
"Got no friends, got no lover...."
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
DM is goed voor snel een vraag, maar meer niet.
Agree!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Danny en consorten zijn iig goed bezig met vernieuwen.
Nee idd, meer nietquote:Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
DM is goed voor snel een vraag, maar meer niet.
jatoch, als je snel wilt chatten doe je dat maar op emesen of je gaat naar een der SCs hier op fokquote:
Maar Hans is bijna met pensioenquote:
Gebruik TuneUp utilities!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
klote kut tyfus, ik krijg een programma niet van mn PC af...
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 00:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Lieverds, ik ben dr klaar mee voor vanavond!
kHeb t koud, kben moe, kheb te veel gezopen en kmoet morgen werken!
Dus, slaap lekker en tot ehm..... morgen denk ik![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Werkt dat beter dan CCleaner?
maar het is maar 15 dagen gratis...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik gebruik ze beiden trouwens, CCleaner om ff snel, TuneUp is kan je eigenlijk alles mee, defrag enzo..
dit is 1quote:Op donderdag 30 december 2010 00:55 schreef DaMook het volgende:
Staan ze nou trouwens al heel de dag in dj2 ?
zeker weten ? Owquote:
Ja hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 30 december 2010 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
LijstHmmm valt meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Gewoon dat requestrad met de Coen & Sandershow erbij UIT HET RAAM flikkeren.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja he,bij de oude studio kon het nog
, ze moeten nu echt een nieuwe maken of dat zakformaat requestrad gebruiken uit het glazen huis
.
Money For Nothingquote:
Maar dan knalt hij bovenop een slagboomquote:Op donderdag 30 december 2010 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon dat requestrad met de Coen & Sandershow erbij UIT HET RAAM flikkeren.
Ach coen en sander, ik heb er niet zo'n grote hekel aanquote:Op donderdag 30 december 2010 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon dat requestrad met de Coen & Sandershow erbij UIT HET RAAM flikkeren.
Ja iddquote:Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dan knalt hij bovenop een slagboom
Die drums in dit intro
Die introquote:Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Money For NothingDat intro
Gaat ze er waarsch. weer doorheenlullen of ze knipt m eraf
haha, deze introquote:
Mooi hequote:Op donderdag 30 december 2010 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
Rammstein en haaai heeenk in 1 uur, dat dit kan in NL
Dat kan ookquote:
Not bad indeedquote:
Neeeeeequote:Op donderdag 30 december 2010 01:07 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
Jullie missen wel celine dion op radio 2 hè!
quote:Op donderdag 30 december 2010 01:07 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
Missen is een groot woord.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:07 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
quote:
Stiekem best lekker tochquote:
Vieze teksten altijdquote:
buck dich is ook wel erg opzichquote:Op donderdag 30 december 2010 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vieze teksten altijdPussy is wel geniaal
Welke kant op?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:18 schreef borisz het volgende:
Rammstein mogen ze vaker draaien, ook in 2011
Bijpassende pics +1quote:
en dan toch op fok blijven wat een baasquote:
Dag damesquote:
Die link is kapot. De link naar de tweet. Die gaat heel ergens anders heen.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en dan toch op fok blijven wat een baas
quote:Op donderdag 30 december 2010 01:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zo ben ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens lezenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die link is kapot. De link naar de tweet. Die gaat heel ergens anders heen.
de api wordt beetje bij beetje aangepast dus ipv ID 20271069562675201 pakt hij ID 20271069562675200quote:Op donderdag 30 december 2010 01:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die link is kapot. De link naar de tweet. Die gaat heel ergens anders heen.
jaquote:
Ik zie het overal staan, maar hoe werkt het?quote:
Het meest linkse icoontje naast de quoteknop van iemand anders!quote:Op donderdag 30 december 2010 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie het overal staan, maar hoe werkt het?
Ja, die had ik al gezien. Maar jullie hebben een melding gekregen begrijp ik?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het meest linkse icoontje naast de quoteknop van iemand anders!
en rechts zit last.fm, wat raar genoeg rood is, want SP is roodquote:Op donderdag 30 december 2010 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het meest linkse icoontje naast de quoteknop van iemand anders!
Er stond doormiddelvan dat er onderhoud kwam oid.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die had ik al gezien. Maar jullie hebben een melding gekregen begrijp ik?
huh? wtf Naatje?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en rechts zit last.fm, wat raar genoeg rood is, want SP is rood
Niks gezien...quote:Op donderdag 30 december 2010 01:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er stond doormiddelvan dat er onderhoud kwam oid.
Truste dagoquote:
Hé CindieYquote:
16 was je toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
slapen jij, ze is nu voor mij
Hoi schoonheidquote:
Meldt!!quote:Op donderdag 30 december 2010 02:00 schreef CindieY het volgende:
Hoeveel mensen (en vooral wie) zijn er eigenlijk nog wakker? En luisteren ook daadwerkelijk 3fm nu?
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet!quote:Op donderdag 30 december 2010 02:01 schreef naatje_1 het volgende:
omgekeerd, want pdf
494 30-12-2010 - 2:00 LENNY KRAVITZ - LET LOVE RULE
495 30-12-2010 - 2:00 KILLERS - WHEN YOU WERE YOUNG
496 30-12-2010 - 2:00 DEPECHE MODE - ENJOY THE SILENCE
497 30-12-2010 - 2:00 TEN SHARP - YOU
498 30-12-2010 - 2:00 OASIS - DON'T LOOK BACK IN ANGER
499 30-12-2010 - 2:00 BLOF - MENS
500 30-12-2010 - 2:00 PEARL JAM - UNTHOUGHT KNOWN
501 30-12-2010 - 2:00 U2 - I STILL HAVEN'T FOUND WHAT I'M LOOKING FOR
502 30-12-2010 - 2:00 KANYE WEST - RUNAWAY
503 30-12-2010 - 2:00 BLINK 182 - ALL THE SMALL THINGS
504 30-12-2010 - 2:00 GREENDAY - BOULEVARD OF BROKEN DREAMS
505 30-12-2010 - 2:00 KREZIP - I WOULD STAY
506 30-12-2010 - 2:00 STEREOPHONICS - DAKOT
Wel fijn idd, de mannelijke hormonen vliegen hier de hele avond al in het rondquote:Op donderdag 30 december 2010 02:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Aw, nog vrouwelijk gezelschap! Top!
Ja, sorryquote:Op donderdag 30 december 2010 02:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel fijn idd, de mannelijke hormonen vliegen hier de hele avond al in het rond
Ik hang nu al sinds SR dagelijks hier 's avonds rond en ik weet hoe je je voelt.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel fijn idd, de mannelijke hormonen vliegen hier de hele avond al in het rond
Niet erg, vond het vanavond wel gezellig hier!!quote:
Ik schaam me haast voor mijn medefokkersquote:Op donderdag 30 december 2010 02:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hang nu al sinds SR dagelijks hier 's avonds rond en ik weet hoe je je voelt.
Ik heb hem na The Beatles uitgezet!quote:Op donderdag 30 december 2010 02:00 schreef CindieY het volgende:
Hoeveel mensen (en vooral wie) zijn er eigenlijk nog wakker? En luisteren ook daadwerkelijk 3fm nu?
Niet doen hoor, ik vind jullie allemaal liefquote:Op donderdag 30 december 2010 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik schaam me haast voor mijn medefokkers.
Ja, af en toe wat schuin geblaat, viel verder wel mee hoor. Maar hey, het ging iig nu eens niet over voetbalquote:Op donderdag 30 december 2010 02:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hang nu al sinds SR dagelijks hier 's avonds rond en ik weet hoe je je voelt.
Komt ook door de winterstopquote:Op donderdag 30 december 2010 02:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, af en toe wat schuin geblaat, viel verder wel mee hoor. Maar hey, het ging iig nu eens niet over voetbal
En dat!quote:Op donderdag 30 december 2010 02:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet doen hoor, ik vind jullie allemaal lief
Je bent te goedquote:Op donderdag 30 december 2010 02:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet doen hoor, ik vind jullie allemaal lief
byebye denk ik dan alvastquote:Op donderdag 30 december 2010 02:16 schreef minthy het volgende:
Ik ga Blink nog ff afluisteren, Killers, Depeche Mode en Oasis ga ik niet meer redden denk ik![]()
Nog wel.quote:
Hé Jordiii!!!iii, jij ook hierquote:
Trustequote:
Ik moest even iets kwijt. Nu ga ik weer.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hé Jordiii!!!iii, jij ook hier
Seks?quote:Op donderdag 30 december 2010 02:26 schreef CindieY het volgende:
And I still haven't found what I'm looking for
Oh, sorry.quote:
Geeft niet. Ik zoek trouwens nergens naar, ik laat me graag verrassen door wie en wat ik tegenkomquote:
Zeg nooit sorry, dat is een teken van zwakheidquote:
*geeft een tik op je achterhoofd* Wat een heldquote:Op donderdag 30 december 2010 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeg nooit sorry, dat is een teken van zwakheid(Gibs, NCIS).
Owja en nu ga je ineens doen of ik dinozzo benquote:Op donderdag 30 december 2010 02:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
*geeft een tik op je achterhoofd* Wat een held
Uhuquote:Op donderdag 30 december 2010 02:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owja en nu ga je ineens doen of ik dinozzo ben.
Ik ben ook zwak, en ik durf ook niets.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeg nooit sorry, dat is een teken van zwakheid(Gibs, NCIS).
Ow dan vind ik het goedquote:Op donderdag 30 december 2010 02:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
UhuDinozzo is wel lekker trouwens
Nee, je bent sterk en je kunt alles aanquote:Op donderdag 30 december 2010 02:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben ook zwak, en ik durf ook niets.
Ik ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben ook zwak, en ik durf ook niets.
Nee, niet zo positief. Straks moet ik het nog waar gaan maken.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, je bent sterk en je kunt alles aan.
Nee straks GA je het waarmakenquote:Op donderdag 30 december 2010 02:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, niet zo positief. Straks moet ik het nog waar gaan maken.
Jezelf positief instellen, dan kom je een heel eind. Geldt ook voor Heloef. En neem 't nu maar van de expert aanquote:Op donderdag 30 december 2010 02:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, niet zo positief. Straks moet ik het nog waar gaan maken.
Durf ik niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee straks GA je het waarmaken.
Dat maakt niet uit, dat DOE je gewoonquote:
Ik kon er al niet opkomenquote:
En ik heb nog wel enkele albumsquote:Op donderdag 30 december 2010 02:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
FoeiDat kan toch helemaal niet Timur!
OMGquote:Op donderdag 30 december 2010 02:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
En ik heb nog wel enkele albums.
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 02:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
En ik heb nog wel enkele albums.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |