Ja dan zijn die schreeuwers misschien allemaal al geweestquote:Op donderdag 30 december 2010 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat gng bij mij ook ff niet goed
nja, ik ga over een week of 2 nog wel ff kijken. wellicht dat het dan een beetje klaar is...
roel aan het hakken....LimboDanser!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
. Die ouwe Limbo ligt volgens mij al te ronken. De ouwe reus
.
een hedendaagse Sound of Music!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dan zijn die schreeuwers misschien allemaal al geweest, dan krijg je de mensen die hem al uit hun hoofd kennen en elke johguh en kut precies getimed kunnen schreeuwen
.
Ja verrassend leuke film hoor maar had liever New Kids gezien.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, die is ook best aardig hoor
How you know?quote:
Ik heb wel regelmatig dat ik op quote druk en het megalang duurt voor de quote ook daadwerkelijk in het invoer venster staatquote:Op donderdag 30 december 2010 00:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha heb ik ook al super vaak gehad![]()
. Error 400, oid. Als je een keer op F5 drukt is het vaak wel weer goed. Heb ook al eens gehad dat ik het berichteninvoer scherm niet meer kreeg. Weirde shit :.
en maar klikken en dan staat het er ineens 10 keerquote:Op donderdag 30 december 2010 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb wel regelmatig dat ik op quote druk en het megalang duurt voor de quote ook daadwerkelijk in het invoer venster staat.
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb wel regelmatig dat ik op quote druk en het megalang duurt voor de quote ook daadwerkelijk in het invoer venster staat.
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
roel aan het hakken....LimboDanser!
Nee toch?? Drukte op het kruisje omdat ik je een reply had gestuurd, dacht ik. Hoe kan ik het fixen dan???quote:
Erg herkenbaarquote:Op donderdag 30 december 2010 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
En toch ben ik wel blij met de autorefreshquote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg herkenbaar. 't werkt duidelijk niet altijd even tof
Geen idee. Maar ik wilde reply'en en toen kreeg ik t bericht dat je geen berichten meer van me wilde ontvangen....quote:Op donderdag 30 december 2010 00:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee toch?? Drukte op het kruisje omdat ik je een reply had gestuurd, dacht ik. Hoe kan ik het fixen dan???
Zal wel handig zijn inderdaad, maar bij mij staat 'ie uitquote:Op donderdag 30 december 2010 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
En toch ben ik wel blij met de autorefresh.
Geeft bij mij nog wel vaak foutmeldingen als ik lang niet in een topic heb gekeken, verder werkt t prima!!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
En toch ben ik wel blij met de autorefresh.
Bij mij aanquote:Op donderdag 30 december 2010 00:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel handig zijn inderdaad, maar bij mij staat 'ie uit.
Haha heb Janneke geblocked en dat was niet de bedoeling. Oeps!
Als het goed is werkt het nu weer. Mooi systeem hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 00:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik wilde reply'en en toen kreeg ik t bericht dat je geen berichten meer van me wilde ontvangen....
Ik wist dat ik naar de bekende weg vroeg overigens hoor, maar ach, a girl can try, right?
Volgens mij ist opgelost Hans!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel handig zijn inderdaad, maar bij mij staat 'ie uit.
Haha heb Janneke geblocked en dat was niet de bedoeling. Oeps!
Check! Dat werkt inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij aan, ideaal
.
Misschien dat je het kunt undoen door een nieuw bericht te sturen (ik gok maar mee).
Die DM's werken wel ideaal als je iemand even snel een vraag wilt stellenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het goed is werkt het nu weer. Mooi systeem hoor.
YEAHquote:Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Volgens mij ist opgelost Hans!
Jahaaaaa...!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die DM's werken wel ideaal als je iemand even snel een vraag wilt stellen.
Iets te somsquote:
Wel een geinig systeem inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die DM's werken wel ideaal als je iemand even snel een vraag wilt stellen.
Danny en consorten zijn iig goed bezig met vernieuwenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel een geinig systeem inderdaad.
Ja daag dan maarquote:Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
en nu ga ik echt naar bed.
slaap lekker en tot later ofzo!
Doei rockje!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
en nu ga ik echt naar bed.
slaap lekker en tot later ofzo!
Lekker toepasselijkquote:Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef Jannekje7 het volgende:
"Got no friends, got no lover...."
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
DM is goed voor snel een vraag, maar meer niet.
Agree!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Danny en consorten zijn iig goed bezig met vernieuwen.
Nee idd, meer nietquote:Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
DM is goed voor snel een vraag, maar meer niet.
jatoch, als je snel wilt chatten doe je dat maar op emesen of je gaat naar een der SCs hier op fokquote:
Maar Hans is bijna met pensioenquote:
Gebruik TuneUp utilities!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
klote kut tyfus, ik krijg een programma niet van mn PC af...
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 00:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Lieverds, ik ben dr klaar mee voor vanavond!
kHeb t koud, kben moe, kheb te veel gezopen en kmoet morgen werken!
Dus, slaap lekker en tot ehm..... morgen denk ik![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Werkt dat beter dan CCleaner?
maar het is maar 15 dagen gratis...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik gebruik ze beiden trouwens, CCleaner om ff snel, TuneUp is kan je eigenlijk alles mee, defrag enzo..
dit is 1quote:Op donderdag 30 december 2010 00:55 schreef DaMook het volgende:
Staan ze nou trouwens al heel de dag in dj2 ?
zeker weten ? Owquote:
Ja hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 30 december 2010 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
LijstHmmm valt meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Gewoon dat requestrad met de Coen & Sandershow erbij UIT HET RAAM flikkeren.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja he,bij de oude studio kon het nog
, ze moeten nu echt een nieuwe maken of dat zakformaat requestrad gebruiken uit het glazen huis
.
Money For Nothingquote:
Maar dan knalt hij bovenop een slagboomquote:Op donderdag 30 december 2010 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon dat requestrad met de Coen & Sandershow erbij UIT HET RAAM flikkeren.
Ach coen en sander, ik heb er niet zo'n grote hekel aanquote:Op donderdag 30 december 2010 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon dat requestrad met de Coen & Sandershow erbij UIT HET RAAM flikkeren.
Ja iddquote:Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dan knalt hij bovenop een slagboom
Die drums in dit intro
Die introquote:Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Money For NothingDat intro
Gaat ze er waarsch. weer doorheenlullen of ze knipt m eraf
haha, deze introquote:
Mooi hequote:Op donderdag 30 december 2010 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
Rammstein en haaai heeenk in 1 uur, dat dit kan in NL
Dat kan ookquote:
Not bad indeedquote:
Neeeeeequote:Op donderdag 30 december 2010 01:07 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
Jullie missen wel celine dion op radio 2 hè!
quote:Op donderdag 30 december 2010 01:07 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
Missen is een groot woord.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:07 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
quote:
Stiekem best lekker tochquote:
Vieze teksten altijdquote:
buck dich is ook wel erg opzichquote:Op donderdag 30 december 2010 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vieze teksten altijdPussy is wel geniaal
Welke kant op?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:18 schreef borisz het volgende:
Rammstein mogen ze vaker draaien, ook in 2011
Bijpassende pics +1quote:
en dan toch op fok blijven wat een baasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |