Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 00:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Lieverds, ik ben dr klaar mee voor vanavond!
kHeb t koud, kben moe, kheb te veel gezopen en kmoet morgen werken!
Dus, slaap lekker en tot ehm..... morgen denk ik![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Werkt dat beter dan CCleaner?
maar het is maar 15 dagen gratis...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik gebruik ze beiden trouwens, CCleaner om ff snel, TuneUp is kan je eigenlijk alles mee, defrag enzo..
dit is 1quote:Op donderdag 30 december 2010 00:55 schreef DaMook het volgende:
Staan ze nou trouwens al heel de dag in dj2 ?
zeker weten ? Owquote:
Ja hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 30 december 2010 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
LijstHmmm valt meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Gewoon dat requestrad met de Coen & Sandershow erbij UIT HET RAAM flikkeren.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja he,bij de oude studio kon het nog
, ze moeten nu echt een nieuwe maken of dat zakformaat requestrad gebruiken uit het glazen huis
.
Money For Nothingquote:
Maar dan knalt hij bovenop een slagboomquote:Op donderdag 30 december 2010 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon dat requestrad met de Coen & Sandershow erbij UIT HET RAAM flikkeren.
Ach coen en sander, ik heb er niet zo'n grote hekel aanquote:Op donderdag 30 december 2010 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon dat requestrad met de Coen & Sandershow erbij UIT HET RAAM flikkeren.
Ja iddquote:Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dan knalt hij bovenop een slagboom
Die drums in dit intro
Die introquote:Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Money For NothingDat intro
Gaat ze er waarsch. weer doorheenlullen of ze knipt m eraf
haha, deze introquote:
Mooi hequote:Op donderdag 30 december 2010 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
Rammstein en haaai heeenk in 1 uur, dat dit kan in NL
Dat kan ookquote:
Not bad indeedquote:
Neeeeeequote:Op donderdag 30 december 2010 01:07 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
Jullie missen wel celine dion op radio 2 hè!
quote:Op donderdag 30 december 2010 01:07 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
Missen is een groot woord.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:07 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
quote:
Stiekem best lekker tochquote:
Vieze teksten altijdquote:
buck dich is ook wel erg opzichquote:Op donderdag 30 december 2010 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vieze teksten altijdPussy is wel geniaal
Welke kant op?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:18 schreef borisz het volgende:
Rammstein mogen ze vaker draaien, ook in 2011
Bijpassende pics +1quote:
en dan toch op fok blijven wat een baasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |